sunnuntai 15. helmikuuta 2015

Valentine's Day ♥

Mä vietin ystävänpäivää oikein kivasti ja rennosti ilman lahjoja tai sen kummempaa hypettämistä. Aamulla istuttiin aamupalalla varmaan joku tunti, sit laitettii liha uuniin, kävin suihkussa, vähän lötköteltiin ja lähettiin kaikki pitkälle lenkille. Jade nautti ulkoilmasta paljonkin, ku perjantaina jätettiin lenkit välistä eläinlääkärin ohjeita noudattaen. Käytiin perjantaina vaan siis pihapissalla ja hengailtiin himassa. Lenkin jälkee keitettiin kahvit, mä tein ranuja ja Sami lähti käymään viel nopsaa kaupassa. Ku liha oli ollu uunissa sen viis tuntii, ni päästiin safkaamaan. Tehtii pulled pork hamppareita ja ranskiksii. Ruoan jälkee sluibailtiin, sit mä nopsaa laittauduin ja menin mun kaverin kaa leffaan kattoo sen Fifty Shades of Grey:n. Leffan jälkeen mentii istuu iltaa viel yhen siiderin verran ja joskus puolen yön jälkeen olin himassa. Sami oli menny sen kavereiden kaa ulos ja kömpi joskus yöllä mun viekkuun ku selviyty baarista himaan. 


Et tosiaan oli kyl ihanan rento ystävänpäivä: himahengailuu, herkutteluu, leffaa, oma kulta ja kaveritreffit ♥

22 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen hampurilainen! Maistuisi :) Ja oliko elokuva hyvä?

    VastaaPoista
  2. Hihi, kiitti se oli kyllä tooooooosi herkkua! ♥ No se leffa oli joo ihan hyvä, aika raju vaan. Mä en tienny siitä etukäteen mitään muuta ku trailerin verran. En oo lukenu tai kuullu niistä kirjoista enkä ilmeisesti sit kuunellu radiota, ku siellä ilmeisesti paljonkin mainostettu ja puhuttu :D

    VastaaPoista
  3. Meilläki oli tollanen sluibailu ja löllöily ystävänpäivä :D Oliks hyvä leffa? Jere osti mulle vuosipäivä lahjaks ton kirjasarjan. Tai vuosipäivää vietetää vasta ens viikonloppuna mut koska oon niin pirun utelias nii menin jo urkkimaan :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noni :) nii oli se ihan hyvä, hyvin tehty ja hyvät musiikit, mut kuitenki vähän outo ja niinku sanoin edellises kommentissa, niin raju. Varmaan ne kirjat pitäis just mielummin lukee? Mut ei toi lukeminen oo oikeen mun juttu eikä kyllä kieltämättä toi elokuvakaan :D MUTTA EI SE HUONO OLLUT.

      Poista
  4. Hyvännäköistä ruokaa! :) Nam! Mitä laitoitte siis tonne hampparien väliin? Ja kuka toi sun kaveri on tuossa leffakuvassa,koulukaveriko? :) Näyttää ihan yheltä näyttelijältä,jonka nimee en vaa saa millää päähän!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiiimpä ;) Siel välis on ketsuppii, bbq-kastiketta, valkosipulimajoneesii, cheddarjuustoo, pulled porkkii, tomaattii, kurkkuu ja salaattii...aika paljon kaikkea :D Se mun kaveri on Ella, ei se oo näyttelijä (mun tietääkseni ainakaan :DD). Tutustuttiin uutena vuotena, ihan huippu tyyppi :) <3

      Poista
    2. Miunkin mielestä tuo siun kaveri näyttää ihan yhdeltä näyttelijältä!!

      Poista
    3. Haha, ei siis millään pahalla! :D Hassua, et joku muukin on samaa mieltä xD mut joo enpä vieläkään saa päähän kuka,mut joku ulkomaalainen näyttelijä se kuitenkin oli...Mut kiva et oot löytäny uusia julkkis-look-alike-kavereita! :D kivaa kevättä sulle!
      t. eka anonyymi

      Poista
    4. Niimpä :) me ellan kans naurettiin tälle eikä mekään millään pahalla, mut onhan se huvittavaa, kun kaks ihmistä tulee samasta asiasta sanomaan! Olis kiva tietää ketä tarkotatte vai tarkotatteko ees samaa :D

      Ihanaa kevättä sinnekin! Vai lopputalvea vai mitä tää nyt onkaan...kevätfiilistä kuitenkin <3

      Poista
    5. Mulle tuli täysin mieleen Reese Witherspoon!! :D

      T. Kolmas ano

      Poista
    6. Okeiii no tosiaan onhan ellassa kyllä samaa näköä :) munkin mielestä! :D

      Poista
  5. Oi ko näyttää rennolta ja herkulliselta! :)

    VastaaPoista
  6. Ihania kuvia ja vitsit mitä herkkuja! :) Ystävänpäivänne kuulostaa täydellisen rennolta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! :) Sitä se juuri olikin, Miten omasi meni? <3

      Poista
  7. Oi nam mitä herkkuja!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. eikää mitä ruokia! niin herkullisen näköisiä ja mulla on kamala nälkä :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oioi, se on kiduttavaa kattoo nälkäsenä ruokakuvia! :D :(

      Poista
  9. En muista, et oonko kerenny sua viel kiittelemään yllätyksestä, joten kiitos siitä<3 olit askarrellu kyl ihanan kortin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi <3 olisin oikeesti halunnu lähettää sulle sellasen kukkaron, mut se ei mahtunu kirjekuoreen. Mulla ku ei ollu yhtään rahaa, niin nappasin vaan jotain käyttämätöntä itselle saatua lahjatavaraa, niin siksi se ei oikein liittynyt mihinkään :D mutta olkoon se kortti ja ajatus kuitenkin tärkein! ;)

      Poista