lauantai 3. lokakuuta 2015

Mammalomalainen

Helou! Tänään on mun ensimmäinen äitiyslomapäivä (rv 34+5). Hurjaa. Nukuttiin Samin kans pitkään, ku silläki alkoi kahden viikon kesäloma, syötiin aamista rauhassa, kävin suihkussa ja nyt hörpin täs samalla kahvia. Mulla oli tosiaan eilen vika työvuoro kahvilassa enkä tiedä koska palaan takas työelämään. Onneks sitä ei viel tarvi tietääkkään, mut ajatus siitä, et nyt oon vaan himassa ja just se tietämättömyys et kuinka kauan, on jotenki toooosi outoa. Mut siistiä! ♥

Eilen "juhlistettiin" meijän lomien alkua yhteisellä illalla rennosti himassa. Tehtiin molemmat omat pitsat, katottiin saman päivän Vain Elämää- jakso myöhemmin tallennuksesta ja annoin Samille mun tekemän isyyspakkauksen ♥ Teen siitä sit ihan oman jutun lähipäivinä.

"TODAY I WILL...Slow down. Smile. Enjoy it."

Ulkona paistaa aurinko, mittari näyttää +9 ja Jade makoilee tossa mun jaloissa ja tuhisee. Lähetään sen kanssa kohta ulkoilee. En voi enää kuvailla sitä sanalla lenkkeily, koska mun kävely muistuttaa lähinnä lyllertämistä. En vaan pääse niin nopeesti eteenpäin vaan vaapun puolelta toiselle, varsinkin jos supistaa tai baby vaihtaa asentoa. Mut jotenki niin ihanaa, ettei tarvi enää Jadeakaan jättää yksin himaan moneks tunniks töiden ajaksi. Mitäköhän se kelaa siitä, etten vaa enää lähe mihinkään kauaks aikaa ilman, et se pääsee mukaan. Siit on muutenki tullu niin läheisyyden kipee ja koko ajan se kiehnää mun perässä ja vahtii mun liikkeitä. No nyt ku oon niin paljo sen kaa, ni ehkä seki vois rauhottuu ja tajuu, etten oo menossa tai jättämässä sitä. 

Tunnin päästä nään Ellaa, joka hieroo mun jumijumi selkää ja ihanasti turvonneita jalkoja, hahah ♥ Tai voi olla, etten oo ees siihen mennssä päässy Jaden kaa viel mihinkään, ni mennään sit yhessä koirien kaa käppäilee tai puistoilee. Ellal on ihana pikku chihu Kaapo, jonka kaa Jade on ihan hyvin oppinu leikkii sillee vähän rauhallisemmin. Ellan poikaystävä on täl hetkel just Samin kaa heittelee frisbeegolfii, ni en sit tiiä tehääks me jotain viel yhessä porukalla vai ei. Mut ei mun tarvi mitään suunnitellakaan! Jos menisin vaik nyt ihan eka meikkaamaan itteni ihmisen näköseks ja sit kattoo mitä päivä tuo tullessaan. Onhan kelloki jo 13, hups :D

Mul oli muuten synttäritkin täs viikko takaperin, joita juhlistettiin ihan pienimuotoisesti kahvituksilla. Voisin tehdä siitäkin oman jutun kuvien kanssa, herkuista ja ihanista lahjoista.

Nyt moi moiiii ja ihanaa lauantaita kaikille, pus ♥

4 kommenttia:

  1. Nyt vaan nautit kuule olostasi ♡♡
    Niin ja sulle olisi haaste mun blogissa! http://nede93.blogspot.fi/2015/10/liebster-award-haaste.html?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ah, niin nautin!! <3 Pitääkin käydä katsomassa ;)

      Poista
  2. Ihana lukee näit sun äitiysjuttui. <3 t. Ansu

    VastaaPoista