Sivut

sunnuntai 9. marraskuuta 2014

Joululahjavinkki: Paperinarupallot

Kerroin teille aiemmin, et opettelin tekemään paperinarupalloja ja muutaman koulukaverin kaa sit ohjattiin sama juttu lapsille ja ens viikolla ohjataan se viel sit meijän koko luokalle. Me ku mennää viikon pääst harjotteluun ala-asteille, ni etitään erilaisii vinkkejä ja ideoita, mitä voidaan sit harjottelussa toteuttaa. Mä itseasiassa innostuin näist palloista niin paljon, et mun oli pakko tehä niit kotonaki ja viel kahteen otteeseen. Toisella kerralla opetin tän mun duunikaverilleki, koska nää pallot on must niin hienoja! Nyt aion jakaa ohjeen täällä blogissa teillekin, koska nää on kivoja joulukoristeita kotiin tai lahjaksi muille. Toivottavasti joku siellä ruudun toisella puolellakin innostuu näist yhtä paljon ku mä :D


Mitäs mieltä ootte? Kuka aikoo kokeilla näitä kotona? :)

Huom. Liisterin voi korvata myös erikeeper-vesi seoksella. 


6 kommenttia:

  1. Haha, itseasias just tänää mietin aamulla et pitää ettii näihin joku kiva ohje :D luit mun ajatukset ! noi on niin kivan näköset, et pakko tehä itekki :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeee hyvä! :) Nää mun ohjeet pitäis ainaki olla selkeet.

      Poista
  2. Vautsiii!! Niin ihanan näkösii! :) Nyt tuli kyl kauhee hinku kokeilla itekki tehä tollaset, ääh :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks ookki ;) Huomenna sit askartelemaan!

      Poista
  3. Ei hitto arvaa mitä mä väkerrän ens viikolla! ;) hihii

    VastaaPoista