Sivut

keskiviikko 7. syyskuuta 2016

Pari yötä mummulassa

Tehtiin Nellan kanssa kaksin extempore reissu Loviisaan mun äidin luo toissapäivänä ja kotiuduttiin tänään. Oltiin siis kaksi yötä mummulassa, ihanaa. Pakattiin lähtöaamuna kaksi laukkua, ajoitettiin lähtö tytön päikkäriaikaan ja väsymyksen iskiessä neiti kaukaloon, mutsi auton rattiin ja menoksi! Matka meni loistavasti, koska tuhina kuului takapenkiltä koko puolentoista tunnin ajan. Se päivä ja ilta oltiin vaan siinä mun mutsilla, et Nella sai olla mummun kanssa. Mä kävin nopsaan moikkaa mun ihanaa lapsuudenystävää sen kukkakaupalla. 

Tiistai päivä oli sit hiukan aktiivisempi. Aamulla 9 aikaan tehtiin lähtöä leikkipuistoon erään samassa facebook ryhmässä olevan mamman ja Nellan kanssa samanikäisen lapsen luo. Oon maininnut tästä ryhmästä blogin puolella muutaman kerran aiemminkin ja nyt oonkin tavannut osaa heistä Vantaalla, Tampereella ja Loviisassa. Heidän kanssaan ollaan jaettu ajatuksia facebookissa raskaudesta alkaen. Meitä kaikkia yhdistää siis bebejen lasketut ajat marraskuussa 2015. On tosi kiva nähdä välillä livenäkin. 



Mutta takaisin tiistai päivään! Puistosta jatkettiin suoraan Porvooseen mun ystävän ja sen pikku babyn luo, sieltä illaksi Kerkkooseen mun kummipojan luo, lähemmäs puolta yötä poikettiin vielä yhden mun ystäväpariskunnan luona Koskenkylässä ja vasta puolen yön aikaan oltiin takasin mun mutsilla. Nella kävi normaalisti nukkumaan 20:30 aikaan ja nukkui siihen asti ennenkuin yritin siirtää hänet pinnikseen. Pikkuisen ruokaa ja unta palloon, molemmille. Aamulla eli tänään vein Nellan alakertaan mummunsa kanssa leikkimään, jatkoin vielä pari tuntia unta (luksusta!!!) ja sit lähdettiin iltapäivällä päikkäreiden aikaan ajelemaan kohti omaa himaa. 

Oli kyllä taas maailman parasta nähdä äitiä ja mun tosi tärkeitä ystäviä Lottaa, Jadee, Taijaa ja Lauraa pus <3 Nella tuli myös toissapäivänä 10 kk, joten tänään otettiin äitin kaa muutama kuva sen kunniaks nopeesti ennen lähtöä. Eiks ookkin söpöööööööö? 

4 kommenttia:

  1. No on suloinen ku mikä! 😍 Me halutaan Onnin kanssa treffata myös teijän kaa. 😘

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ehdottomasti! En nyt muista missä asuittekaan, ettekös te vielä just muuttanutkin johonkin? :)

      Poista
  2. Apua, niin sulonen Nella! <3 :)

    VastaaPoista