torstai 17. syyskuuta 2015

Kuvia ja kuulumisia

Siis apua miten aika meneekin niin nopeesti eteenpäin, ettei perässä meinaa pysyä? Olin syyskuun alussa niin innoissani siitä, et nyt mulla on paljon ylimääräistä vapaa-aikaa, jonka voisin hyödyntää iisisti ottamiseen himassa ja kirjottaa enemmän tänne blogiinkin. Oon kuitenki sellanen hölöttäjä, et asiaa olis vaikka ja kuinka! Todellisuudessa himassa hengailu on ollu lähinnä nukkumista ja ruoanlaittoa. Oon ollu siis edelleen töissä, vaikkakin mulla on nyt vähemmän vuoroja kahvilassa, ku äippäloma lähestyy. Mut sen lisäks mul on kahdeksan hoitolasta, joista esim. neljääkin hoidin tänään tällee vapaapäivänä. Ni uskotte varmaan, et päivät kiitää nopeesti ohitse, kun on paljon hommia. Mut mä tykkään siitä. Vähän alkaa selkä ja jalat pistää vastaa ja hidastamaan tahtia, ku maha sen ku kasvaa ja kasvaa..mut ei äippälomaankaan oo ku vähän reilu 2 viikkoa, ni kyl tän ajan viel jaksaa vaikka väkisin. Haen saikkua vast sit, jos joudun sairaalaan, hahahaha.

Kuvat menneiltä viikoilta puhelimesta napattuina.



Huomenna saadaan uudet työvuorolistat, jolloin nään mun kaikki kahvilavuorot ennen lomaa. Kuinka siistiä! Ja tosi outoa, ku koht jään oikeesti pitkälle lomalle ja oon pääosin vaan kotona. Hihii en malta odottaa, että saadaan pikkuinen maailmaan ♥ Täl viikolla mul ois pitänyt olla enään yks työvuoro, mut mitä luultavammin niitä on nyt vielä kolme, kun niin moni saikkuilee. Lupauduin tekemään ne, koska kohta saan levätä. Hoitolapsia silti hoidan vielä mammalomallakin, niin pitkälle ku pystyn.



Mun ajatusmaailma ja elämäntilanne tosiaankin pyörii nyt aikalailla vauvakuplassa. Ja oon siitä niin innoissani ja onnellinen. Ollaan alettu laittaa kotia babylle sopivaksi, ostettu vaikka ja mitä vauvakamaa, joten kaikki alkaa tuntua jo niin todelliselta. Käytiin pari viikkoa sit siellä ikeassa ja mun kavereilla hakemassa käytettyjä vaatteita, pinnasänkyä ja rattaita yms. yms. Ku päästiin himaan, alettiin sit samantien laittelee tavaroita paikoilleen, ni enhän mä mitään kuvia muistanut ottaa siinä hurmiossa. Mut teen kyllä erillisen postauksen pelkästään vauvajutuista kuvien kera, viimeistään sit parin viikon päästä. Ja loppuun vielä kuva mun tän hetkisestä masusta pari päivää sitten kuvattuna hemaisevassa kotilookissa:



♥♥♥

4 kommenttia:

  1. Ihan näin ensimmäinen huomio että sun hiukset on kasvanut ihan hurjasti! Ja toinen,että oot kyllä mahdottoman reipas! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai on? Mä en oo yhtään ajatellut ku ne on aina kiinni :D ja kiitos paljon, pitää olla reipas! Ainaki vielä kun voi ;)

      Poista
  2. Oi ihanaa! Tsemppiä ja mukavaa odostusta ❤ Niin söpö vauvamasu...ei auta tähän vauvakuumeeseen yhtää!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! <3 no ei tarvis kyl enempää kasvaa ku levii muutki paikat mahan lisäks :D

      Poista