sunnuntai 24. huhtikuuta 2016

Kun uni ei tuu

Ehkä ärsyttävintä ikinä on se, et väsyttää muttei nukuta. Oon viettäny tänää lazy daytä aivan koko päivän. Sain nukkua aamulla pari tuntia pidempään, ku Sami nousi Nellan kans aamutoimille. Tai ei ne mitään aamutoimia varsinaisesti suoritellut, koska sit ku mä heräsin, tytöllä oli viel vaippa vaihtamatta. Mut sain kuitenkin nukkua kymmeneen ja Nellaki selvis just ja just pissavaippansa kanssa. Aamusta asti mulla on ollu vireystila jotenki totaalisen minimillä. Kattelin sit vaan netflixistä mun ohjelmaa (Pretty Little Liars), join kahvia, tuijottelin narulla roikkuvia kaappiin haluavia pyykkejä, huokailin saamattomuuttani ja hassuttelin minkä kerkesin Nellan kans. En jaksanu tehä mitääään. Juoruilin puhelimessa pari tuntia, hengailin himavaatteissa ja söin vaan leipää, ku jääkapissa ei ollu yhtään mitään järkevää. Joskus klo 16 aikaan selviydyttiin vast lenkille Jaden kaa eikä ulkoilun jälkeen olo ollut yhtään sen virkeempi, vaikka meil oli kavereitakin. Hohhoijaa, lisää kahvia, lisää vettä ja imetyspuuhia. Ihan ihme päivä. Hoidin iltatoimet superajoissa, otin särkylääkkeen ja ajattelin käydä nukkumaan. Nellaki päätti käydä yöunille klo 19:30, vaik normaalisti alkaa kitistä vast siinä klo 21 paikkeilla. Noh...tietty mä selailin sit puhelinta viel sängyssä ja väsymys sekä päänsärky vaan katos ja nyt mä hengailen tääl meijän keittiös tän läppärin kaa ja tulin selittää teille mun maailman tylsimmästä päivästä, koska meijän sängys ei oo turhaa tilaa pyörimiselle. Täl hetkellä siellä nimittäin tuhisee yks lihava dogi, yks leveesti nukkuva baby ja yks ihan kiva poikaystävä.



Mä muuten muokkailin vähän tätä mun blogin ulkoasua aiemmin täl viikolla ja muutin Matka mun kengissä nimen Perusmutsin Pikkuperheeseen. Huomasko kukaan? Nyt täytyy viel vähän päivitellä mun lukulistoja ja ettiä enemmän samassa tilanteessa eläviä tai muuten vaan kiinnostavia blogeja, jolloin koukutus on suurempi tulla useemmin kattomaan muiden kuulumisia ja päivitellä samalla omia. Myönnetään, et sata kertaa kivempihän tänne bloggeriin on kirjautua, kun  a) huomaa saaneensa ihania kommentteja ja b) on koukuttunut muiden postauksista, et niitä on pakko tulla kurkkimaan joka päivä. Kevät tulee, niin eiköhän tässä taas heräillä ja itsekin aktivoiduta. Mitä mieltä muuten ootte tästä uudesta nimestä ja ilmeestä? Ajattelin muuttaa sen vähän enemmän tän blogin sisältöä kuvaavammaksi, kun enää ei kuitenkaan yhdissä kengissä kuljeta.

Voisin keittää kupin teetä ja aloittaa samantien listojen päivittelyn. Jee kivaa!

2 kommenttia:

  1. Heei tosi kiva tää sun uus blogin nimi, niin sopiva ja osuva :) Tykkään muutenki sun tyylistä kirjottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee kiitti! Joo ajattelin, et pakko vaihtaa koko nimi ihan jokskuks muuks. Sellaseks mikä kuvaa hyvin koko sisältöä :) Ihanaa kiva kuulla :3

      Poista