keskiviikko 4. helmikuuta 2015

Rakkausviikonloppu

Juhlittiin meidän 5-vuotis päivää rentoutumalla muutama yö hotellissa.

Oltiin perjantaina Helsingissä just sopivasti meijän hotellin (GLO Hotel Kluuvi) luovutusaikaan eli klo 15, mut Samin pikkusisko oli meijän mukana, ku oltiin menos hakee niiden vanhempii lentokentältä. Lento oli kolme tuntii myöhäs, joten kirjauduttiin hotelliin ja mentiin sit keskustaan shoppailee. Kuuden aikaa kone laskeutu Suomeen, mut saatiin venailla viel seiskaan. koska Samin iskän laukku hävis. Flamingon amarilloo ei ees mahtunu safkaamaan, ni mentiin sit siihen jumbon chico'siin. Samin vanhemmat oli siis kaks viikkoo jenkeissä ja vaihdettiin siinä sit syömisen lomassa kuulumisii ja kateltiin niiden ihania lomakuvia. Hotellilla oltiin varmaan vast joskus 22 aikaan, käytii kaupas vähä ennen 23 ja sit hengailtiin ja nukahdettiin. Mul oli jo heti täs kohtaa ikävä Jadee, mut onneks se oli hyväs hoidossa maalla. Jade on ollu tätä ennen vaan kerran aiemmin hoidossa viime kesänä, ku me mentiin molemmat mun kummipojan ristiäisiin.

Lauantaina herättiin ajoissa, oltiin aamupalalla ysist kymppiin ja sit lähettiin kaupungille. Me shoppailtiin, shoppailtiin, kierreltiin, kahviteltiin ja shoppailtiin. Sit vietiin ostokset hotellille, mentiin syömään ja tultiin hotellille nukkuu päikkärit. Suihkun kautta ulos ja elokuviin. Käytii kattoo viikossa aikuiseksi ja tykättiin molemmat. Se oli kyl tosi hauska. Leffan paras kohta oli ehkä se, ku Sami hörähti nauraa täysil ja kovaa sellases kohas, ku kaikki muut oli hiljaa. Hitsi mä nauroin, mä nauroin ja hytkyin ihan vedet silmissä. Oi voi. Kaikki muut oli siis nauranu just sadasosa sekuntii aikasemmin. Leffan jälkee nopsaa kaupast ostaa vähän siiderii,skumppaa ja mansikoita. Kerettii just ja just ennen ysii. Mentii hotellille, korkattiin juomat, makoiltiin sängys ja fiilisteltiin meitä ja meijän viisvuotista yhdessäoloo. Varmaan vast joskus puol kakstoista lähettiin tunniks jonottaa baariin ihanaan räntäsateeseen. Sit baaris meil tuli ehkä viiden minuutin riita tai kiukku, mut pistän sen mun hurjan humalan piikkiin. Loukkaannuin ihan tyhmästä. Kävin vessassa ja jo tanssittii yhessä. Oikeesti mua naurattaa, ku join koko illan aikana ehkä viis juomaa, mut jostain syystä jo ensimmäinenki nous aika hyvin päähän. Yöl käytii syömäs viel kana-ateriat ja joskus puol viiden-viiden aikaan päästiin hotellille.

Sunnuntai aamuna kolmen tunnin pääst nukahtamisesta kello soi aamupalalle eikä toivookaan, et oltais päästy liikkuu yhtää mihinkään. Kävin pesee meikit ja hampaat ja jatkoin Samin kaa unii viel kymppiin. Taas oltiin tunti aamiksella, pakattiin kamat ja puolen päivän aikaan luovutettiin huone. Vietiin kamat rautatieaseman alakertaa säilöö ja lähettii moikkaa mun kavereit, eka Melissaa, sit Katrii ja sit viel Paulaa. Paulan luona oli ylläriks viel Riikka (asuu Lahdessa) ja olin jotenki tosi ilosesti yllättyny, tietty. Riikka on kans mun yks tärkeimmist  ystävistä. Sit tuntii ennen meijän Lappeenranta junaa oltii takas keskustas, ostettii liput ja lähettii ostaa Samille viel pari juttuu. Lappeenrannas oltiin puol ysin aikaan, käytii Samin porukoil hakee tuliaiset ja himas tosiaan suihkun jälkeen nukahdin kylpytakki pääl jo sänkyyn.

Meijän viikonloppu piti sisällään paljon naurua, pusuja, haleja ja läheisyyttä, loskasäätä, shoppailua, kävelemistä ja pyörimistä, junamatkoja, ulkona syömistä, kahviloita, ystäviä, ja juhlimista sekä pientä luksusta, rentoutumista, kiireettömyyttä ja nautiskelua. Kyllä nyt on hyvä mieli <3

Kuvaan mun ostokset (lue: Samin ostokset mulle, koska mul ei ollu rahaa) viel erilliseen postaukseen. Moimoiiiii!

1. Oi oi ja oi! ❤ Näyttää ja kuulostaa kyllä niin onnistuneelta viikonlopulta! :) Ootte söpöjä!

2. Eikä miten ihanalta reissulta kuulostaa <3 Sovitte kyllä niin söpösti yhteen :))

3. Voi että teidän viikonloppu kuulostaa täydelliseltä :)) välillä on mukava vaihtaa maisemaa eikä aina vietä vuosipäivää samalla kaavalla :)

1. Niimpä, tosi onnistunut se olikin :) ensimmäisenä vuosipäivänä ostettiin korut toisille, toisena oltiin thaimaassa, kolmantena lilluttiin viikonloppu kylpylässä, neljäntenä syötiin hienossa ravintolassa ja käytiin leffassa ja nyt viidentenä näin ku tässä postauksessa. MUTTA en voi olla ihan sata varma meniks noi kaikki vuosipäivät just tos järjestykses tai just noin, ku yritin muistella ilman mitään kuvia tosta noin vaan. Oon niin huono muistaa niin pitkälle ;D mut ainakin sinnepäin <3