tiistai 18. elokuuta 2015

Viime viikko

Loppukesän viimeisiä päiviä viedään, enää kolmetoista päivää elokuuta. Mä ainakin miellän syksyn alkamisen elokuun vaihtuessa syyskuuhun. Niin ja mun mielestä syys- ja lokakuu on syksyä, marraskuu enemmänkin talvea. Ku meillähän laskettuaika on marraskuun alussa ja kaikki on tähän mennessä sanonu, et, ihanaa ku meille on tulossa syysvauva. Mä miellän sen enemmän kyl talvivauvaks. No, ku näitä kelejä kattoo, ni voisin päätyä ajatukseen, että meille tulee syystalvivauva. Voiks noin ees sanoo? No joka tapauksessa...kirjottelin tänne viimeks viikko sit ja ajattelin tulla kertomaan vähän siitä kuinka ihana se oli.

Maanantaina mul oli vapaa, minkä alotin pitkään nukkumisella ja hitaalla aamiksella. Sit suuntasin valmistujaislahjaks saatuun kasvohoitoon. Se kesti puoltoista tuntia ja sisäls ihonpuhdistuksen ja hieronnan. Tarkentaen siis kasvojen hieronnan lisäks myös niska-, hartia- ja yläselkähieronnan. Ihan taivaallista. Sit illemmalla viel meijän kaverit tuli meijän takapihalle viettää iltaa grillailun ja lautapelien merkeissä. Tosi kiva päivä! ♥



Tiistaina mul oli toinen vapaa, joten kävin Jaden ja Samin tädin kaa aamupäivästä keräämässä ekat mustikat pakkaseen. Ja ei oo muuten enää helppoo kyykistellä tän mahan kaa siel puskissa...ees taas kyykkimisestä seuras tietty kauhee pissahätä koko ajan eikä se perinteinen kyykkypissauskaan ihan yksinkertaista ollu, hahaha. Sit kävin pitkästä aikaa neuvolassa, kaikki on edelleen hyvin ja baby kasvaa kovaa vauhtia. Illaks suunnattiin mökille saunomaan ja uimaan. Ja mä oikeesti uin!! Ekaa kertaa tänä kesänä, jos Rodoksen reissua toukokuussa ei lasketa.

Keskiviikko, torstai ja perjantai oli töitä ja arvatkaa vaa muistanko enää mitä muuta mä oon tehny perusmeininkien (siivoominen, ruoanlaitto, koirapuistoilu...) lisäks. Mul on maailman surkein muisti ja viel raskauden aikana ne pienetki rippeet on hävinny ku tuhka tuuleen ja oon niin hajamielinenki. Ainaki mä kävin ettimäs viikonlopun häihin mekkoo mun kaverin kans jonain noista päivistä.



Lauantaina mul oli vapaa, alotin sen valmistautumalla häihin mun kaverin luona kampauksen merkeissä. Samin sisko ja sen poikaystävä meni tosiaan naimisiin ja koko päivä menikin sit häähumussa. Ihanaa! ♥

Sunnuntaina sama meininki jatku, katottiin hääkuvia ja -videoita, syötiin ylijääneitä ruokia ja katottiin mitä kaikkee häälahjoja Titta ja Eetu sai. 



Seuraavat kolme viikkoo, alkaen siis nyt toissapäivänä maanantaista, meneeki aika pitkälti duunissa yhen päivän vapaiden turvin. Mikää ei oo must inhottavampaa, ku yhen päivän vapaat, buuu! Koska ei siin kerkee tehä oikee mitään muuta järkevää, ku pyörittää arkee. Onneks syyskuun eka viikonloppu meil on Samin kaa molemmil vapaata ja suunnataanki ekoille lastentarvikeostoksille pk-seudulle koko viikonlopuks ♥ Siit kuukauden pääst mul alkaaki jo äitiysloma, et onhan se korkee aikaki hankkii pikkuselle kaikki tarvittava. Heh heh, jää taas aika viime tippaan, mut niinhän se aina mun kans on, ku ajattelen huolettomasti "Ei meil oo mikään kiire" ja "Kyl sitä ehtii." Mut ehtiihän sitä! :D

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia jälleen! Olette niin söpö pariskunta, kiva nähdä millainen vauva teille tulee <3 Ja tuo kasvohoito kuulostaa todella hyvältä myös. Itse en ole käynyt kertaakaan, kun on niin kallista :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana kommentti! <3 Mäkään en malta odottaa, että näkisin jo meijän rakkaan pikkuisen!! Se kasvohoito oli tosi hyvä juttu, mäkään en tosiaan ollu aiemmin käynyt..Jotenkin niitä vain odottaa ja toivoo mielummin lahjaksi, eikä muka itse raaski ostaa :/

      Poista