perjantai 12. elokuuta 2016

VIIKONLOPPUREISSU HELSINKIIN

Tänään suunnataan kaikki kolme Helsinkiin Nellan Melissa kummin luo, siistiiiii. Pakkasin meidän kamat nyt aamulla ja lähdetään heti, kun Sami tulee töistä. Koska ollaan jo Nellan kanssa valmiita, nappasin muutaman kuvan tänne.



Jos ehditään, käydään illalla vielä korkeasaaressa. Huomenna juhlitaan mun serkun rippijuhlia Vantaalla, joiden jälkeen mä hyppään kemuista toisiin ja meen juhlimaan mun rakkaan lapsuudenystävän huikeita synttäreitä! Samalla mä oon myös ekaa kertaa Nellasta erossa KOKO YÖN. Onneks ollaan kuitenkin samassa kaupungissa, koska Sami ja Nella yöpyy siin Melissalla ihan mun lähellä. Jouduin jonkun aikaa sulattelemaan tätä asiaa, muttei mulla oo kuitenkaan mitään syytä huoleen. Sami on maailman paras isi ja saa tällä hetkellä Nellan jopa helpommin nukkumaan ku mä. Joten kenelläkään ei oo hätää; mun ei tarvitse olla sydän syrjällään, Samin ei tarvitse kannella ympäriinsä itkuista vauvaa eikä Nellan tarvitse itkeä äitin perään. Sami on viettänyt ongelmitta ja hyvillä mielin Nellan kanssa monet monet kerrat mun ollessa muualla, muttei koskaan kokonaista yötä. Tää tulee kuitenkin täydelliseen saumaan nyt, kun aiemmin esim. nukuttamiseen kelpasi vain äiti. Yöllä herätessä kelpasi vain äiti. Lähestulkoon kaikessa kelpasi vain äiti. Onneks toi muksu on tajunnut sen, että me molemmat ollaan ihan yhtä hyviä ja kelpuuttaa nykyään myös isinkin kaikkeen.

Ihana päästä ulos. Ihana päästä juhlimaan tärkeiden ystävien kanssa. Ah, mä niin tarvitsen tätä. Sunnuntaina suunnistan sit mun rakkaiden luo ja lähdetään jossain vaiheessa ajelemaan kotia kohti. Jade on viikonlopun hoidossa maalla, ni kotimatkalla noukitaan se sitten mukaan. Iso ihana kiitos Melissalle, kun saadaan bunkata sun luona! Olet paras.

TÄÄLTÄ TULLAAN!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti