Sivut

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Valmis lähihoitaja

MÄ OON VALMISTUNUT! Vietettiin tänää koulussa valmistujaisjuhlaa, omat pidin viime sunnuntaina ja virallinen valmistujaispäivä oli viime perjantaina 29.5. Voi vitsit miten hyvä fiilis. Taas mua tietenki harmittaa kun en oo pystyny pitää blogia yhtään ajantasalla mun elämästä, mut oikeesti kävin tässä koneella viimeks silloin ku tänne edellisen kerran kirjottelin eli öö kolme viikkoa sit. Jospa nyt ois enemmän aikaa, kun on saanut koulun päätökseen. (Vaikka töitä on enemmän kun jaksaa ja/tai pystyy tekemään!)



Äiti järkkäs mulle kivat juhlat Lovissassa, minne kutsuttiin mun sukulaisia, kavereita ja perhetuttuja. Leipomispuolen hoiti naapuri, sen lapsi ja mummu. Äiti vastas siivoomisesta, paikkojen kunnossa pitämisestä ja kahvitarjoiluista. Mulle jäi siis vaan vieraiden viihdyttäminen ja nautiskelu, en voi valittaa.  Päätin pitää mun juhlat äidin luona, koska kaikkien vieraiden oli sata kertaa helpompi tulla sinne ku meille kauas Lappeenrantaan. Mä pääsin ehkä liiankin helpolla, mut lupasin äitille, ettei sen tarvi järjestää enää yhtiäkään juhlia hahahah. Mut mulle oli tärkeetä se, et saan pitää juhlat mun omille kavereille, omille sukulaisille ja kaikille omille vanhoille perhetutuille, jotka on aina ollu kaikilla synttäreilläki vauvasta asti. Yleensä nyt ku oon asunu tän kolme vuotta Lappeenrannassa, ni oon aina kahvitellu kaikki synttärit vaan Samin perheen kanssa. 

Meil tarjoiltiin voileipäkakkuu, kinkkupiirakkaa, jauhelihariisi-pasteijoita, mansikkajuustokakkua, minttusuklaajuustokakkua ja limejuustokakkua, porkkana cupcakeiksejä sekä erilaisii pipareita. 



Vieraita oli varmaan joku 40, mut ei tietenkään kerralla. Meille sai tulla klo 13-18 välillä ja onneks se kans toimi eikä kaikki pamahtanu samaan aikaan paikalle. Sain lahjaks muutaman korun, lahjakortin kasvohoitoon ja hierontaan, tarjoiluastioita, kukkia ja rahaa vähän alle 600e. Samilta saan lahjan kuulemma jälkikäteen, mut sen nyt jo tiesinkin, koska ei se ikinä oo varmaa ostanu mulle mitään ajoissa tai mun tietämättä. Ei kuulemma osaa ja oon kuulemma niin vaativa. Mut tänää mun koulun juhlien jälkeen se keksi, et ostaa mulle ison korurasian, mikä oli ihan sika hyvä idis, ku mun kaikki korut aina hävii johonki. Valmistujaisrahoilla ostin jo mun tän päiväsen mekon, kukkapannan, käsilaukun yms. muuta oheiskamaa, sit aion ainaki ostaa sellaset oikeesti hyvät aurinkolasit jostain silmälasiliikkeestä ja loput säästän, kunnes keksin jotain järkevää.



Tänää juhlien jälkeen mentiin luokkalaisten kaa amarilloon syömään pariks tunniks ja sit tulin kotiin siirtää näitä kuvia koneelle ja hengailee sohvalle blogin ääreen. Ihana viikon ainoa vapaa. 

- Jenna

9 kommenttia:

  1. Oi mitä herkkuja, kyllä vieraiden kelpas! :P Ja paljon onnea kauniille ja tuoreelle lähihoitajalle! ❤ :)

    VastaaPoista
  2. Ihana toi meijän ryhmäkuva <3 :) jotenkin niin iloinen :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä <3 Kaikis muis jollain oli joko silmät kiinni tai vammanen ilme ;D

      Poista
  3. ihana herkkupöytä! ja olet kyllä niin kaunis, paljon onnea vielä tätäkin kautta ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi kiitos paljon! Ja oli kyllä hyvät pöperöt :)

      Poista
  4. Nyt tulee hieman myöhässä mutta ONNEA valmistumisen johdosta! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se mitään meinaa kiitti :))

      Poista
    2. Ei se mitään meinaa kiitti :))

      Poista