torstai 6. marraskuuta 2014

Minun pieni suklaasilmä

Teen Jadesta tänne varmaan täs lähiaikoina kuvakoosteen, koska se on kasvanu vähän reilu 7 kk:ssa niin mahottoman paljon! Nyt tuntuu, et kasvulle on tullu hetkellinen stoppi, vaikka koko ajanhan se oikeesti kasvaa. Nähtiin koirapuistossa pari kuukautta Jadee nuorempi labbis enkä meinannu uskoo, et Jade ois ollu kaks kuutautta sitten niin pieni! Kyl sille kasvulle näköjään sokeutuu, ku oon ajatellu, ettei se oo tyyliin kuukaudessa kasvanu mihinkään. Minun iso pieni ♥ Jompi kumpi tai molemmat meistä käy aina ruokkiksella moikkaa ja ruokkii Jaden. Jade on aina niin innoissaan, mut mua esimerkiks harmittaa niiiiin paljon, ku aika on rajallinen ja tosi lyhyt. Jaden surulliset silmät kattoo siin vaiheessa niin pettyneen näkösinä, kun hän ei pääse mukaan ja jää taas yksin. Helpottaako tää jättäminen ikinä? Onneks Jade ei joudu olemaan, ku 3-4h yksin kerrallan. Se helpottaa mun oloo ees vähän.


Tänään on taas tällanen "voin tehdä mitä vain haluan"- päivä, koska ei oo mitään sovittuja ja suunniteltuja menoja. Oon näist arki-ilta vapaista vieläki aina yhtä innoissani ja tää tämmönen luksus jatkuu ihan sinne Jouluun asti. Olen niin onnellinen. Mikään ei oo kivempaa, ku tulla koulusta ja Jade on ovella vastassa aina yhtä innoissaan kaivaten huomiota. Joka koulupäivän jälkeen peuhaan ja riehun sen kaa pienen hetken, niin kuin näissä tän päivän otetuissa kuvissa näkyy. Jade tunkee aina syliin ja työntää sen leluja mun naamalle. Minun pieni suklaasilmä ♥

6 kommenttia:

  1. Senkin söpöt! <3 Mää oon miettiny just sitä, että jos meille joskus tulee koira niin miten mää hannin jättää sen yksin! Varmaan kamalaa ainaki aluksi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aluks tuntu ihan kamalalta pelkästää esim. kauppaan meno ihan vaan puol tuntii max :D mut onhan se jättäminen kamalaa, toivon et se aina vaan nukkuis täällä eikä ikävöi. Ja yleensä se onkin ovel vastassa silmät ristissä ;)

      Poista
  2. Voih ihana ihana pieni koiruus <3 ja sä kans :3

    VastaaPoista