torstai 1. syyskuuta 2016

Täydellinen sadetakki

Piipahdin tänään ohimennen kerhosta tultaessa Cubuksessa kurkkimassa niiden sadetakkien tarjontaa. Käytiin nimittäin pari viikkoa sitten yhden mun ystävän kanssa etsimässä hänelle takkia, jolloin löysin mulle täydellisen sadetakin siinä samalla just tästä kyseisestä kaupasta. Tosin koot alkoivat M koosta ylöspäin ja mä havittelin siitä kokoja just alaspäin. Ei ollu varastossa, eivät tienneet milloin tulee lisää, masennuin. No tänään sit ihan vaan huvikseni ja hetken mielijohteesta kävin tsekkaamassa uudelleen tilanteen ja jumantsuikka niitä oli tullut lisää! Löytyi jokaista väriä jokaisessa koossa. Samantien koot XS ja S kainaloon ja sovittelemaan. Päädyin värin puolesta mustaan, koska se sopii yksinkertaisesti kaiken kanssa ja näyttää tietty aina hyvältä sekä koon puolesta XS:ään, koska se oli sopivampi. Toisaalta niissä nyt ei kamalasti ollut eroa, pienempi oli vähän tiukempi, muttei siltikään mikään makkara takin päällä. Onneks ulkona oli jo niin kylmä, et mulla oli oma takki sopivasti ylläni eikä tarvinu mielessä arpoa miltähän se mahtaisi takin päällä kotona näyttää.

Nyt mulla on vihdoin oikea sadetakki. Kaapista on löytynyt tuulta ja vettä hylkivää tavallista takkia, muttei kuitenkaan koskaan sitä perus sadetakkia, joka kestäis kaikki epämääräisetkin sadesäät. NYT LÖYTYY. On muuten ihan ok omistaa sadetakki, kun kuitenkin omistaa jo lapsen sekä koiran, jotka pakottavat sinne pihalle.

NYT SAA SATAA. TERVETULOA SYKSY, OLEN VALMIS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti