Sivut

torstai 26. maaliskuuta 2015

Mitä mulle kuuluu?

Moikka, mä oon ollu nyt superhuono tän blogin kanssa, ku en oo oikeen postaillu enkä kuvaillukaa yhtään mitään, paitsi puhelimella. Mietin ehkä joka toinen päivä, et tuun huutelee tänne jotain, mut sit ku ne kuvat tosiaan puuttuu, ni se on sit jääny vaan sinne ajatuksen tasolle. Mulle kuuluu ihan hyvää, jos ei oteta huomioon sitä, et oon ollu täs nyt melkein viikon jo kipee. Viime lauantaina mul alko nousee kuume, sunnuntaina makasin koko päivän sängyssä potien(?) järkyttävää hedaria, onneks maanantai oli viel vapaa, ni sain rauhas kärsii armottomast räkäflunssasta. Tiistaina menin työharjotteluun ääni käheenä ja eilen se sit hävis iltavuoros melkein kokonaan. Enää mä en oo väsyny enkä muutenkaan kipeen olonen, kuulostan vaan aika hemaisevalta viskibassolta ja kulutan kasapäin nenäliinoja. Tänään mul on vapaa, ihana aurinkoinen vapaapäivä! ♥



Mun kevät menee aikalailla lasten parissa. Työharjottelu päiväkodissa kestää sinne toukokuun alkuun ja sen lisäks mul on nyt joka viikolle 1-4 lapsenvahtikeikkaa mun hoitolapsille aina viikoista riippuen. Hoidan kahen eri perheen lapsia. Toises perheessä on kaks tyttöä; 2-vuotias ja ens kuussa 5-vuotias prinsessa. Leivottiin tänään tyttöjen kans suloisia pipareita aamulla, namnam. Sit toises perheessä on kans kaks lasta, mut toinen on vast koht 2 kk:nen pieni tyttö, ni luonnollisesti niiden äiti on viel aika kiinni siinä ja toinen on 1 v 5 kk:nen reipas poika, jonka kanssa mä sit peuhaan enemmän. Tosi sulosia kaikki ♥

Et melkein jos mä en oo päiväkodissa, ni hoidan muit lapsii ja yritän sit löytää aikaa myös kavereille, Samille ja Jadelle. Koulun osalta maaliviiva häämöttää jo enkä jaksais jotenki enää yhtään panostaa viimisiin kirjallisiin tehtäviin, buuu. Mut sellasta mulle kuuluu täl hetkellä. Nyt otan lasagnen pois uunista, laitan toisen koneellisen pyykkiä, ripustan edelliset, tyhjennän hetki sit käyneen tiskikoneen, imuroin kaurahiutaleet lattialta, jotka sinne aamulla tyttöjen kans leipoessa heitin ja käyn päiväsuihkussa. Loppupäivän mä vaan oon ja lepään, koska mun seuraava vapaa on vast kaheksan päivän päästä. Huominen aamuvuorokin vaihtu palkalliseks työvuoroks, jeee! :)

♥ Ihanaa kevättä pus pus ♥

4 kommenttia:

  1. Kuulostaa niin tutulta tuo alku! :D Ja myös jatko, eli täälläkin flunssaa ja siihen päälle raju mahatauti! Jippii...Mutta hei toivotaan, että viimisetkin köhät lähtee lätkimään ja oisit taas terve! :) Ja oikeastaan kolmaskin kohta eli lastenhoitoa on täälläkin suunnalla loppukevät! :D Täähän meni yksiin! Ja samoin pyykipesu ja ja...En kestä! Hahah, kaikesta huolimatta tsemppiä loppurutistukseen koulurintamalla ja mukavaa kevättä! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauskaa, että meni niin yksiin! :D voi ei hyiiii oksennustauti, se on niin k-a-m-a-l-a :(( ja joo kyl tää tästä pikkuhiljaa helpottaa...ku ottaa sillee iisimmin :) kiitos tsempeistä, onneks mä kohta valmistun! Paranemisia sinnekin suunnille <3

      Poista
  2. Ihana toi kuva missä pussaat Jadea ♡
    Mullaki ihan hirvee siivous projekti meneillää täällä. Huomenna on muutto ja muntarvii pakkaa ja siivoo koko kämppä lattiasta kattoo. ei jaksa millääääään, yhyy D: Tsemppiä sulle loppurutistukseen, kohta se kouluon ohi! jeee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti <3 ohhoh, siinähän on tai oli paljon hommaa. Mä huomasin sun kommentin vast nyt jälkeenpäin siis. Tsemppiä muuttoon! :))

      Poista