Sivut

sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Kummipojan luona yökylässä

Olin kaks viikkoo sit mun ystävän sekä sen lapsen eli mun kummipojan luona yökki kylässä kolme yötä. Ne oli muuttanu uuteen kotiin, joten oltiin Nellan kans siellä ekaa kertaa. Kuljettiin junalla molempiin suuntiin ja reissu oli IHANA! Taija on mun kaveri ammattikoulu ajoilta kahdeksan vuoden takaa. Taija on myös Nellan kummi. Saatiin molemmat siis viettää aikaa omien kummilastemme kanssa, jeee. Meijän päivät meni tietenkin lasten ehdoilla, joten ei kauheesti liikuttu sieltä landelta mihinkään. Meitä tuli kuitenkin moikkaa muutama meijän amiskaveri sekä Eetun toinen kummi sen lapsensa kanssa. Menoa ja vilskettä siis riitti. 

Oli tosi ihanaa nähdä vanhoja koulukavereita, joita luonnollisesti näkee tosi harvoin välimatkan vuoksi. Kirsikkana kakun päälle reissusta teki mahtavan se, että mun serkku sai lapsen ja koska olin siellä suunnilla, pääsin moikkaamaan tätä supersöpöä kolme päivää vanhaa pikkujäbää. Nella sai pienen pienen suloisen pikkuserkun.




♥ ♥ ♥

2 kommenttia:

  1. Siellähän on vauvoja ja lapsia <3 <3 Meiän vauveli se ei millään halua kuoriutua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli :) No nyt hän on tullut maailmaan!! <3

      Poista