maanantai 18. huhtikuuta 2016

Lapsimessut

Voitin lipun lapsimessuille jeeeee ja olin ihan happyhappy, ku en ikinä voita mitään. Oltiin eilen siis messuilla kokoonpanolla minä, Sami ja Nella sekä Samin isosisko ja hänen miehensä. Oltiin kaikki ekaa kertaa näillä messuilla ja ah, oli niin kivaa! Jakauduttiin niin, et mä ja Titta hypisteltiin lastenvaatteita ja Sami ja Eetu vaunuineen pyöri siellä Model Expon puolella. Yhdessä käytiin sit syömässä, jolloin samalla syötin Nellan julkisesti (omg omg, en oo montaa kertaa tehny niin, mut olin valkannu helpot vaatteet sitä varten messiin ja onnistuin olemaan paljastelematta mitään) ja sen jälkeen kierrettiin vielä koko porukalla Eläinystäväni-  ja Kädentaito puoli sekä nopsaan OutletExpo.

Salakuva muista // Nella & mä koiraesitystä venailemassa. Täs kuvassa tyttö on aivan kuin isänsä! // Kotiin lähdössä


Tekemistä ja nähtävää siis riitti koko päivälle. Paljon oli jengiä samaan aikaan liikkeellä, jumalattomasti rattaita ja siksakkia juoksevia onnellisia, kiljuvia lapsia. Mut veikkaan silti, et sunnuntai oli sata kertaa parempi vaihtoehto kuin lauantai. Mua itseasiassa ei kauheesti edes haittaa se tungos ja ihmismassa, ihan sama missä ollaan. Muu porukka yleensä vaan kypsyy aika nopeesti. Tosin ei tällä kertaa, nyt meni yllättävän kivuttomasti kaikkien osalta, just varmaan ku pojat sai mennä niiden radio-ohjattavien vempaimien luona ja me rauhassa ihastella lastenvaatteita. Mä huitelin jotakuinkin näin: "Katon nopsaan vielä ton pisteen!", "Hei noi mun on pakko nähä, venatkaa!" ja "Eikääää miten ihania..." ja oon jo siirtynyt paikasta toiseen sadasosasekunnissa. Mä itseasiassa varmaan tarvisin sellasen samanlaisen yhteystieto lappusen katoamisen varalta, mikä kaikilla lapsilla oli selkään kiinnitettynä, haha. 



Päivä meni tosi nopsaan. Olisin tosin voinu tuhlata kaiken ajan ja kaikki rahat niihin lastenvaatteisiin. Ehkä ens kerralla sitten. Nyt pidin pääni kylmänä ja ostin Nellalle vaan yhden vaatteen. Gugguun vaaleankeltaisen jumpsuitin syksyksi. Oon halunnu sitä jo niin kauan ja nyt sen sain. IHANAA. Eläinpuolelta ostettiin Jadelle nimilaatta kaulapantaan meijän puhelinnumeroilla kaiverrettuna sekä muutama lelu. Outletexpon puolelta ostin yhden ripsivärin vaan. Hitsit miten hyvä suoritus multa! Voin olla ihan ylpee, koska etukäteen päätin olla tuhlaamatta. Nella ei tällä hetkellä tarvitse oikein mitään eikä niitä jenejäkään nyt ollut kovin paljon ylimääräisenä pyörimässä. Oon kuitenkin superonnellinen tosta jumppiksesta, vaikka onkin vielä aika reilu.



Oli kyllä ihanat messut, meen ehdottomasti uudelleen....joka vuosi. 

4 kommenttia:

  1. Oi ihailin just Instagramista tuolta kuvia ja meininkejä! :) Jospa itekkin joskus...;) Ihana haalari ja varmasti oli paljon kivaa nähtävää! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etköhän sä sinne vielä joku vuosi tiesi löydä ;) Joo siellä oli vaikka ja mitä ihanaa <3

      Poista
  2. Aivan ihana toi jumpsuit! Toi väri ja iso huppu<3 Kannattaa tosiaan ostaa vähän isompi koko niin menee sitten pidempään, voihan sitä aluksi just kääriä hioja ja lahkeita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki tykkään ihan tosi paljon! <3 No niimpä, ajattelin et otan sen käyttöön ehkä jo loppukesästä. Nyt laitoin viel varastoon jemmaan, ni pysyy siistinä etten käytä sitä vielä. On kuitenkin nyt niin reilu. Mut nopeestihan nuo lapset kasvaa :o

      Poista