perjantai 13. helmikuuta 2015

Harmaan viikon piristykset

Mä en tiiä mikä tätä viikkoo mua on vaivannu, miks mä oon ollu niin väsyny ja muka kiireinen, mut silti jotenki saamaton? Mielessä on koko ajan päällekkäisiä ajatuksia mitä pitäis tehdä, ja sit en saa kuitenkaan tehtyy mitään mitä olin ajatellut. Asiat siirtyy ja kasaantuu ja alkaa ahdistaa. Eka ajattelin, et oon tulossa kipeeks. Olin koulun jälkeen muutamana päivänä niin väsyny, et pyykkivuori sai odottaa ja silmät lumpsi kiinni, en jaksanu mennä salille tai ees tehä ruokaa. No en kuitenkaan tullu kipeeks, mut Jade tuli viime yönä. Se vaan oksens, itki ja silmät turpos sillee, et ne näytti ihan kieroon. Käytiin tänää sit eläinlääkärissä näyttää sitä. Viime yö meni korkeintaan tunti kerrallaan nukkuen, ku toinen vaan vinku ja ulis. Huomattiin siis vast aamulla noi oireet, enkä voinu yöl käsittää mikä sil on, ku yöpissatustenki jälkeen sama meininki jatku. Toisel on varmaan ollu kamala olo ja hirveet kivut ♥ Loppujen lopuks kaikki oli ilmeisesti onneks vaan allergisen reaktion aiheuttamaa, aiheuttaja jäi mysteeriks ja nyt otetaan Jaden kaa rennosti tää viikonloppu.

Mun yleisfiilis koko viikosta on ollu tosi masentava, väsyny ja harmaa. Joka päiväs oli kuitenki onneks jotain piristävää ja haluunki tuoda mielummin ne mukavat asiat esille, ni en muistele koko viikkoo ihan superhuonona.

1. Poskia (ja mieltä!!) lämmittävä auringonpaiste, joka sai aikaseks ekaa kertaa kevään fiiliksen 
2. Hikinen ja hyvä bodystep Marian kanssa.
3. Kaks ihanaa ja todellakin piristävää kirjettä mun ihanilta lukijoilta!
4. Vihdoinkin pakollisten ja juoksevien asioiden hoitaminen kaupungilla.
5. Ihana fiilis siitä, kun etäviikot taas alkoivat eli saa nukkua hiukan pidempään ja opiskella tietty vapaamuotosemmin.
6. Mielenkiintonen opintokäynti pakolaisten vastaanottokeskukseen.
7. Väsyneenä ja nälkäsenä ruokakauppaan mennessä meille täysin yllärinä siel tarjottiinkin asiakkaille kahvii ja teetä sekä suolasii ja makeita paistopisteen tuotteita, paistopisteen avajaisten kunniaks. Täydellisen täydellinen ajoitus!♥
8. Rento perjantai-ilta kotona Samin kanssa parin tunnin päikkäreiden jälkeen. Pizzaa, telkkariohjelmia, kynttilöitä ja vähän myös siivousta, ni huomen on sit kiva herätä viikonloppuun ja vapaapäiviin.

Puspussss!

2 kommenttia:

  1. Voi ei, Jade raukka mmikähän oli aiheuttanut tollasta? Onks teil mitää arveluita?
    Mutta ihanaa ystävänpäivää sulle ♡ Rapsui Jadelle♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei tiedetä ollenkaan :( Varmaan lenkillä ulkona napannu jotain? Onneks meni ohi eikä pahentunut...Ton kaa saa olla kyl tosi tarkkana, ku koko ajan nenä kiinni maassa vetelee :D Kiitos samoin sinne! <3

      Poista