Sivut

perjantai 18. maaliskuuta 2016

Kuukauden hiljaisuus

Siis apua. Mun ei ollu todellakaan taas tarkotus pitää mitään hiljaiseloa blogin suhteen enkä oikeen käsitä, että viime jutusta on jo kuukausi aikaa. Me oltiin Nellan kans reissussa kuukaus takaperin joku viikko, mistä tulin heti kirjottamaan teille. Jatkoin sitä postausta varmaan kymmenen kertaa, koska aina joku juttu keskeytti mut. Yleensä Nella, mut välillä myös ystävien kyläilyt. Vaikka ajattelin joka kerta, että tällä kertaa saan sen valmiiksi, niin ei. Loppujen lopuks koko homma tyssäsi siihen, et kovalla vaivalla puhelimesta siirtämäni kuvat postaukseen liittyen tallentu mun tietokoneelle superpieninä pikselimössökuvina eikä mul ollu aikaa enää alottaa koko juttua alusta. Sit Nella heräsi päikkäreiltä ja tietokoneesta loppui ylläri ylläri akku. Eihän tää ookaan enää lapsen kanssa niin yksinkertaista ja helppoa. Blogiin ei voi tulla milloin haluaa ja kirjoittaa niin kauan kuin haluaa. Se siitä sitten. Nyt mun tietokone on ollut tuon kuukauden ajan pölyttymässä akku tyhjänä, mutta kertaakaan mulla ei tullut mieleenkään avata sitä. Kai meillä sit on vaan niin aktiivinen elämä, et blogi on jäänyt ihan toissijaiseksi. Mua kyl ehkä vähän harmittaa, kun haluaisin taltioida tänne kaiken, että myöhemmin muistan superhuonomuistisena mitä kaikkee ollaan puuhailtu. Joten uus yritys!



Kuukauteen en oo myöskään lukenut muiden juttuja, koska mun puhelimessa oleva blogisovellus vai mikälienytonkaan, sanoi ettei mulla ole yhtään blogia. Onneks kuitenkin tietokoneelta se löytyi. Kuluneeseen kuukauteen on mahtunut vaikka mitä reissuja, joista viimeisimmästä kotiuduttiin eilen. Katotaan miten nyt lähden purkamaan mun miljoonakuulumisii teille jotenkin järkevästi osissa. Mut hengissä ollaan, terveinä pysytty, Nellan hulinoinnit alkaa olla hulinoitu ja tuo ulkona paistava aurinko piristää niiiiin paljon!

Energistä viikonloppua kaikille pus ♥

4 kommenttia:

  1. Mä oon odotellutkin sun juttuja :) Onneksi on instagram josta näkee tätä super söpöä tytsyä ♡♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei siistii, et joku on kaipaillu ;D Niimpä, päivitän myös snapchattia suht aktiivisesti: jennapieni1 pitäis löytyä :)

      Poista
  2. Kyllä on odoteltu :D Joka viikko käynyt kurkkaa parikin kertaa olisko jotain uutta tullut :) ei mulla muuta :D :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D Oon taas ollu jotenki niin super huono tän tietokoneen kanssa :D

      Poista