torstai 19. helmikuuta 2015

Kevätfiiliksissä

Moikka moooi ihanat! Huomenna alkaa taas viikonloppu ♥ 
Niin se aika vaan rientää, vaikka oonkin periaatteessa lomalla. Ainaki tuntuu siltä, ku meil on kaks etäviikkoa putkeen. Tosin nyt meille tuli aika paljon laajoja etätehtävii, jotka TÄNÄÄN sain valmiiksi. Muutama pikku juttu jäi vielä ens viikolle, mut niin olin asian suunnitellukin. Ne haastavimmat, aikaa vievät ja täyden keskittymisen vaativat tehtävät on nyt viimeistelty ja lähetetty superhyvin ja kevein mielin. Oltiin nyt viimiset kaks yötä Samin ja niiden landella, et sain pidettyy mun ajatukset ja motivaation niihin tehtäviin kasassa. Huomasin, et himas löyty aina paljon tärkeempää tekemistä, ni ei niistä koulujutuista oikeen tullu yhtään mitään.

Ollaan viihdytty paljon ulkona, ku joka päivä ollu niin kivat ilmat. Ollaan myös syöty kylässä laskiaspullii sekä laskiaissunnuntaina että -tiistaina, iiik. 


En voi taas liiakseni kehuu Samin tädin leipomuksia ♥ Saatiin uunituoreita lepuskoja, maailman parhaimpia porkkanasämpylöitä, joita on aivan pakko leipoa viikonloppuna myös kotona ja niitä aiheeseen kuuluvia laskiaspullia. 


Onneks Jade on tottunu tuolla maalla kissoihin ja osaakin jo käsitellä niitä suurinpiirtein rauhallisesti.

Sen lisäks, et mun masu on pullollaan kaikista herkuista ja ruoista, mieli on virkeä reippaasta ulkoilusta lämpimissä aurinkokeleissä, olo on helpottunu koulutehtävien vähenemisestä, mul on ollu aikaa ystäville ja monille koiratreffeille, niin mä oon superonnellinen siitä, että pääsen ens viikolla mun kummipojan luokse neljäks yöks puspuspuspus ♥ Eetu kasvaa niin nopsaa ja huomaamatta, vaik soitetaan melkein päivittäin facetimella. Aivan eri asiahan se on, nyt mä pääsen pitkästä aikaa halimaan ja pusuttelemaan kummin 8 kk:sta isoapientä.

En malttais millään venaa ens viikkoon, mut onhan tässä nyt kiva viikonloppukin edessä, kun huomenna nään pitkästä aikaa mun yhtä kaverii, jolla on ihan pienenpieni vauva. Vauva sai nimen sunnuntaina. Sit on tiedossa lisää koiratreffejä ja mahtavaa meininkiä! 

♥:lla Jenna

4 kommenttia:

  1. Ooot reipas! Mulla oli aina niin super huono tapa jättää koulutehtävät viime tippaan ja sit tein niitä yötä myöten ja itkin tyylii et miks en taaskaan voinu olla järkevä ja tehä niit ajoissa :D
    Ihania suunnitelmia sulla <3 Mulla ei oikee mitää suunnitelmii muuta oo ku ton rempan ja muun suunnittelu :D (Y)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon hei oppinu kantapään kautta! :D No onhan siinä jo tarpeeksi suunnitelmia ;)

      Poista
  2. Tosi kivoja kuvia ja muutenkin mukavan positiivinen fiilis tuli tästä postauksesta :) Nämä lämpimät ja aurinkoiset kelit kyllä piristää mieltä kummasti<3 Oispa itsekin saanut tollasia laskiaispullia ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ihanasta kommentista! :) joo on kyl kieltämättä ihan eri fiilis lähtee koiran kaa lenkille harmaan masentavassa kelissä, ku lämpimässä auringonpaisteessa <3 joo olin eripaikoissa kylässä ja molemmissa pullia tarjottiin, kävi hyvä tsägä hihi :D

      Poista