Sivut

maanantai 26. tammikuuta 2015

Vastauksia kysymyksiin osa 2/2

TULEVAISUUS

Mitä tavoitteita sulla on esim. seuraavalle viidelle vuodelle?

Paljonkin. Ensiks tietty valmistun ja toivottavasti myös työllistyn alalle. Tai ei pelkästään alalle, vaan just nimenomaan lapsiin ja nuoriin. Vakityö olis hienoin juttu ikinä, koska tällä alalla mä nyt haluan olla. Tiedän, etten sellasta voi kuitenkaan viel vähään aikaan saada ainakaa Lappeenrannasta.Viiden vuoden sisällä myydään aika varmasti tää asunto ja ostetaan uusi, isompi ja mahdollisesti myös omakotitalo. Mä haluisin vaihtaa kaupunkiakin, mut katotaan nyt mitä tapahtuu ja miten me päätetään. Ja tietysti haluaisin olla äiti yhdelle tai kahdelle pikkuiselle. Viiden vuoden päästä oon 27 ja sen vuoden syksyllä täytän 28 vuotta. Kiteytettynä: Omakotitalo, pari lasta ja vakiduuni.

Onko sulla ollut vauvakuumetta/ootteko ajatellu hankkii lapsia? :)

Mul on aina ollu pikkasen vauvakuumetta! Ja ollaan ajateltu ehdottomasti hankkia lapsia :)

Milloin teille tulee vauvoja vai tuleeko?

Toivottavasti parin vuoden sisällä <3

Tulevan kesän suunnitelmat?

Työllistyä. Mul ei tuu (toivottavasti) olee kesälomaa eikä (toivottavasti) myös talvilomaakaan, koska haluaisin yli kaiken saada jostain päiväkodista töitä. Vaikka oliskin esim. vuoden määräaikanen, niin se olis mulle jo iso juttu. Mut kuten aiemmin tossa kerroin, niin tääl Lappeenrannassa toi työllistyminen päiväkotiin näyttää aika heikolta. Voi olla, että "joudun" keikkalaiseks. Mut siitähän moni just alottaa. Ens kesänä haluun myös töiden lisäks käydä ainaki yhillä festareilla, yhessä kesäteatterissa, käydä moikkaa kaverit ja äitin (eli Loviisa, Vantaa, Helsinki suunnilla), juhlia kahdissa häissä, toimia kaasona toisissa niistä, rentoutua mökillä ja rempata Samin tädin ja enon luona saunan, kylppärin, takkahuoneen ja pukuhuoneen. En tosin tiedä miten kerkeen toteuttaa nää kaikki, koska kesät menee aina niin vauhdilla ohi!



TREENAAMINEN

Treenaatko vielä?

Treenaan joo, alotin taas säännöllisesti joulun aikoihin. Tulin silloin joskus pari kuukautta ennen joulua intoilee tänne, et nyt alotan taas säännöllisesti käymään, välitavotteet ja kaikki, mut ei se oikeen sit lähteny rullaamaan. Eka kuukaus meni hyvin, mut joulukuu ei niinkään. 

Miten treenaat ja kuinka usein?

Käyn 3x viikossa, milloin salilla ja milloin jumpissa. Viel ei oo semmosta selkeetä jakoa mitä teen minäki päivänä, vaan pikkuhiljaa noustaan taas sielt nollakunnosta ylöspäin. Aluks kävin pari viikkoo pari kertaa viikossa ja nyt oon pari viikkoo käyny kolme kertaa viikossa. Nyt oon päässy tosi hyvin alkuun, ku ei tarvi enää niinkään pakottaa sinne lähtöä, koska siit on tullu osa normaalii arkea. Viime vuos meni tosi huonosti jotenki, ku oli vaan joitain kausia ku kävi säännöllisesti ja sit se taas jäi. Ihan haikeena katoin vuoden 2013 kuvii, ku kävin pakottamatta, hyvillä mielin ja säännöllisesti treenaamassa. Mut fiilis ja motivaatio on nyt korkeella, kyl nää kamalat viikon kestävät lihaskivut koht helpottaa. Tai siis, et treenimäärää ja tasoo voi nostaa koht taas pikkasen kovemmaks. 



