Sivut

sunnuntai 12. lokakuuta 2014

Feeling blessed


Kivaa lauantai-iltaa mökiltä! Käytiin just (3h sitten!!!) saunassa, katottiin putous ja grillattiin iltapalaks 'kevyttä' feta-mustapippuri makkaraa. Ollaan Samin kaa tääl kahestaan ja otettiin muutama somersby ja bisse messiin ikäänku yhteisen vapaan viikonlopun kunniaks. Emmä tiiä must on jotenki tosi kivaa, ku aika harvoin me päästää kahestaan juomaan. Nyt ku Sami kattoo jalkapalloo eikä mua kiinnosta mikään urheilu, ni ajattelin tehä 'nopeen' tiivistelmän mun kuluneest lomaviikosta.

Kirjottelinki viimeks mun äitiltä, mis olin kaks yötä. Täs muutama kuva sieltä:


Sen jälkee suuntasin bussilla Porvooseen, mis olin yhen yön. Käytii Lauran kaa kiertelee vähä vanhas kaupungis, kahviteltiin paahtimos ja vaihdettiin taas kilometrikuulumisii. Tehtii tortilloita, katottii leffaa ja fiilisteltii sen ens kesän häitä.



Keskiviikkona vaihdoin maisemaa Helsinkiin, mis näin eka mun ihanaa Katri kaverii, joka on muuttanu aikoinaa pois Lappeenrannasta buu. Alkuperäsen suunnitelman mukaa mun ois viel tänää pitäny olla Helsingis Katrin rapujuhlissa, mut halusin tulla kotiin viettää viel muutaman vapaan samin kaa samaa aikaa ennen kouluun palaamista, ni näinki Katrii ennenku menin Melissalle yöks.


 Melissa oli eka aamuvuoros, jonka jälkee mä tulin ja seuraavana päivänä se meni iltaan, ni kerettiin nähä kuitenki sillee ihan hyvin. Melissa tuli mua kamppiin vastaan ja sit vietiin mun ylipainavat laukut sen himaa. Mä pakkasin mun laukun ihan täyteen jo kotona, etten ostais mitään....mut ennakoivasti jätin yhen paksun neuleen äitille Loviisaan hihihi. Melissa teki meille eka ruokaa ja sit lähettii takas keskustaa. Stockmannil oli just hullut päivät, mut en kuitenkaa löytäny itelleni mitää alejuttui. Ostin muistaakseni pelkästää halpoi irttiksii ja joulun tuoksusta pesuainetta. Tosin löysin itelleni kuitenki normaalihintasen takin, pari ihan tavallista neuletta ja huivin oujee. Illal kateltii vaa telkkuu ja haettii iltapalaa.

Torstai aamuna herättiin Melissan synttäreihin, mut ei me keretty fiilistellä sitä ku aamupalan merkeissä, koska yhentoist aikaa Melissa lähti duuniin ja mä bussilla Tuusulaan. Yllätin sen myöhemmin samana päivänä kuitenki kukkakimpulla, minkä joku lähetti sille niemettömänä vei. Tuusulas olin yhen yön mun kummipojan luona! Vitsi se kasvaa niiiin nopeesti. Nyt Eetu on jo vähä reilu 3 kk ja nauraa ja seurailee tosi paljon mitä ympärillä tapahtuu. Kummin hurmuri, pus.


 Eetun äitin eli mun hyvän ystävän Taijan kaa otettii ihan rennosti saunoen, leikkien ja herkutellen kiinalaisella ruoalla. Okei okei syötii me pullaaki, ku mun kummitäti tuli mun kahen serkun kaa sinne kahville. Kiva nähä niitäki, varsinki ku ei oltu suunniteltu mitää treffei ja ajattelin etten täl reissul mee ollenkaa Vantaalle. Mut parempi näin, et ne tuli sit kuitenkin mun Taijan uokse.


Perjantaina olin vast klo 22:15 himas. Sami ja Jade tuli mua juna-asemalle vastaan, vitsi mul oli ollu ikävä molempia Jadee!! Hahahah ei mul muutaman päivän jälkee tuu enää Samii ikävä, mut mun vauvaa sitäki enemmän. Otettii kyl muutaman kerran facetimee, et näin Jaden ja tietty Saminki :D En mä pahalla tarkota, ettei mul ollu Samii ikävä, mut ku me ollaan oltu kuitenki 4,5 vuotta yhessä, niin muutama erossa vietetty yö sinne tänne. Kotiin on kuitenki aina kiva palata. Varsinki ku mul oli superkiva viikko. 

Tänä aamuna nukuttii taas pitkään, syötiin aamupalaa varmaa ainaki tunnin ja lähettii maalaamaan. Nyt ois tän kesän ja syksyn viimiset maalauksetki saatu valmiiks jeee! Sit kaupan kautta mökille ja täällä ollaan vielä huomiseen. Onnellisuus kymppi <3 

6 kommenttia:

  1. Ihania syksyfiiliksiä oot saanu kätkettyä kuviin! <3 Oon kade ku sun päässä tollanen tupsupipo näyttää kivalta ja mää näytin ihan naurettavalta semmosella! :D Ja niin söpö pikkunen poitsu <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Syksy on niiiin kiva <3 älä höpsi, varmasti näyttää kivalta tupsut jokaisen päässä ;) eetu on kyl ihana!

      Poista
  2. Oi ihanan syksyisiä kuvia ja söpö kumpsapoika! <3 ja nauti ukkosi seurasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja kiitos ja nautin kyllä! :)

      Poista
  3. Ihanan pirteä syksyinen fiilis huokuu noista kuvista:) Sun loma kuulostaa kyllä aika huipulta, paljon oot taas kerinny touhuu kaikkee! Ja ei mullakaan Jereä tuu ikävä jos oltais vaikka viikonloppu erossa mut kyllä nää viikot on sellasia et ikävöin ihan hirveesti mut seki varmaan korostuu sen takii ku hoidan lapsia yksin ja sitä kaipaa sitä toista siihen myös auttamaan :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kyllä sitä kerkee tekemään, ku tekee ;) nii ei sitä samal tavalla enää ikävöi tai en tiiä jos ei soiteltais ja tekstailtais, ni ehkä sit enemmän tai vahvemmin? Mis jere sit on viikot? :o vai oliks se armeijas...en muista :D

      Poista