perjantai 19. joulukuuta 2014

Kuka tulee meille paketoimaan?

Taas on kaksi viikkoa hurahtanut ihan tosta noin vaan sukkelasti. Palasin just minilomalta kotiin, ku kävin moikkaamassa mun ihanaa Riikka ystävää Lahdessa ja toista ihanaa Taija ystävää ja mun kummipoikaa Tuusulassa. Olin kaiken kaikkiaan siis neljä yötä reissussa. Sitä ennen täällä kotona mä ostin kaikkia joululahjoja, leivoin joulutorttuja ja sain mun työharjottelun päätökseen. Oikeesti mä pillahdin itkuun mun vikana päivänä, ku ne lapset oli niin ihania, anto ihania lahjoja ja tiesin, et mul tulee kamala ikävä niitä. Näköjää kuukaudessaki voi kiintyy noin paljon tai sit oon vaan niin herkkis. Näyttöviikon jälkeen pidettiin arviointikeskustelu, mikä sekin meni hyvin, koska olisivat halunneet mun jatkavan. Ja hei, jatkaisin mielelläni, mut palkkaa tänne kiitos.

Reissu tiivistettynä: pitkiä yöunia, leffojen katselua, herkuttelua, shoppailua, kirppistelyä, kiinalaista, juoruilua, teehetkiä, vauva-arkea ja Eetun kasvamisen ihmettelyä. Eli täydellistä mulle. Mut ihan oikeesti mun kummipoika kasvaa liian nopeesti. Jäbä on jo puolivuotias ja osaa vaik mitä! 

Nyt oon neljä yötä himassa, kunnes lähetään koko pikku perhe joulun viettoihin Ylöjärvelle. Kerkeen ehkä just ja just purkaa ton eteisessä lojuvan laukun, ku oon siin aina niin saamaton ja huono, buuu. Huomenna käydää Samin kaa joululahja ostoksilla ostamas muutama puuttuva paketti pukinkonttiin. Mä oon ollu meistä tänä vuonna se, joka on näpertäny, mietiskelly ja ostanu kaikki lahjat tähän asti - nyt päästään viel yhessä fiilistelemään ja shoppailemaan, kivaa. Viikonlopun tavotteena on myös saada kaikki lahjat pakettiin, mut siinä Sami saa ehdottomasti ja vastentahtoisesti auttaa mua. Mä nimittäin vihaan paketointia yli kaiken, hyi. Onneks oon paketoinu jo muutaman ja Riikka paketoi mun puolest myös muutaman, mut edelleen on muutama muu ilman pakettia. Eli siis luvassa huomenna: repeytyviä lahjapapereita, katkeilevia lahjanaruja ja kourallinen kirosanoja. Jouluiloa kaikille, heh 

3 kommenttia:

  1. Musta paketointi on niin kivaa jos sen saa tehdä rauhassa :) Ihania kuvia.Voi sun kummipoika on niin sulonen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä, että jotkut tykkää :) mäki oon yrittäny tykätä, mut jotenki se ei vaan oo mun juttu ollenkaan. Eetu on <3

      Poista
  2. Ihania paketteja! Mä rakastan paketointia mut toi nauhottaminen on sit asia erikseen....
    Koiruus on niin sulonen noissa korteissa ja muutenkin tietty!! :D <3

    VastaaPoista