keskiviikko 17. elokuuta 2016

Arki pyörii lomalla

Viikonloppu tuli ja meni, oli ihan loistavaa! Kerkesin laittaa kuvat koneelle, mutten sen enempää perehtyä niihin. Palaan viikonlopun tunnelmiin sit seuraavaksi, tähän väliin vähän perus kuulumisia. Oltiin kotona sunnuntaina ihan illalla ja tää alkuviikko on taas vaan hujahtanut hetkessä. Oon juossut ympäriinsä hoitamassa kaiken maailman asioita meidän taloyhtiön toimesta, stressannut näitä meidän kämpän myyntijuttuja ja viestitellyt välittäjän kanssa. Käytiin taas katsomassa sitä omakotitaloa missä meillä edelleen on se ehdollinen tarjous voimassa, tällä kertaa vaan Samin vanhemmat ja sisko miehineen oli mukana. On ollut vauvauintia, kaveritreffejä ja pyykinpesua. Kaikenlaista perus arkea.



Mulla loppu virallisesti äitiysloma nyt maanantaina eli tällä hetkellä vietän mun kesälomaa töistä, vaikkei yhtään lomalta tunnukaan. Jotenkin oon sisäistänyt että mun äippäloma on lomaa ja kun se loppuosa sattui just kivasti vielä koko kesän ajalle, niin se on ollut ihan mahtava juttu. Saatiin viettää koko kesän pituinen kesäloma! Reissut on nyt reissattu tältä erää ja aika rauhoittua tänne kotipuoleen. Ihanaa. Ilmat syksynee ja arki lähtee taas rullaamaan. Työkuviot on vielä vähän auki, mutta sen verran tiedän, ettei Nella kuitenkaan ole menossa hoitoon. Mä alan luultavasti tän mun äitiysloman ajalta kertyneen kesäloman jälkeen tehdä satunnaisesti keikkatyötä iltaisin ja viikonloppuisin, niin että Nella voi olla Samin kanssa kotona. Mutten ole vielä päättänyt tarkkaa ajankohtaa, ajatuksen tasolla vasta pähkäillyt erilaisia vaihtoehtoja. 

Tällä hetkellä muutenkin tuntuu, että mun pään sisällä pyörii sata ja yksi asiaa, jonka vuoksi oon niin hajamielinen enkä aina autolla ajaessakaan muista mihin olinkaan menossa. Joo-o ehkä pitäisi mennä aikaisemmin nukkumaan, kun Nellan kanssa kuitenkin herätään siinä klo 7-8 välissä eikä paljon auta, jos ite kukkuu sinne puoleen yöhön asti, kun neiti kuitenkin käy nukkumaan siinä kolme tuntia aiemmin. Tai sitten mun on vaan pakko hyväksyä se tosiasia, että oon tällänen sählä, unohteleva perusmutsi eikä kierrellen ja kaarrellen hienostella/selitellä mitään muuta. Huomenna meillä alkaa uusi kerho, joka ajoittuu aamupäivään klo 9-11, joten nyt enää kahvit aamua varten lataukseen ja höyhensaarille. 

Kauniita unia.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti