sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Kuvakooste reissusta

Tarinoin ihan lyhyesti mun ja Jaden reissun, kuvat saanee kertoa enemmän. Sitä paitsi tultiin jo viikko sit tosiaan kotiin, ni sikskin vaan pintapuolisesti nopee katsaus. Oltiin kyläilemässä neljässä eri paikassa tiistaista sunnuntaihin. Mun pikkuinen kummipoika oli keuhkokuumeessa ja pari yötä sairaalassakin, ni se vähän muutti suunnitelmia. Mutta oli kyllä tosi reipas pieni ♥ Jade nautti mun serkkujen luona muiden koirien seurasta ja mä nautin tietty mun sekkujen ja kummitädin näkemisestä sekä mun vanhimman serkun 1-vuotiaan prinsessan seurasta. Näin myös mun vanhaa lapsuudenystävää ja sen 2-vuotiasta tytärtä, hurjaa miten aika menee niin nopsaan! Sit reissu sai päätöksen mun toisen lapsuudenystävän luona, ku askarreltii häihin kutsukortteja ja pieniä koristejuttuja, shoppailtiin ja käytiin ulkona syömässä.


Junamatka sinnepäin meni tosi hyvin jännityksestä ja ennakkopaniikista huolimatta, mut takasinpäin ei sit niinkään ruususesti. Onneks mul oli kaveri matkassa, joka oli myös tulossa Porvoosta Lappeenrantaan samana päivänä, ni mentiin sit tietty myös samaa matkaa. Saatiin kyyti Tikkurilaan, et päästään just junalla kotiin, ku bussi olis ollu jotenki paljon hankalempi. Harmi ku Loviisaan ja Porvooseen ei pääse junalla, reissaisin muuten paljon enemmän.



Sami oli kuulemma ikävöiny meitä kotiin ja sano, et oli tosi outoo olla yksin kotona, ku oli niin hiljasta eikä kukaan ollu koskaan odottamassa (tai tehny ruokaa tai siivonnu). Meistäki oli tosi kiva tulla takas kotiin, mut onhan se myös kiva aina välillä vaihtaa maisemaa. Yleensähän mä reissaan yksin ja Jade jää Samin kaa himaan, ni nyt Sami sai täyden vapauden ja irtioton Jaden hoitamisesta ja kaikesta mitä nyt meijän normaali arki on. Ja mustakin oli kivaa vaihtelua, et sain Jaden messiin. Onneks meil on niin ihana ja kiltti koira, et sen kans voi mennä mihin vaan, ku se tykkää kaikista ihmisistä vauvasta vaariin ja kaikista koirista rodusta tai sukupuolesta välittämättä ♥

- Jenna

6 kommenttia:

  1. Nyt taas jaksaa pyörittää perus arkea kun on saanut kunnon irtioton arjesta :) teidän reissu kuulosti kivalle, paitsi pienen potilaan sairastelu.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin totta. Kyllä siitä vaan saan niin paljon energiaa vaikka reissusta kotiutuessa eka päivä on yleensä aina ihan kuolemanväsynyt :D

      Poista
  2. Kuulostipa kivalta reissulta :) Noissa reissuissa on kyllä kaikkein parasta aina se kotiin paluu mun mielestä :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, se on aina yhtä ihanaa! :D <3

      Poista
  3. Aaaw mitä kuvia koko postaus täynnä, hellyyttäviä niin lapsosen kuin koirankin osalta<3

    VastaaPoista
  4. Oiii kiitti :3 molemmat on kyllä niin hellyyttäviä persooniakin <3

    VastaaPoista