sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Hullu siivouspäivä

Kotona ollaan, ollaan oltu itseasiassa nyt viis päivää, mut töissähän ne on mennyt. Tänään mulla oli vapaapäivä. Samillakin oli vapaapäivä. Meil on tosi harvoin samaan aikaan niin, et voidaan nukkuu aamulla yhessä pitkään. Noh, tänää me nukuttii jopa 11 asti (!!!) ja syötiin varmaan tunti aamupalaa, ihan kaikessa rauhassa vain. Ja koska mun maalauskeikka peruuntui, päätin pitää siivouspäivän. Siivousten välissä kävin salilla kaverin kanssa ja voi vitsit miten hyvä fiilis mulla on ku taas jaksan tehä ja touhuta. Alkuraskaus pyöri oikeastaan vaan armottoman väsymyksen ja oksennusrumban välillä, ni johan siinä alko tulee hulluks, ku ei tiennyt loppuuko se ikinä. 

Jadella on juoksut, ollu varmaan kohta sen kaks viikkoa minkä mä oon käsittäny juoksujen kestoksi. Ni ehkä nekin loppuu kohta. Toivotaan parasta, koska mä en jaksa enää yhtäkään veritahraa. Ihan nätisti se pitää ittensä puhtaana, mut kyllä niitä hutejakin tulee. Jokatapauksessa, tänään mun to do- listalla oli pitkä liuta asioita, jotka aioin toteuttaa. 


Sain niistä seuraavat tehtyä:

Neljä koneellista pyykkiä (lakanat x2, takit ja pyyhkeet)
Lakanoiden vaihto
Lattioiden imurointi ja pesu
Pölyjen pyyhkiminen
Jaden veritahrojen siistiminen seinistä, mur
Kylppärin vetolaatikoiden ja sekamelska korin järkkäys

 Huomiseks jäi vielä ennen iltavuoroa:
Kaks koneellista pyykkiä (tummat ja vaaleet)
Uuden liiton jäsenmaksujen laskeminen ja maksaminen
Keittiön siivous
Vaatekaapin järjestely
Nellyn mekkojen palautus 
(jotka tuli vasta toissapäivänä 16 arkipäivän kuluttua tilauksen tekemisestä eli reippaasti yli sen 2-5 arkipäivää mitä luvattiin. Noh häät tuli ja meni enkä mä aio todellakaan ostaa toista isoo mekkoa, ku en mä koko elämääni oo tämmönen jätti)

Tänään siinä ku imuroin ja siirsin vähän sohvia, et saan kunnolla siivottua kaikkialta, niin aloin fiilistelee syksyä ja olkkarissa sekä makkarissa muuttuvaa järjestystä vauvan tulon ja sen tuoman tavaramäärän vuoksi. Vielä ei olla hankittu mitään, mutta eiköhän tässä pikkuhiljaa kaikenlaista ala kertyä ♥ Voi että, niin se vaan meijän elämä muuttuu. En malta odottaa! Mut joka tapauksessa mul on nyt tosi hyvä fiilis, et sain tänää tehtyy vaik mitä vaikka nukuinkin ylimyöhään. Ja toivottavasti saan jatkettua huomenna listan loppuun, ni on kiva alottaa uus viikko!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti