keskiviikko 19. marraskuuta 2014

Uutta keittiössä

Reilu viikko sit mä sain meijän keittiöön vihdoin hyllyt. Ei ostettu niitä silloin samaan syssyyn muuton yhteydessä, ku oli niin paljon ns. tärkeempiä ostoksia ja sit niiden hankinta vaan jäi. Jäi ja jäi, kunnes näin 10 kuukauden jälkeen meillä on vihdoin keittiössä hyllyt, tadaa. Se on ihan totta, ku sanotaan, et silmä tottuu eikä huomaa enää puutteita, koska niiden kanssa on opittu elämään. Sama oli esimerkiks kylpyhuoneen laatikoiden kahvojen kanssa. Ei meillä ollu niitä viel kuukaus sitten, vaan ihan niinku meille normaaliin tapaan avattiin vetolaatikot sivusta kiinni pitäen. Niin hölmöltä ku se kuulostaaki, sitä ei ajatellu mitenkään outona, kunnes nyt, ku on ne kahvat mistä ottaa kiinni. No mutta joka tapauksessa, saanen esitellä perunalaatikoiden uusiokäyttöä:


Mitäs tykkäätte? Mä otin noi kuvat just ennen tätä postausta eli huonossa valossa ja ajattelematta tavaroiden paikkoja (mitkä on vaan lätkitty pöydältä pois kuljeksimasta), mut koska mul oli nyt aikaa tulla tänne höpisemään eikä kuvia ollu näistä aiemmin napsittu, niin nää saa kelvata. Reilu viikko sit, ehkä lähemmäs kaks, mä sain idean lähtee kaupoille siltä seisomalta ostaa meille hyllyt. Kysyin Samilta onks sil mitään sanottavaa tai kriteereitä niiden suhteen ja sen vastasessa kieltävästi sanoin, et okei, meille tulee perunalaatikot seinille. Hetken se nauro, googletin sille kuvan ja sit se otti mut tosissaan. Ja onneks muuten sanoin, mitä olin aikeissa ostaa, koska Samihan sit ties kertoo, et niiden maalla on kasapäin likasii perunalaatikoit hylätys sikalassa unohdettuna. Soitto sinne ja lähettiin illalla samalt seisomalt ajelee luumäelle älyttömäs lumimyräkäs. Olin ihan fiilareissa, Sami ei niinkään. Se oli onneks just saanu vaihettuu talvirenkaat, mut kyl mä uskon et pilkkopimees myöhään illalla viittäkymppii ajaminen 45 minuuttii suuntaansa ei kuulosta houkuttelevalta tietäen, et seuraavana aamuna on taas herättävä kukon pierun aikaan, mut hei mä sain sentään hyllyt! 

Ostin viel jälkeenpäin tollasta juutti naruu, minkä kiinnitin tohon roikkumaan. Aion ripustaa siihen näin joulun tullessa viel kaikkee siihen liittyvää esim. pipareita ja karkkikeppejä, mut nyt äkkiseltään ripustin vaan muutaman lähiaikoina ite tehdyn askartelun. Ne ajaa asiansa nyt toistaseks. Myös valot ois aika kivat noiden laatikoiden ympärille ja ja ja vaik mitä. Must nää on niin kivat ja sopii meille tosi hyvin. Löytyyks muilta samanlaisii? :)


8 kommenttia:

  1. Siis toiha on tosi kiva :) tykkään ! ja hei ei noi tavat näytä yhtään "lätkityiltä". Mä en voi kuule lukee tätä blogii koht ku mul tulee hirvee hinku vetää koko sisustus uusiks ja just ostettii uus tv-taso ja kaikkee :'D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :) Se on varmaan naisten yleinen ongelma, ku koko ajan pitää sisustaa uusiks hahah!

      Poista
  2. Sopiskohan nää myös jotenki esim. eteiseen? Nää on niin ylimakeet, et haluisin meillekkin, mut meidän keittiöön nää ei ainakaan mahdu.. Eikä varmasti Mika lämpee tälle idealle! :D Ei sulla olis myös suostuttelu ideoita? ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis todellakin sopis! Ja just esim. kenkätelineeks. Tollee just jos laittaa vaik kaks vierekkäin ja molempiin hyllyt, tulee kuus eri tasoo ku päälleki voi laittaa kenkii :) Me ollaan jo mietitty seuraavii hyllyi joko olkkariin tai makkariin, mut ei molempiin ku muuten joka huonees ois :DD Liika on liikaa.

      Poista
  3. heei noi on ihan törkeen hienot! :) Mäkin haluun meille tollaset :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) sit vaan ostamaan. Mä en tosin tiedä mist saa noit aitoi ja alkuperäsii ja sit jos jostain löytää, ne on varmaan ihan sika kalliita. Mut paljonhan löytyy kaikkii jäljitelmii, mitä olin aluks itekki menos metsästää. Mulla kävi käsittämättömän hyvä tuuri, et sainkin aidot ja viel ilmasiks :o olin kyl valmis maksamaankin, mut nää maalaiset vaan nauro, et jos mä ihan tosissani laitan ne seinälle, ni saan ottaa niin monta ku haluun :D ehtona oli, et otan nille kuvan todisteeks. Ne ku ei tahtonu uskoo mua. Olivat vaan iloisia, kun poltettavaks ajateltuja laatikoita voikin uusiokäyttää ;)

      Poista