Sivut

sunnuntai 9. elokuuta 2015

Häät ja mekkokriisi

Ens viikonloppuna pääsen juhlistamaan häitä tänä kesänä jo toisen kerran. Kolmannetkin olisi toki ollut, mutta ne oli edellisten häiden kanssa samana päivänä enkä kaasona oikein voinut vaihtaa juhlapaikkaa kesken kaiken eri kaupunkiin, vaikka kyseessä olikin rakkaan serkkupojan tärkeä päivä. No mutta kuitenkin kahdet häät saman kesän aikana on silti ihan mahti juttu, koska ei häihin edes joka kesä pääse! Viime häissä, niin kuin nyt näissä tulevissakin, mulla on sama ongelma. Todellinen mekkokriisi.

Mä en nyt muista avauduinko viimeks mun epäonnistuneesta nellyn tilauksesta ja toimituksesta, kun posti oli jotenkin sekoillut ja toimituksessa kesti kolme viikkoa, kunnes mekko saapui...häiden jälkeen tietenkin jo tarpeettomana. Hirveessä stressissä hääviikolla lähin kaupungista metsästämään tummansinistä (koska se oli kaasojen mekoiksi sovittu väri) eikä sopivaa saati just tummansinistä meinannut millään löytyä. Olin valmis maksamaan mitä tahansa, kunhan saan jonkun tummansinisen koltun päälleni juhliin.



Mekko löytyi, se tilattiin toisesta kaupungista ja sain sen ajoissa. MUTTA. Tummansininen ei oo mikään mun lemppari väri, mekon malli ei oo mikään kaikista kivoin enkä muutenkaan haluis laittaa ihan ok- mekkoa samana kesänä toisiin häihin. Buu. Sit mun varsinainen ongelma nousee täs kohtaa esiin, ku en tietenkään voi tällaisena jättiläisenä ostaa mitään XS-S kokoa, mikä menis myöhemminkin jossain toisissa juhlissa. Ettei olis vaan sellanen yhden juhlan mekko. Nyt tällä hetkellä vaan satun olemaan raskaana ja se tummansininen mekko oli kokoa L (mikä tosin on vieläkin vähän liian iso ja löysä), niin olis varmaan järkevää hyödyntää tää samainen mekko nyt toisissakin häissä, kun sen jälkeen jää tarpeettomaksi ja maksoin mekosta aika paljon. Mutta koska oli pakko. Nyt saisin valita ihan minkä tahansa värin ja mallin ja varmasti löytäisin ilman hampaiden kiristystä jonkun oikein kivan ja olisin onnellinen! Tosin sit multa löytyis kohta kaks isoa ja tarpeetonta yhden juhlan mekkoa kaapista. Eikä Sami tietenkään pidä tästä ajatuksesta. Yritin äsken nimittäin anella selittää järkevästi mun kriisiä sille, muttei se oikeen lämmennyt. Ehkä mä ostan sen salaa. Apua. En tykkää stressistä enkä vaatekriiseistä. Murr.

Auttaaka mua!

2 kommenttia:

  1. Jere ei yärrä kans ikinä sitä miks tarvii ostaa joku uus juttu, "no sullahan on vaatteita kaappi täynnä" :D mutta kyllä mä ostaisin uuden jos se sininen ei sit tunnu yhtää hyvältä.. ja voithan sä myydä ne isot sit pois! :) ja kyllä täs ennen vauvan syntymää varmaa jotain kissanristiäisiä on tulossa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä!! :D Nii mä ajattelin kans, et myyn ne sit pois ja tosiaan ostin sen uuden mekon. Kommenttiin vastaaminen vaan vähän unohtu.....Nii onhan niitä varmaan vielä tulossa, katsotaan :))

      Poista