lauantai 6. joulukuuta 2014

Jouluisia kuulumisia

Heipparallaa ja ihanaa joulukuuta ♥ 

Mul on vapaa viikonloppu ja oon siitä niiiiiiin onnellinen! Aluks mun piti olla kyl duunissa, koska saisin niin hyvät tuplatunnit, mut tosiaan kun ne tulorajat tulee vastaan, ni joutuu "pakosti" olla tekemättä töitä. Tammikuussa alkaa sit taas tiukka jakso, nyt alkutalven "joutuu" ottaa ihan iisisti, mut en kyl valita. Aluks oli tosi vaikeeta, ku ei ollu mitään velvotteita ja koulun jälkeen oli vaan aikaa. Tuntu tosi epätodelliselta vaan olla, tuli vähän sellanen syyllinen olotila. Mut sit opin taas nauttimaan ns. sluibailusta. Must on tosi ihanaa saada viettää paljon aikaa ystävien, poikaystävän ja Jaden kaa. Viimiset viikot tosin on menny koulu ja joulu juttujen parissa. Nyt ollaan jo voiton puolella, ku viiminen viikko työharjottelua (näyttöviikko) starttaa maanantaina käyntiin ja sit alkaa JOULULOMA. Oon siitäki ihan fiilareissa, ku viimeks vietin joululomaa neljä vuotta sitte, hahahah. Joululahjat oon saanu suurimmaks osaks ostettuu ja osan paketoituuki jo. En osta ku mun ja Samin lähisukulaisille eli niille joiden kaa vietetään jouluu. Tänä vuonna mennään mun mummulaan jouluaatoks ja Samin mummulaan joulupäiväks. Aika jännää, ku Sami ei oo ikinä ollu jouluaattoo missää muualla, ku oman suvun kans. Mä oon nyt meijän seurustelun aikana ollu yhen joulun omien kans ja kolme jouluu Samin sukulaisten kans. Täääää?! Voiks olla totta, et tuleva joulu on jo meijän viides yhteinen?  On se, laskin just ihan omin pikku sormin ja hämmennyin. No nyt viimeistään on Samin vuoro luopuu perinteistään ja tulla mun kans viettää mun perinteitä Ylöjärvelle. Ihanaa ♥


Pikkujouluja oon juhlinu jo kahteen otteeseen; firman kans ja luokan kans. Ne sattu viel hitsi samalle viikonlopulle enkä mä oo yhtään kaks päivää putkeen- juhlija. Mut oli kyl tosi kivaa, molemmat veny sinne aamun pikkutunneille asti ja hyvät muistot jäi mieleen. Maanantaina työharjottelussa (ala-asteella) ei ollu sit mitenkään maailman levännein olo, ylläri.

Joulufiiliksen toin meille 1.12, ku virittelin kaikkii valoja ja kynttilöitä + valkoisen tekokuusen. Viime jouluna meil oli täys remppa menossa, joten silloin oli turha ees ajatella mitään koristeita. Arvatkaa vaan oonko nyt ihan fiilareissa! Joululahjaks en oo toivonu mitään erikoista. Kolme yhteistä lahjaa vain. Kavereille en osta tänä jouluna varmaan yhtään mitään, ellei nyt jotain älyttömän siistii tuu vastaan.



Ihanaa Joulun odotusta ja itsenäisyyspäivää kaikille. Itse juhlistin tätä päivää eilisellä pulled porkilla, kahden tunnin koirapuistoilulla, lahjojen paketoinnilla, netflixillä, joululauluilla, glögillä ja jäätelöllä. Linnanjuhlat pyörii tossa taustalla samalla, kun selailen blogeja. En jaksanu tällä kertaa lähtee kaverin luo, vaan jouduin tylysti perumaan. Tai en perunut, siirsin huomiselle heh. Nyt iltalenkille Jaden kanssa ja loppuilta rennosti peiton alla jotain elokuvaa katsoen, pus moi!

8 kommenttia:

  1. Hei, ihana postaus! Mistä noi sun alimman kollaasin viimeisen kuvan housut on, jos saan kysyä? Älyttömän hienot!
    Ihanaa joulun odotusta teille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ne on muistaakseni ihan perus h&m kamaa viime vuodelta? Samoin sinne <3

      Poista
  2. Ooh, aivan ihanan näköstä joulutunnelmaa teillä!! :) Kivaa joulunodotusta myös sinne! :)

    VastaaPoista
  3. Meiän jouluperinteisiin tulee kans muutos, ollaan aina oltu mun porukoilla joulu mut tää joulu ollaanki sit Jeren porukoilla, mun äiti ei tykänny kyllä yhtään hyvää mutta kaipaa ne jerenki vanhemmat poikaa kotiin jouluksi :D haha
    Ihanan tunnelmallista teillä<3 tuutko koristelemaan meiänki kodin tollain jos oikein nätisti pyydän? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi miten kivaa! Ei siis sun äitin puolesta, mut jeren vanhempien mielestä varmaan tosi ihanaa. Kyl Samin porukatki sano eka "Ei käy!", mut kun selitin tilanteen ja et tullaan jo joulupäivänä takas, ni ne 'hyväksy' tilanteen. Niillekin varmaan tosi outoo, ku Sami aina ollu siellä. Kiitos <3 Joo tuun, jos annat rahaa ;)

      Poista
  4. Ompas teillä kivan jouluista. Meillä ei ole kuin kuusi ja valoporo :D voi mä olin taas kaikki pyhät töissä, oon aina pyhät töissä ja niin oon joulunakin. Aijon kyllä varmaan olla pääsiäisenäkin ja vaatia vapun vapaaksi, välil kyl käy mielest et kumpa sitä vielä opiskelis nii sais tehä töitä sitte ku huvittaa, haha !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Joo nii mäki ennen olin, ei oo kivaa. Opiskelijana tosin voisin tehdä kaikki sunnuntait! Mä en taas kyl tykkää yhtään töiden ja koulun yhdistämisestä, buu. Odotan innolla valmistumista ja siirtymistä kokonaan työelämään <3

      Poista