Sivut

tiistai 24. helmikuuta 2015

Reissuun Jaden kanssa

JIPPPIII me hypätään Jaden kanssa iiiihan kohta junaan suuntana Vantaa, Sipoo ja Porvoo. Jade ei oo ikinä viel ollu junas, joten mua vähän jänskättää miten meijän matka tulee menemään. Sit ku se vaunu on viel ihan täys ja mul on ikkunapaikka ja iso rinkka (enkä ylety laittaa sitä sinne ylös) ja iso koira, joka innostuu kaikesta satasella, ni katotaan miten meidän käy. Mitä jos Jade pelkää junaa niin paljon, et pistää nelivedon päälle eikä suostu nousee koko vempeleeseen, hahah. Ollaan reissussa viis yötä, just sain rinkan pakattuu, joka sisältää kevyet 33 dl Jaden nappuloita! Ihan järkytyin siit ruokamäärästä mitä toi koira syö, vaik ei se oo ku 3 dl kerralla.



No mut joka tapauksessa oon ihan fiilareissa. Pääsen moikkaa mun serkkui ja kummitätii eka Vantaalle, sit suunnataan Sipooseen mun kummipoitsun luo ja viimiseks Porvooseen hoitelee vähän kaason tehtäviä kesän tulevia häitä varten ♥ Palailen varmaan vasta ens viikolla, koska ollaan sunnuntaina himassa tosi myöhään. Heippa!

- Jenna

6 kommenttia:

  1. Mukavaa reissua! Rentoudu<3 Jade ei oo ees vuotta ja se matkustaa jo eka kertaa junassa.. mä en oo nimittäin matkustanu vieläkään (missä tynnyrissä oon asunu)! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen teen <3 etkö?!! :D okei, no onhan se vähän outoo, mut ehkä sä vielä joskus ;)

      Poista
  2. Mukavaa reissua! :) Suunnitelmat kuulostaa varsin hyviltä!

    VastaaPoista
  3. Katoin instagramista teiän juna matka kuvia, miten meni sit loppujen lopuks? :)
    Pidähän kivaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvin meni, toinen junamatka tosin viel edessä :) palailen sit paremmin, ku pääsen tietokoneelle.

      Poista