tiistai 3. maaliskuuta 2015

New makeup products

Moikka! Kotiuduttiin Jaden kaa reissusta myöhään toissailtana, eilen palasin takas kouluun etäviikoilta vikoille kahelle lähiviikolle ennen työssöoppimista ja valmistumista. Olin eilen ajatellu tulla kertomaan kuvin ja muutamin lausein meijän reissusta, mut armoton väsymys vei voiton ja nukuinki koulun jälkee melkein kolme tuntii ja illalla ysin aikaan olin jo valmis yöunille. Et en mä siinä hereillä olo aikana muutaku söin, lenkitin Jaden ja kävin saunassa. 

Ajattelin tulla ensin kertoo teille mun uusista meikeistä, jotka reissun aikana ostin ja varsinaisen kuvapläjäyksen reissusta toteutan sit seuraavas postauksessa.

Viime kysymyspostauksessa multa kysyttiin mun lemppari kosmetiikkatuotteet ja vastasin cliniquen meikkivoiteen ja puuterin, jotka taas pienen tauon jälkeen muistin ja raaskin ostaa. Tai täl kertaa ostin puuterin, mis ei oo yhtään pigmenttejä eli se siis poistaa kasvoilta pelkän kiillon ja sopii siks ympäri vuoden.


Kassalla myyjä anto mulle meikkipussukan kaupan päälle ja sano sen sisältävän muutaman cliniquen testerituotteen. Muistelin, et viimekski sain jotain pientä kaupanpäällistä samaisen merkin tuotteita ostettuani. Autossa kuitenki yllätyin positiivisesti, ku niit olikin enemmän ku muutama. Sain ripsarin, luomivärin, kasvovoiteen, puhdistusvoiteen, kosteuttavan värillisen huulivoiteen ja ihanan hajuveden.



Sit ostin myös uuden huulipunan ja huultenrajauskynän. En uskaltanu testaa muutaku käteen ja onneks huulipuna oli myös huulilla kivan sävynen ja hyvin pysyvä.

Materiaonnellisuus kymppi! ♥

..mut buuu kuvat on tosi huonolaatusia..

4 kommenttia:

  1. Ei olekaan näistä mikään ennestään tuttu! Tuota Cliniquee voisi joskus testailla kun sitä on kehuttu niin paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa :) Mulla on aika helposti reagoiva, rasvottuva ja punoittava iho, siks just tää redness solutions on mulle tooosi hyvä! <3

      Poista
  2. Ooooi sait paljon kaupan päälisiä :) Mäkin haluun uutta kosmetiikkaa ja kaikkeee kivaa mut kaikki rahat menee tohon remppaamiseen. Mut kivaa seki on kun saa ostaa ja laittaa rahaa ihan omaan kotiin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiimpä, vihdoin! No todellakin on, haaveilla ja toteuttaa. Ihanaa <3

      Poista