YLEISTÄ

Mikä on bloggaamisessa parasta? Miksi kirjoitat blogia?

Se, että muistot ja fiilikset jää talteen. Mul on niin surkee muisti, et aina myöhemmin blogista on helppo tarkistaa mitä tapahtu milloinkin. Sit ku tykkään valokuvata kaikkea ja koko ajan, niin on kiva myös jakaa niitä eikä vaan tallentaa kovalevylle, mist en ikinä itekään muista niit katella. Kommentit on myös aina yhtä ihania ja piristää päivää kummasti. Sekin on jotenki kiva tunne, et muut lukee mitä kirjotan, kommentoi ja tuun mielellään kirjottaa taas lisää. Toisten blogeja on myös koukuttavaa lukea ja samalla tuntuu, et tuntee aina kyseisen ihmisen. Vaikkei tietenkään voi tuntea. Sen takii tykkään lukee blogeja, mis kerrotaan ihan normaalist elämästä, semmosest mihin on helppo samaistuu ja teksti on kirjotettu mielenkiintoisesti ja kuvitettu ihanilla kuvilla.

Paras vuodenaika, miksi?

KESÄ. Aurinko, ystävät, rusketus, jäätelö, pitkät valosat ja lämpimät kesäillat, terassit, uimaranta, mökki, grillaus, pihapelit, shortsilenkit, piknik puistoilut, roadtrippailu ja onnelliset ihmiset.

LEMPPARI

leffa: 

Apua. Tykkäsin ainaki niist stepup tanssileffoista tosi paljon! Myös kaikki rakkaushömpät ja jännittävät psykotrillerit on hyvii. 

herkku:

Ben&Jerry's Chocolate fudge brownie

kosmetiikkatuote:

Clinique Redness solutions meikkivoide ja puuteri.

vaate:

Dr.Denimit tai Never Denimit.




MINÄ JA SAMI

miten saatte aina noin onnistuneita yhteiskuvia? 

Onko meijän yhteiskuvat aina muka onnistuneita? Meist on oikeesti ehkä muutama molempien osalta onnistunu yhteiskuva mun mielestä. Jos ollaan sillee; "otetaan hei yhteiskuva", nii silloin otetaan niit samal kertaa vähintään se kolme, joskus kymmenenkin ja sit vaan valkkaan parhaiten onnistuneimman. Yks kuva harvoin riittää....mulle. :D

Niin ja ootteko muuten syntyneet samana vuonna? 

Ei olla. Mä oon -92 syyskuussa ja Sami -93 maaliskuussa eli puol vuotta ikäeroa.

Entää mitä samoja luonteenpiirteitä teillä on? 

Me ollaan molemmat huolettomia, huumorintajuisia, yhtä possuja, avoimia, epäitsekkäitä, ahkeria, reippaita, auttavaisia ja iloisia.


Entä erilaisia?

Sami on kärsivällinen, mä en niinkään. Mä oon romanttinen, Sami vähemmän. Mä oon enemmän sosiaalisempi, Sami vast sit ku se tutustuu paremmin. Mä oon tosi kovaääninen ja puhelias, Sami enemmän se kuuntelija ja ns. rauhallisempi. Mä oon tosi nopee innostumaan, Sami enemmän himmailija. Sami miettii ennenku tekee tai sanoo, mä aina teen ja sanon ennenku mietin.

Saitteko kysymyksiinne hakemianne vastauksia näistä kahdesta vastauspostauksesta? Löytyikö uusia juttuja tai asioita, jotka yllätti? :)

4 kommenttia:

  1. En tiedä lähtikö mun äsköinen kommentti menemään joten pistän uusiksi; Osallistu8it linkitä blogisi -postaukseen mun sivuilla ja pääsit top vitoseen! Mun blogista löytyy sunkin blogisi esittely. :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit!! Kiva kuulla :) kävinkin jo kommentoimassa. Kiitos kehuista <3

      Poista
  2. Toivottavasti saisit töitä, sopisit niin hyvin alalle! :3 Täällä ainakin tuli hieman yllätyksenä sinun vauvakuume!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista <3 toivottavasti saan jostain kivasta paikasta :) joo no en mä sitä kamalasti oo hehkutellukaan ;)

      Poista