maanantai 5. lokakuuta 2015

Meitsi 23 vee

Täytin 24.9 23 vuotta. Juhlistin synttäreitä kahvituksilla 27.9 eli noin viikko sitten. Ja koska mun sukulaiset ja iso osa hyvistä ystävistä asuu edelleen muilla paikkakunnilla, pidin kahvitukset Samin porukoille ja muutamalle meijän ystäväpariskunnalle täältä. Halusin taas leipoo kaikkee uutta ja koko edellinen päivä siinä melkein sit menikin. Ella tuli viel jossain vaiheessa auttaa mua ♥

Suolaset tarjottavat: kinkku voileipäkakku, tomaatti-mozzarella pizza ja feta-ananas-paprika-jauheliha pizza.

Makeet tarjottavat: kissanminttu juustokakku, kinder juustokakku, marianne kääretorttu, daim muffinit, kinuskisuklaapalat


Mul on tosi huonot kuvat tarjottavista, kinder kakustakaan ei oo mitään matskua. Järkkäri on nyt jostain syystä pölyttynyt kaapissa aika kauan..mut kaivan sen tänään sieltä kyllä esiin! 


Lahjaks sain Samin porukoilta 60e:n lahjakortin mun lemppari sisustusliikkeeseen, Samin tädiltä ihanan syksyisen kukkakimpun ja siihen maljakon, Samin siskolta ja sen mieheltä pöydälle laitettavan "kalenterin" (en tiedä oikeeta nimitystä), Samilta 3x hieronnan (niska-selkä-jalat) mun fysioterapeutti ystävälle, kavereilta lahjakortin tunnin täydelliseen jalkahoitoon kauneushoitolaan (kylpy, kuorinta, ihon ja kynsien hoito, hieronta ja lakkaus) ja mutsilta saaduilla rahoilla ostin mulle nyt enemmän ku tarpeelliset kumisaappaat! :D



Aamu alkoi yllärillä, kun Sami meni hakee mun Riikka ystävän asemalta (asuu Lahdessa). Ne oli sopinu sen multa salaa ja mä ihan todella yllätyin ja säikähdin, ku Samin lisäks ovesta tuli kiljuen sisään Riikka vasta leivottujen lämpimien aamiassämpylöiden kanssa!! ♥ Kolmelta tuli Samin porukat ja seiskalta meijän kaverit. Tai siis tytöt, ku pojat oli kaikki pelaamassa lätkää ja tulivat sit joskus ysin aikaan. Varattiin silloin myös samalle porukalle leffaliput meijän uuden finnkinon avajaisiin Napapiirin sankarit 2 leffaan. Oli kiva päivä ja Riikka jäi viel yöks, kun molemmilla oli seuraava päivä vapaa. 

2 kommenttia:

  1. Ompas iso maha! Olet kaunis odottaja <3 Ja ihania herkkuja olet jaksanut leipoa, nam.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin onkin iso! :D Kiitos <3 Namnam, hyviä oli, herkut maistuu aina ;)

      Poista