Sivut

sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Onko tavoite pitänyt?

Hämmästelin äsken, et kulunu kuukaus on menny ihan salamavauhdilla eteenpäin. Tasan kuukaus sit kävin pitkän tauon jälkeen salilla ja kerroin teille siit tääl blogissa. Lupasin kuukauden jälkee tulla kertoo mun fiiliksii ja välitavotteita. Elikkäs. Lähin liikkeelle ihan nollasta ja laitoinki tavotteeks käydä salilla sen 1-2 kertaa viikossa. Käytännössä se toteutu niin, et oon käyny siel kerran viikossa, paitsi täl viikolla eli nyt kolme kertaa. Mulla kun on aikarajotettu sali, ni en pääse arkisin ikinä käymään, ku en saa mennä salille klo 15 jälkeen ja oon päässy koulust aina vast 15.30 aikaan. Illalla saisin mennä klo 21 jälkeen, mut siin vaiheessa oon jo käyny suihkus ja syön iltapalaa, ni nukkumaan meno menis tosi myöhäseks, jos lähtisin salille vast siihen aikaan. Viikonloppusin ei oo aikarajotusta eli ihan alun alkaen päätin, et ajotan salit suosiolla viikonloppuihin. Kolmena ekana viikonloppuna ku kävin, ni mul oli aina muutama päivä sen jälkeen lihakset niin jumissa, etten olis mitenkään voinu käydä esim. pe ja su. OON NIIN HUONOSSA KUNNOSSA, EN KESTÄ! :D Oon silti ylpee itestäni, et oon menny sinne joka viikko. Tää viikonloppu oltiin maalla, ni en hitsi päässy. Mut ei se siihen kaadu. Hitaasti askel askeleelta. Oon joka ilta käyny kuitenki lenkillä Jaden kaa, joista viikossa aina muutama on ollu tosi pitkä.



Ruokavalioo muutin niin, et karkkipäivä on vaan kerran viikossa ja se on pysyny hyvin. Sit oon vähentäny hiilareita ja lisänny ateriakertoja, mut vähentäny annoskokoja. Eli ihan perus juttuja. Viel pitäis syödä enemmän kasviksii ja marjoi + tietty juoda paljon paljon enemmän vettä, mut oon kyl päässy hyvin alkuun. Mun ekan kuun tavote oliki päästä alkuun ja saada mieli mukaan tähän hommaan. Vaikeutta mulle varmaan eniten tuottaa ne hiilarit, ku oon tottunu syömään tosi paljon just esim. leipää. Nyt tulevana kuukautena aion olla vähän tiukempi itelleni, mut samal tavalla 1-2 kertaa salia viikossa + lenkkejä Jaden kaa. Ne lenkit sais olla vaik vähän enemmän sykettä nostattavampii, et sais kunnolla hien päälle. Mul alkaa huomenna koulus harjottelu, mikä kestää just sen kuukauden. Aion ottaa aina omat eväät mukaan, ni pystyn kontrolloimaan sitä mitä suuhuni laitan.

Pikkuhiljaa hyvä tulee. Tammikuun alusta alotan taas ryhmäliikunnat, ni pääsen sit arki-iltasin jumppiinki ja salille ilman aikarajotusta. Mun lemppari jumpiks on valikoitunu bodypump, cx ja vatsapakara. Tammikuuhun mennessä oon saanu kerrytettyy ees vähän pohjakuntoo ja toivottavasti myös lihasvoimaa, ni siit on hyvä sit alottaa vähän kovemmin kovemmilla tavotteilla. 

Kaiken kaikkiaan mul on tosi hyvä fiilis ♥

Vaikka ne treenivaatteet viel ikävästi puristaaki ;)

4 kommenttia:

  1. Jeee hyvä sinä! <3 Mä odottelen vielä sinne vuoden vaihteeseen ku Jere kokeili mun vatsalihaksia nii ne ei oo palautunu paikoilleen vielä vaan niis on se rako ja jos alan niit treenaa niin mulle jää pömppö maha :o Joten mielummin odottelen rauhassa.
    Mäkin oon saanut herkuttelun jotenkin kuriin eli yritän herkutella vaan viikonloppusin mut en mitään övereitä vedä sillonkaan. Kyllä tämä tästä! Nii ja tsemppiä sulle <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa en tienny, et sellast voi olla tai et vatsalihaksia on joku rako tai et sen tuntee kokeilemalla :D joo no onneks syömiselki voi vaikuttaa jo tosi pitkälle :)

      Poista
  2. Jee hyvä sinä! :) Kuulostaa hyvältä ja nimenomaan askel kerrallaan!

    VastaaPoista