torstai 11. helmikuuta 2016

Arki rullaa

Heippa vaan! ♥ Niin on taas viikko vierähtänyt viime kerrasta, kun tänne blogiin päivittelin. Siihen viikkoon on mahtunut mm. vauvauintia, muskaria, paljon paljon kyläilyä, synttäreitä, pari kotipäivää, koirapuistoilua vesisateessa, liukastelua ulkona, Nellan 3 kk hulinoita (itkua ja levottomia öitä!), shoppailua, ulkona syömistä, netflixiä, yökyläilyä, koirakaveritreffejä ja miljoona laskiaspullaa.



Meillä arki rullaa kivasti. Nella täytti viime viikolla 3 kk ja rytmi on alkanut muodostua. Tai hitsin vaikee mun on tietää päivisin miten meillä nukutaan, milloin syödään ja kauan ollaan hereillä yhtä mittaan, kun koko ajan ollaan menossa enkä ikinä kyttää kelloa. Aamusin kuitenkin Nella herää aina klo 9:00 ja silloin noustaan aamupuuhille. Päikkäreille tyttö käy heti siinä klo 11:00, jolloin mä syön aamupalan tai suoraan ruoan (:D) ja juon pari kuppia kahvia ♥ Sit lähetään huitelee milloin mihinkin. Silloin Nella nukkuu aina vaunuissa tai autossa. Jos ei olla sovittu mitään treffejä, niin siinä klo 11:00-15:00 välisenä aikana käydään koirapuistossa. Joko mennään siis heti, kun Nella käy ekoille päiksyille klo 11:00 ja mä skippaan mun aamukahvit. Hahah no ei vaan, silloin keittelen kahvit heti ku herätään ja juon ne samalla, kun leikitään. Sit toinen vaihtoehto on lähtee Nellan päikkäreiden ja hereilläoloajan jälkeen, kun tyttö alkaa kitisee uudelleen väsymystä. En viitti ikinä lähtee mihinkään, jos toinen on just heränny, koska Nella tosiaan aina nukahtaa vaunuihin. Vähän sil ois tylsä elämä, jos pitäis heräämisen ja syömisen jälkeen heti käydä vaunuihin uudelleen nukkumaan. 


Mut päivisin meillä syödään ehkä kolmen tunnin välein ja ollaan hereillä tunnista tai parista tunnista neljään. Ihan riippuen just siitä missä ollaan ja mitä tehdään. Illalla Nella nukkuu iltapäikkärit yleensä klo 18:00-20:00 välissä ja syö aina siinä klo 22:00 aikoihin vikan kerran käyden sen jälkeen yöunille. Iltapesut ja yökkärit vaihdetaan siis yleensä siinä klo 20:00-21:00. Ennen mentiin nukkumaan vasta puolen yön aikaan, koska kello kymmenen syötöllä tyttö ei todellakaan nukahtanut vaan jutteli ja hymyili ihan hirveesti, sillee "lälläslää mä valvon vielä pari tuntia!"


Sillä lailla meidän päivät siis menee. Kivasti ja nopsaan. Ei toki aina koirapuistoilla päivällä vaan useesti ollaan myös kaupungilla puolen päivän jälkeen. Silloin puistoillaan vast illalla ja/tai klo 15, ku Sami pääsee duunista. Jos Nellan meiningit on olla hereillä, mä lähen käymään Jaden kaa kaksin ulkona. Isi pärjää tytön kanssa kyllä hyvin ilman mua....kunhan oon pumpannu maitoo varalle!  ♥ 

Eli meidän arki pyörii aikalailla tytön rutiinien sekä Jaden ympärillä. Siihen lisätään sit meidän aivan maailman ihanimmat ja aktiiviset ystävämme, jotka pitävät huolen siitä, ettei tarvi yksin kahvitella. Välillä mua oikeestaan jopa vähän ahdistaa etukäteen, kun on niin paljon innokkaita ystäviä ja sovittuja treffejä, mut samalla tunnen itseni tosi onnekkaaks, kun niin moni välittää ja haluaa pitää tiiviisti yhteyttä. Ihan oikeasti, se tuntuu niin hyvältä. Välillä piiloudun kotiin, ollaan koko päivä yökkäreissä ja arvatkaa mitä silloin tehdään? Ei sitten mitään. Usein siis sovin useemmat näkemiset samalle päivälle, jotta pelkät himahengailupäivätki on mahdollisia. Tulee niin sanotusti sosiaalisen elämän yliannostus. Tiivistettynä: Meidän arki rullaa hyvin, koska täytetään päivät pelkillä kivoilla jutuilla ja tehdään vaan asoita, mitkä meitä miellyttää. Eihän siitä voi olla tykkäämättä ♥

3 kommenttia:

  1. Ihanalta ja vauhdikkaalta kuulostaa teiän arki <3 Samista en pajoo oo kuvia nähnyt mutta silti kun teitä vertaa niin Nella on mun mielestä ihan sun näkönen! Niiiin söpö♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitähän se välillä onkin :) onneks myös aina voi ottaa iisisti ja olla tekemättä mitään, jos siltä tuntuu. Kiitos <3 kieltämättä mä nään myös Nellassa paljon mua.

      Poista