lauantai 6. syyskuuta 2014

Syysflunssa

Syyskuun ensimmäinen päivä ja mä tuun kipeeks. Se alko kurkun kutinalla, ihanku hiekkapaperilla ois vähän viel karhentanu. Seuraavana päivänä nous kuume, jes. Kelasin et menee nopeesti ohi, ku kerran ihan kuumeen nosti, mut höpö höpö. Kolmantena päivänä lähti ääni, mut oli enää vaa lämpöö. Kyllästyin himassa makaamiseen ja lähin ulkomaalailee. Hyvä veto istuu siel maan tasalla maalailemas sokkelin ikkunoita. Ihanaa olla näin fiksu, ai että. 

No neljäntenä päivänä tuli sit räkäjutut mukaan. Viidentenä päivänä en muuta enää osannukkaan, ku yskii ja pärskii enkä maistanu tai haistanu mitään plus oikeet korvaa alko vihloo. Tänää kuudentena päivänä marssin apteekkiin, ostin buranaC:tä ja jotain punahattu-uutetta, ku niitä suositeltii mulle facebookissa. Tän viikon aikana oon siis juonu joka päivä varmaan kymmenen kuppii hunajaa + kuumaa vettä tai inkiväärii + kuumaa vettä. Lisäks mul on niit c-vitamiini poretablettei ja valkosipulit korvassa. Nyt lisänä nää buranat ja auringonhattu-uutteet, ni eiköhän alkais parantuu.


Alkuviikost mul oli onneks vapaata, mut nyt oon kolme päivää ollu puol kuntosena työharjottelus, ni ei oo kauheen kivaa. Viel ois kuus päivää edes ennen lomaa, ni en haluis ottaa mitää saikkuakaan, koska joudutaan korvaa ne päivät sit myöhemmin. Eikä mul oo tos ku yks 13h työpäivä, ni enköhän mä pärjää sen rutistuksen ilman vapaita. Skippasin nyt oikeesti fiksuna ne maalaushommat, ni ei pääse muut päivät pitenee. Ulkona ois kyl tosi kivat ilmat, mut mun ulkoilut taitaa rajottuu vaan niihin koirapuistoiluihin et saan Jaden energiat purettuu. Sillä ku sitä on munki edestä. Koht se varmaa herääki päiksyiltä eikä anna mun enää istuu makoilla täs koneella hahah.


Mun lauantai-illan suunnitelmat on siis netflix, 5,99e:n irttikset (jos edes maistan mitään) ja koirapuisto. 




Ps. Ja niin se Jade kerkes herätä, ennenku mihinkään ennätin niinku kuvista huomaa. Kaikki kuvat on siis tält päivältä.

6 kommenttia:

  1. Pikaista paranemista! -N-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, sitä täälläkin toivotaan :)

      Poista
  2. Pikaista paranemista! <3 Määkin luulin päässeeni flunssasta, kun sen kesällä 3 viikkoa kiusas...No eipä vaan, uusiks meni! :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 Nyt alkaa olee jo voiton puolella. Voi ei 3 viikkoa!! :( mäki olin keväällä viimeks, en ymmärrä ku yleensä oon tosi harvoin vaan kipee...

      Poista
  3. ai säkin oot saanu tän ihanan räkä taudin :D me ollaan just onneks parannuttu jo siitä, nyt täytyy vaan toivoo ettei saada toista samanlaista ainakaan ennen ristiäisiä!
    mahdottoman suloinen koiruus <3 oot instassa katellut ton neidin kuvia ja pikkunen koira kuume ehkä iskeny tässä :D
    niin juu ja paranemisia sulle :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo valitettavasti :( Toivottavasti ette saa! :) Kiitos, Jade on ihana koira <3 No teillä on ihmisvauvoja, ehkä koira siihen samaan syssyyn olis liian haasteellista ainakin ihan alkuun vauva arjen kanssa? Meijän koiravauva ainaki vaatii paljo huomiota :D

      Poista