keskiviikko 7. tammikuuta 2015

My Day

Mul alko maanantaina koulu eli paluu arkeen taas koitti, mut aika iisisti, ku eilenhän oli jo vapaapäivä. Mun piti tehä teille lauantaina my day- postaus, mut puoles välis unohdin koko kuvien ottamisen. Uus yritys sunnuntaina eli viimeisenä lomapäivänä, mut taas sama juttu, kuvien ottaminen unohtui. Noh eilen ajattelin, et hitto tänään mä sen teen! Ajatellen, et kolmas kerta toden sanoo. Ja hups, vähän mä silti unohdin, mut sain mä sentään jotain kasaan. 


Päivä mun kanssa:

9:00 kello soi. Jade tulee pussailemaan, jonka jälkeen jatkan nukkumista.
9:30 Jade nousee jälleen sänkyä vasten, kaapii tassulla mun naamaani ja antaa paljon paljon pusuja. 
Nousen ylös ja lähdetään pissalle. Ei auta.


9:36 Hyrrr ulkona on -15. Nopeesti sisälle!
9:48 Keitän aamukahvit. Huomaan myös, et mun kaveri on laittanu viestiä ja ehdottanu salille menoa aiemmin kuin klo 11, niinku oltiin edellisenä iltana sovittu. En kuitenkaan kerkee enkä jaksa kiirehtii, joten ei muuteta meijän jo sovittuu aikataulua.
10:00 Syön aamiksen ja herätän Samin kahville. Riehun Jaden kaa.

10:30 Laitetaan safka uuniin, vaihdan treenikamat ja pesen hampaat.
10:44 Laitoin Lindalle viestii, et lähin kävelee salille päin.


Tehtiin tunnin treeni. Salilla oli ihan sikana jengii, ku kaikki tammikuun intoilijat, loppiaisen vapaapäiväilijät ja avoimien ovien tutustujat oli samaan aikaan siellä. Jouduin onneks jonottaa vaan yhteen laitteeseen, mut tein sitä sun tätä- treenin, ku muuten olisin joutunu venaa varmaan jokaiseen vuoroa. Hyvä treeni silti kaikenkaikkiaan, ku jalat ja olkapäät vaan tärisi. Halusin vaihtaa mun aikarajotetun salin helmikuust lähtien taas 24h saliin + ryhmäliikuntoihin, koska tykkään käydä tosi paljon esim. pumpis, cx:s ja vatsapakarassa. Nyt ku saan käydä vaan aamupäivisin tai klo 21 jälkeen salilla, ni se ei oikeen menny yksiin ton koulun kanssa. Aamulla ennen kouluu en jaksa mennä ja illalla ysin jälkeen oon yleensä just tullu Jaden kaa lenkiltä ja käyn iltatoimille enkä todellakaan ees ajattele mitään salille lähtöö. Mut tosiaan halusin nyt vaihtaa mun sopparii, niin et mitkään ajat ei rajota mun haluja treenata. Mun ilokseni siel salilla oli menossa just tarjous, et ryhmis+sali paketti 39,90e/kk, ku ennen maksoin siitä 55e/kk, ni tartuin siihen. Sit oikeesti se astuis voimaan vast tosiaan helmikuun alusta, mut se ihana mies laitto sen voimaan jo huomisesta eli treenaan jo tän kuun vaan aikarajoitetun salin hinnalla eli tietty halvemmalla, vaan 29e/kk. JEEEE!

 12:45 Laitan lohkoperunat uuniin ja meen suihkuun. Oon jotenki tosi energinen ja hyväntuulinen.


13:00 Petaan sängyn, riehun Jaden kaa ja etin kinuskikissan kirjasta yhen reseptin illan kutsuja varten. Edellisenä iltana tein jo juustokakun ja ranskalaisen kinkkupiirakan samaisesta kirjasta.
13:07 Syödään ruoka. Omomom.

13:30 alan "leipoo" ja Sami lähti luistelee.

14:00 Imuroin, pyyhin pölyt ja siivosin kaikki tavarat oikeille paikoilleen.
15:30 Jatkoin tarjottavien väsäilyy, Sami käytti Jaden lenkillä ja lähti sen jälkeen remppahommiin sen tädille.
16:15 Vaihdoin vaatteet ja meikkasin. En kyl jaksanu laittautuu mitenkään ihmeellisesti.

16:30 Partylite konsultti saapui ja valmistelin viel tarjottavii.
17:00 Alotettiin kynttiläkutsut

20:25 Lähti vika vieras. Oli onnistuneet kutsut, kivasti vieraita ja jäi tosi hyvä mieli, vaik sainkin oksennukset päälleni. Mun kaverin lapsella oli nimittäin vähän paha olo, ojensin sille vettä ja sain kiitokseks byytat housuille. No mutta ei se mitään, vaatteet pesuun ja kaikki vieraat käsien pesulle. Pikkumies lähti kotiin lepäilemään. Lösähdin hetkeks sohvalle, kattelin puhelimella facebookin, instagramin ja bloggerin ja sit siivosin keittiön.

 21:10 Lähettiin Jaden kaa viel tunnin iltalenkille.


22:30 Pesin meikit, hain läppärin, kömmin peiton alle ja aloin kirjottaa tätä postausta.
23:30 Olin kuvia vaille valmis, mut jätin suosiolla kesken, koska aamulla aikanen herätys kouluun.
00:00 Selailtuu vähän iltalehtee, sammutin koneen ja kävin nukkumaan.


Ihan tavallinen vapaapäivä. Oon nyt ollu joku sadalla partyliten kutsuilla, mut ikinä en muista ottaa niist somistekokonaisuuks kuvia buuu. Ja aika köyhät kuvatki sitäpaitsi, höh. Mut jokatapaukses mun kutsujen myynti oli niin kiva, et saan nyt valkkaa 100e:lla ihan mitä kynttilöitä tai somisteita haluun ilmaseks ja sen lisäks viel jonkun tuotteen puoleen hintaan. UUJEE. 

Mites muuten, onks kuin monelle partylite tuttu juttu? Entäs mitä tykkäsitte tällasesta päivä kanssani- tyylisestä postauksesta? :)


6 kommenttia:

  1. Kaveri kutsu mut kans tollasille kutsuille mut en päässy menee joten en oo koskaa sit ollu tollasissa, kiva ois joskus päästä kyllä käymään! :) Ja kivahan tää postaus oli, vois itekki jossain vaiheessa väsätä tälläsen jos kerkiää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että, no seuraavaks sit meet, ku joku kutsuu! ;) yritä joku päivä keretä, mä tykkään ainaki lukee niitä :D

      Poista
  2. Kiva postaus! :) Se reipas olo, jonka salilta saa on kyllä niin paras! Ihanan näkösiä leipomuksia! <3 Mää oon ehkä kerran käyny Partylite-kutsuilla ja ne tuoksuu niin hyviltä! :) Mukavaa viikonloppua sinne teille!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, ja niiin on!! <3 saa niin paljon energiaa ja on tosi hyvä olo. Leipominen on kivaa ;) partyliten kynttilät tuoksuu kyllä ihanilta ja se, että ne kestää viel kauemmin ku normi kynttilät, niin saa nauttia tuoksuistakin tuplasti kauemmin ^_^

      Poista
  3. Hei, mistä on toi matto, joka näkyy kuvassa jossa imuroit!? Aivan ihana :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se onkin uusin ostos<3 ja kodin1 löytyi -60% alennuksella. Oikea hinta 90€, aika halvalla siis lähti! ;)

      Poista