sunnuntai 8. helmikuuta 2015

Helsingin ostokset

Meidän reissu ei ollu mun osalta mikään shoppailureissu, koska mul ei valitettavasti ollu oikeen mitään mitä tuhlata. Se tosin ei haitannut, koska kiva joskus shoppailla niinkin päin et mä juoksen Samin perässä eikä se mun. Katseleminen ei onneks ollu kiellettyä, mut tottakai jollain tasolla kiduttavaa. Siks yritin keskittyy enemmän just niihin miesten vaatteisiin ja Samin uuteen vaatekaapin sisältöön. Mut koska mul on niin ihana poikaystävä, nii osti se mullekin jotain. Mä en ees pakottanu, mitä nyt vähän yritin luoda koiranpentu ilmeitä, mut en jankuttanu, vaatinu tai olettanu.

Sain pipon, nilkkurit, hupparin, topin ja nahkahanskat.


Kaikki oli alennuksessa ja makso yhteensä 57€ eli vähemmän ku noi pelkät kengät normaalihintasena. Ton hupparin sain siks, et mun piti valita nopsaan joku sellaseen valitse 4 tuotetta 20e:n yhteishintaan ja ku Sami oli valinnu vaan 3kpl, niiii siks. Nahkahanskat sain siks, koska Jade söi mun vanhat ja toiset on hävinny johonki. Pipo oli hetken mielijohde, samoin kengät. Topin sain siks, koska tarvin salille uuden löysän ja vähän pidemmän topin ja koska en haluu esitellä mun makkaroit ja isoo pyllyy mielelläni kenellekään vapaaehtosesti. Olisin halunnu huulipunan, puuterin, meikkivoiteen, valokynän ja kulmakynän, koska ne on kaikki ihan loppu ja sit viel uudet mustat farkut, koska kaikki on niin kulahtaneita, mut en uskaltanu tai viittiny pyytää. Tietenkään. Oon iloinen jo näistä mitä sain, tottakai ♥ Ostan sit noi edellä mainitut ite, ku on sen verran ylimäärästä. Kaikki meikit ku tuppaa aina loppua samaan aikaan ja just nyt ku oon köyhin opiskelija ikinä. Tiedänpähän ainakin milt tuntuu elää kädestä suuhun.

10 kommenttia:

  1. Ihania ostoksia! Varsinkin noi kengät on kivat :)

    VastaaPoista
  2. Ihania! Mistä ostit noi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hanskat seppälästä, pipon ja kengät spirit storesta, topin gina tricotista ja hupparin carlingsista :)

      Poista
  3. Toi on niin tuttua, et kaikki meikit loppuu just kerralla.. eikä nekään mitään halpoja ole. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijjaa!! :( Eikä todellakaan oo halpoja, buuuu.

      Poista
  4. Ihania juttuja ostit, tai Sami osti ;) Ei mut meillä kans vähän nyt tälläin et Jere ostaa ja maksaa enemmän tai oikeestaa melkein kaiken. Mun Tre ryyppy reissunkin se osittittain sponsoroi ja se harmittaa. Mutta kyllä mä joskus vielä ostan sille sitten! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut se on kiva, et toinen pystyy tulla vähän vastaan. Ainakin mä arvostan sitä nyt tosi paljon! Tähän asti on menny ihan jees, mut nyt on kyl mun osalta tiukkaa. Onneks koht valmistun ja onneks sami tukee mua :) ja hyvä sunkin on joskus käydä vähän tuulettumassa!

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitti, tosi hyvät ja napakat jalassaki! :)

      Poista