Sivut

maanantai 6. lokakuuta 2014

Terkkuja mutsilta

Arvatkaa mitä. Mä oon niin lomalla. Tai siis oikeesti meil on koulus etäviikko, ku meijän työssäoppiminen loppu ja viikon pääst alkaa vast koulu. Ja koska mul ei sattunu työvuorojakaan tälle viikolle eikä saatu sovittuu tutkintotilaisuuden (näyttöviikko) arviointikeskusteluu ku vast ens viikolle, ni lähin moikkaa mun äitii Loviisaan. Hyppäsin eilen illalla mun duunivuoron jälkee bussiin miljoonan inttipojan kaa ja kolmen tunnin pääst olin kotikotona. Äiti oli viel iltavuoros, joten mua oli vastassa meijän hellyydenkipee 18-vuotias kissavanhus ja karjalanpaisti hellalla. Ai miten ihanaa. 
Tänää heräsin vast puol ykstoista enkä tosiaan muista milloin viimeks oon saanu nukkuu niiiin pitkää ku nukuttaa, ja se fiilis ku heräät sun lapsuuden huoneen sängystä, ah. Sen lisäks, et mun aamu alko tosi kivasti, niin loppupäivä jatku vähintäänkin tuplasti kivemmin. Näin nimittäin mun ihanaa lapsuuden kaveria ystävää (Kavereilla ja ystävillä kun on suurikin ero mun ajatusmaailmassa) ruhtinaalliset viis tuntii, minkä aikana kerettiin vaihtaa perusteelliset kuulumiset.
Lähettiin ekaks raittiiseen syysilmaan pikku lenkille Lotan ihanan koiran kaa, jonka jälkeen pyöräiltiin nesteelle kahville. Lainasin mun pitkäjalkasen äitin pyörää, jonka seurauksena peffa kiittää nyt illalla, hahaha. Kahvittelujen jälkeen tein jotain ihan uutta, mitä en ollu aikasemmin sen enempää ajatellukkaan. Extempore jutut on parhaita, joten lähettiin polkee Lotan himaan, mis se teki mulle GEELIKYNNET. Arvatkaa miten vaikee näil on kirjottaa täs äitin läppäril tätä postausta, ku en oo yhtään tällasiin tottunu. Mut nää on niin ihanat <3 Laitan kuvii loppuviikosta ku palaan kotiin, koska äitin koneel ei oo mitään kuvanmuokkausohjelmii mil saisin kuvat oikeen kokosiks. Päivitän mun instagramiin ne ainaki huomenna ellen jo tänää, ni näätte ne sieltä nimimerkiltä jennapieni. Joudun siis kirjottaa nyt kuvattomasti, soriiii. 

Huomen aamulla hyppään taas bussiin, mikä vie mut Porvooseen mun toisen ihanan lapsuudenystävän luo ja se reissu meneekí sit Lauran häitä suunnitellessa <3 Nyt äitin kaa lasilliset viiniä ja superihanaa laatuaikaa. Ihanaa alkanutta viikkoa kaikille teille ihanille.

8 kommenttia:

  1. Kuulostaapa ihanalta! Laatuaika mamman kanssa on vaan niin parasta, onneksi mun äiti asuu suhteellisen lähellä niin pääsen hänen herkuista ja seurasta nauttimaan luultavasti useammin kuin siä. MUTTA NAUTI JA OTA KAIKKI IRTI <3 Innolla ootan kuvia geelikynsistä, mullakin oli semmoset kesällä ja kyllä niihin tottu aika nopeasti nimim. aina lyhyet kynnet, tapana pureskella:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole onnellinen, että äitis asuu lähellä <3 Nautin niin täysin, että. Luin ton postauksen nyt uudestaan, niin siellä oli ällöttävän monta sanaa 'ihanaa' toistettu. Mutta sitä se on! No hyvä jos tottuu, en uskaltanu ees kunnolla pukee paitaa ja kenkii päälle ku pelkäsin et se geeli alkaa rullautuu pois. Tuntu oudolta et niin monta kerrosta voi kuivuu yhen uunin takii niin nopeesti, ku jotenki ajatteli, et ne on viel märät ja lähtee rullautuu pois :D ai ai, ei saa pureskella :(

      Poista
  2. Oih geelikynnet ja pitkät yöunet! :) Ihanaa alkanutta viikkoa sullekin! ❤

    VastaaPoista
  3. ihanan tommonen pirtsakka söpöys oot :) kuulostaa ihan mahdottoman hyvälle noi sun tekemiset mun korvaan! Hihii tän kuun lopussa on mun synttärit ja ollaan vähän suunniteltu et jos lähettäis jeren kanssa seinäkiipeilee ja tytöt olis mummilassa sen aikaa. parin tunnin oma aika olis aivan loistava synttäri lahja :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos höpsö <3 Seinäkiipeily on hurjan raskasta! :o no teijän kohdalla se todellakin ois laatuaikaa. Jos tosiaan asuisit lähellä mua, hoitaisin sun supersöpöi tyttöi vaik joka päivä kasvattaen mun vauvakuumetta ;)

      Poista
  4. Miten sulla on geelikynnet,ku käsittääkseni oot hoitoalalla? :) Ja onks harkka viel kesken? Vai saaks kynsii pitää :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo harjottelu kesken, niinku täs postauksen alussa sanoinkin. Siks pystyinkin ottaa. Seuraavaks meil alkaa taas koulu ja marraskuun lopus seuraava työssäoppiminen, mikä taas on jossain ala-asteella :) Eli nou hätä, ihan hyvin ainaki tän vuoden puolella mul voi geelikynnet olla ja oonki siks niin innoissani ku ennen mul ei oo ollu minkään työn puolesta mahdollista ees pitää kynsilakkaa :D

      Poista