torstai 14. toukokuuta 2015

Hengissä ollaan

No mutta moikka! Niin sitä taas kuukaus on vierähtänyt ihan tosta noin vaan vauhdilla. Sen aikana oon käyny koneella ehkä kaks kertaa, viimeks melkein kolme viikkoo sit, ku mentii kattoo Haloo Helsingin keikkaa ja fiilisteltiin ennen sitä vähän sen biisejä. Oon kyllä puhelimella kurkkinu muiden blogeja lähinnä iltaisin ennen nukahtamista ja joskus satunnaisesti ehkä muistanut kommentoidakin. Nyt just tänään tällä hetkellä mulla tuli sellanen fiilis, että pakko päästä kirjottelemaan blogiin pitkästä aikaa jotain! Ja koska viime kerrasta on niin kauan aikaa, ni kerron mitäs muutakaan ku mun kuulumisia :D

KUVAT ON SATUNNAISIA KULUNEEN KUUKAUDEN OTOKSIA.

TÄNÄÄN
Tänään mulla on viikon ainut vapaa. Ja se on oikeesti aika harvinaista, ku yleensä mulla on aina jotain töitä tai pakollisii aikataulutettui menoja just sillee, et minään päivänä ei voi vaan olla. Viime yönä nukuin huimat 13 tuntii ja tänään oonki sit energisenä saanu siivottuu, pestyy monta koneellista pyykkii, tehtyy hyvää ruokaa ja juonu jätskikahvit. Viel aion siivoo vaatekaapin, jos löytäisin jotain viemistä kirppikselle ennenku viikon pöytävuokra loppuu. Illalla meijän kaverit tulee meille kattoo Suomen pelii ja sitä ennen pitääki mennä Jaden kaa tonne inhottavaan sadekakkasäähän lenkkeilee, buuu.


KOULU 
Koulun osalta kaikki on nyt paketissa, näyttöviikko meni tosi hyvin, sain kiitettävän jee. Huomenna selvii saanko meijän valmistujaispäivän vapaaks töistä, et näkisin viel mun luokkakaverit. Virallinen todistus tulee meille kaikille postissa, joten vaikken juhlaan pääsiskään, niin ei se maailmaa kaada. Mulla muistaakseni kaikki neljä työssäoppimista meni kiitettävästi, joten ihan hyvä todistus pitäis sinne postilaatikkoon tipahtaa.



TYÖT
Kulunu kuukaus on ollu aika hektinen ja työntäyteinen. Olin viime kuun vikan viikon eli viikko ennen vappua neljä päivää harjottelemassa Lahdessa mun uutta duunia varten. Vapun jälkeen työt sit alko tääl Lappeenrannassa, joista kolme ekaa päivää laitettiin kahvila kuntoon ennen viikko sit olleita avajaisia. Kaikki työpäivät on ollu aika kiireisii, koska tällee aluks asiakkaitahan riittää ja hyvä niin. Myös joka päivä opin jotain uutta, joten kotiin päästessä oon tosi väsyny ja poikki. Mul on paljon illasta aamuun vuoroja ja niinä iltoina joina en oo duunissa, oon melkein aina lapsenvahtina. Mut mun uus työpaikka on ihan super kiva, mul on ihanat työkaverit ja kokenut ja reilu kahvilapäällikkö.


KAVERIT
Me ollaan vietetty tosi paljon aikaa eli toisin sanoen kaikki muu vapaa-aika mikä töiden jälkeen jää, ni kavereiden kanssa. Vappuaaton olin Lahdessa riikan luona sen luokkakavereiden illanistujaisissa, vappupäivänä Lappeenrannassa piknikillä. Ollaan vietetty monia kisastudioita milloin kenenkin luona ja oon käyny tosi useesti ulkona syömässä ja kahvittelemassa mun ihanien ystävien kanssa. Alussa mainitsinki tosta Haloo Helsingin keikasta, mikä oli kanssa tosi kiva reissu, vaikka Sami huumattiinkin. Onneks mä olin autolla ja päästiin turvallisesti kotiin.


Semmosta siis tänne kuuluu. Arki alkaa tasottumaan, ku koulu on ohi ja palkka juoksemaan säännöllisesti eli toisin sanoen jatkuva kiire ja täyspitkät päivät vähenee. NIIN IHANAA. 


- Jenna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti