perjantai 17. lokakuuta 2014

Syysflunssa nro 2.

Pääsin alottaa mun viikonlopun jo klo 11, ku koulu loppu niin aikasin. Ulkona paistaa aurinko, nurmikko on kohmeessa ja auton ikkunat jäässä, tosi pirtsakka ilma. Ja mulla on koko viikonloppu pelkkää vapaata. Nyt kello on puol kolme, Sami pääsee kolmelta ja Jade kuorsaa eteisessä. Oon laittanu tiskit, pyykit ja imuroinu. Soitin töihin ja kysyin, koska saan lisää vuoroja. Koomista sinänsä, ku viime postauksessa avauduin siitä, et ihanaa ku työvuoroi on vähennetty. Lupasin silti tarkastaa mun viimisest palkkalaskelmasta vuoden alusta saadut tulot ja selvittää tarkalleen paljon saan enää edes tienaa tän vuoden loppuun. Mut sain mä kalenteriin kaks vuoroo parin viikon päähän, jes. Ja varasin meijän luokalle pikkujoulumestan, tupla jes.



Mut hitto vieköön mä oon TAAS kipee. Ei siit oo ku kuukaus, ku tervehdyin mun kahen viikon kuume-flunssa kierteestä. Mut täs sitä ollaa, paljon c- ja d-vitskuu, buranaa, inkiväärii ja hunajaa.

Salimeiningit jää taas ajatuksen tasolle, voi miten masentavaa. Meen kuitenki nyt herättää Jaden ja lähetää ulos kerää vähän energiaa. Mul ei oo oikeesti mitään erikoisempii suunnitelmia, joten voin tehä ihan mitä tahansa. Ihan mitä muuta vaan, mut en koulutehtäviä. Suunnitellaan ja jutskaillaan viikonlopun meininkejä kohta Samin kanssa päiväkahveilla. Hihiii heippa! ♥

4 kommenttia:

  1. Ihana koiruus ja kaunis sinä. Sinulla on kiva blogi, mutta saisit kirjoittaa useammin ja ehkä pienempiä/lyhyempiä kirjoituksia. Mutta kivoja kuvia ja helppo lukea. Ihanaa viikonloppua sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :) No mul on viel vähän hakemista tän blogin kaa ja tuntuu, ettei oo niin paljo aikaa, et voisin useemmin kirjottaa. Mut totta tosiaan, jos yrittäisin kirjottaa lyhyempii postauksii, ni voisin kirjottaa useemmin ku sit ei menis niin kauan aikaa aina yhen tekstin luomisee ja kuvien muokkaamiseen.

      Poista
  2. Phöh mun mielestä sun postausten pituus on just sopiva! Ja tosiaan ihana pikkunen Jenna <3

    VastaaPoista