Sivut

lauantai 25. lokakuuta 2014

Rentoutunut

Moi. Tulin kertoo teille taas pienen koosteen mun viimisen viikon kuulumisista. 




Viime viikonloppuna mun kaveri tuli sen lapsen, eli mun kummipojan ja miehensä kaa meille kolmeks yöks. Mul alko just sopivasti etäviikko, ni oltiin kolmestaan mun kaverin ja babyn kaa, ku meijän miehet paino pitkää päivää töissä. Eetu kasvaa niin hurjaa vauhtii ja sen myötä oppii koko ajan tietty kaikkee uutta. On niin siistii ku se nauraa jo tosi paljon, seuraa katseella ja puristaa sen pikkupikku nyrkeillä tosi kovaa. Pikkujäbähän on nyt siis 4kk. Taija oli just ollu leikkauksessa, mul oli tosi vähän rahaa ja ulkona kylmä, ni ei tehty mitään hengailuu erikoisempaa. Käytii kirppareil, kaupungil, Samin mutsil kahvilla ja mun luokkakaverin luona parin koulujutun merkeissä. Iltasin hengailtiin koko porukalla meillä, saunottiin, tehtiin yhes safkaa ja polteltiin kynttilöitä. Aamuherätykset oli ehkä siisteimpii, ku Taija roudas Eetun mun kainaloon kikattamaan ja tuhisemaan. Puspuspus.


Sit ku Taijan pikkuperhe lähti himaan eli kolme päivää sit keskiviikkona, mä siivoilin, koirapuistoilin, join glögii ja nautiskelin. Sit mä tein taas vähän koulutehtävii ja eilen olin koko päivän koulussa esittelee meijän projektityötä ja tekemäs pari ryhmätehtävää loppuun. Illal lähettii meijän luokkalaisten kaa ulos kuuntelee yht meijän ex luokkalaista, ku se soitti yhes pubissa. Se joutu jättää koulun hetkeks aikaa paussille, ku musahommat vei ja vie varmaan jatkossaki niin ison osan sen päivistä. Ni tosiaan oltiin porukalla sit viihteellä. Mul oli tosi kivaa ihan aamun pikkutunneille asti ja nyt tää päivä onki sit menny aika iisisti himassa ja ylläri taas koirapuistoilemassa. Käydään siel oikeesti tosi usein, koska Jade rakastaa kaikkii koirii ja ihmisii ja tottakai seki haluu nähä sen kavereita ihan niinku me ihmisetki. Jade on niin sosiaalinen. Viihdyttii tänäänki siel kaks tuntii vaik oliki aika kylmä, mut ku oli niin hyvää seuraa ja reippaita koirii. 


Kirjottelen täält kynttilämeren keskeltä, käytii ajois saunassa ja hengailen vaan kylpytakis (kirjotin eka kylppäris :DD) teekuppi kädes. Mul on koko päivän ollu ihan sunnuntai fiilis, ku eilen oli siel baarissa. Juhlin aina (eli siis aika harvoin, mut ainaku lähen) nimittäin vaan lauantaisin en ikinä perjantaisin. Tuli vähän shokkina toi rahan tuhlauski, ku olisin paljo mielummin laittanu neki eurot esim. uusiin housuihin, ku juonu kurkusta alas. Mä en oikeesti oo ees kauhee pihi, mut baarissa oon aina hahah. Olis aika kallis "harrastus", jos joka viikonloppu huitelis jossain. Ei ihan mua varten.



Ihanaa, että huomenna on vasta sunnuntai. 

Ja sori, ku melkein kaikki postauksen kuvat on puhelinmössöö. Kamera on ollut kaapissa piilossa.

8 kommenttia:

  1. Teidän koira vaikuttaa tosi herttaiselta ja on erisöpö tapaus <3 Ps. Kiva blogi muuten!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on sellanen söpöläinen <3 Ja kiitos ^^.

      Poista
  2. Saanks mä muuttaa teiän olkkariin? On nii ihanan näkönen meinaa! Monesti oon kattonu sitä sun kämppä postausta ja kuolannu :D
    Ja teiän koiruus on kyllä niin söpönen ♡ me ollaa täs kohta jo vuos mietitty koiran ottamista ja se kyllä otetaan mut eeii ihan vielä (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos Nea! ^^. Muuta vaan, se on aika iso, sinne mahtuu ;) oiii millasta koiraa ootte ajatellu? Joo no jade vie ainakin tosi paljon aikaa. Tai ku mä haluun antaa sille paljon aikaa :) tylsää ottaa koira, jos se joutuis aina olee yksin ja vaan odottaa ja odottaa...

      Poista
    2. No siis mä haluisin labbiksen mut jere haluu jonkun vielä aktiivisemman rodun. Jostain akitasta se on puhunu mut mä en lämpee sille kun rotimua en tunne ollenkaan hyvä kun ees tiiän suunillee miltä se koira näyttää :D saksanpaimen on sellanen mihin varmaa loppujen lopuks päädytään ku sellanen mun vanhemmilla on ollu nii rotu tietämystä on vähän enemmän. Mut mä haluisin silti nii labbiksen! :D hmm pohditaan pohditaan.. hihih voisimpa tullaki joskus kylää ois nii kivaa :D

      Poista
    3. Toi on just niin paha, ku molemmilla omat kiinnostukset ja omat mielipiteet. Mä ajattelin joskus kauan kauan aikaa sitten, ku asuin viel mutsilla, et jos mä joskus aion koiran ottaa, nii se on labbis. Oon aina ollu enemmän kissa ihminen, mut ku Sami halus ehdottomasti koiran ja lämppäs mua siihen monta vuotta, niin päädyttiin ottaa sellanen. Enkä kadu ollenkaan<3 Ajattelin, et kissasta olis helpompi alottaa ja ku meijän perhees ei oo ikinä ollu ku kissa. Sit ku oltiin tehty samin kaa päätös koiran ostamisesta, en suostunu enää kompromisseihin vaan halusin ehdottomasti labradorinnoutajan, mikä on tyttö ja väritykseltään vaalee. Samiki tykkää rodusta, mut ois halunnu mustan pojan. Kyllä tekin vielä löydätte sit kompromissien kautta mieleisen ;)

      Poista
    4. Meilläki on aina ollut kissa ihan siitä asti kun oon ollut pieni joten tuntu ihan luonnolliselta ottaa omaankin kotiin se kissa. Ja ihana toi Panda onkin♡ Ja eiköhän me johonki yhteisymmärrykseen päästä tän koira asian suhteen. Halutaan vaan miettiä tarkkaan et mikä on se meille sopivin koira ja et pystytään varmasti tarjoo sille koti koko elämän ajaksi. Isoja juttuja noiden eläimien ottaminen kuitenkii.. mut meil on sit taa ston värityksen ja sukupuolen kaa niin päin et me halutaan tumma ja mielellään poika :D

      Poista
    5. Helposti sitä ajattelee aina niin millasii lemmikeit on lapsuudes ollu. Hyvin ajateltu ja fiksua, niin sen pitää mennäkki. Meki odotettii niin kauan, et asutaan omassa asunnossa ja molemmilla on antaa sille aikaa. No teillähän on hyvin et ootte ainaki sukupuolesta ja värityksestä samaa mieltä! :)

      Poista