maanantai 29. kesäkuuta 2015

Kesää, häitä, polttareita.

Missä se kunnon kesä viipyy? Oon bongannu vaan hajanaisesti aurinkoisia ja lämpimiä kesäpäiviä, liian paljon sateisia, kylmiä ja pilvisiä ilmoja sekä jonkun verran kaikkea siltä väliltä- päiviä. Pukeutuminen on kovin hankalaa, ku aamulla töihin lähtiessä on oikeesti kylmä ja töistä päästessä tosi tosi lämmin ja sit ku oon lähössä ulos fiilistelee kesää, ni alkaaki jo sataa vettä ja ukkostaa. Buu. Mutta sit taas toisaalta, kun mulla ei tänä vuonna oo kesälomaa, niin en ihan samalla tavalla kuumeisesti himoitse niitä helteitä, mut olis kyllä kiva, et joku viikko olis pelkästään kesäkesä kelit, et pääsis siihen fiilikseen oikein kunnolla!

Toivottavasti heinäkuu alkaa kivasti, eritoten tuleva viikonloppu, tarkentaen vielä heinäkuun 4. päivä eli tuleva lauantai. Aurinkoa kiitos! Silloin tanssitaan siis mun lapsuudenystävän häitä, joissa toimin kaasona. Nyt viimeajat on mennykin polttareiden ja häiden pauloissa. On siinä suunnittelemista, huh. Ei käy kateeksi tulevaa avioparia, jotka on jo ikuisuuden suunnitellut tuota kyseistä päivää.

Tuleva morsian ja sen kaaso
Me juhlttiin polttareita Helsingissä viikko ennen juhannusta 13.6. Se oli kaikinpuolin ihana ja onnistunut päivä. Kuvasaldo oli reilu 300, joista nyt parhaillaan askartelen häihin ja tietysti tulevalle morsiammelle muistoksi superhienoa polttarikansiota. Sen lisäks mulla on ollu mekkokriisi, kun Nellyn tilaus ei vaan tuuuuuu. Häihin on enää viisi yötä eikä mulla oo mitään päälle pantavaa. Oon juossu kaupungilla ja käyny jokaisen liikkeen mekot läpi eikä tummansinistä mekkoa (mikä ollaan päätetty kaasojen mekkojen väriksi) löydy mistään. No viime viikolla sit onneks löysin yhden kivan mallisen, mut sinisestä tietenkin oli koot loppu. Liike lupasi tilata oikean koon mulle jyväskylästä, minkä olis määrä saapua huomenna. Sit en tiedä missä hitsin välissä mä kerkeen ostaa kaikki korut, kengät ja muut hepeneet, kun mulla ei oo yhtään vapaapäivää töistä. Eikä tätä pikku stressiä helpota yhtään se, että lähden reissuun JO ylihuomenna. Häät on siis Porvoossa.

Kesäkuu on kyllä menny hurjan nopsaa siinäki mielessä, ku on ollu tosi paljon töitä ja töiden jälkeen menoja ja paljon paljon suunnittelua ja höösäämistä eka niiden polttareiden ja nyt näiden häiden kanssa. Palaan blogiin luultavasti ens viikolla, kun kaikki hössötys on ohi ja raotan meininkejä muutaman kuvan merkeissä. Nyt aamukahvia, musiikkia ja askartelua ennen iltavuoroa. Moi moiii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti