perjantai 26. syyskuuta 2014

Kuulumisia

Moi taas piitkästä aikaa! Mul on tallennettuna luonnoksiin postaus Lapista, mis oltiin viime viikko. Siit puuttuu tosin kuvat, ku niit tuli yhteensä otettuu sellanen 1600 kpl, ni aika kova työ sielt valita ja muokkaa ne kivoimmat. Oikeestihan mun oli tarkotus jo reissusta kirjottaa postaus, mut ylläri et siel ei pahemmin koneella istuttu. Mä kyl täs jossain vaiheessa yritän saada ne kuvatki seulottuu, ni pääsette näkee kuinka upeeta siel oli ruskan keskellä sesonki aikaan.



Mut mitäs muuta tänne kuuluu? Mä oon nyt kuukauden ollu harjottelus vanhainkodis kuntoutuksen jaksolla ja nyt ois viel viikko näyttöä. Eli oon tehny ilta- ja aamuvuoroja, joiden lisäks oon käyny maalailemas tutuilla ja tuttujen tutuilla ja sitä kautta ansainnu itelleni vähän lisätienestii. Oon siis koko vuoden tehny niin paljo duunii, et nyt loppuvuodest en voi enää tehä ku yhen viikonlopun kuussa mun oikeel työpaikalla. Siks mun piti kehitellä sen lisäks jotain muutaki, et pystyn elää normaalii elämää ja maksaa laskut. Eli aika työntäyteistä syksyy tänne kuuluu, mut onneks oli toi viikon loma tän kaiken härdellin keskellä. Jätin siis yhen kesälomaviikon viel tällee syksylle. Onneks.

Sit jos mul jää oikeesti niinku vapaa-aikaa, mä joko a) nukun himassa b) hengaan himassa tai c) nään kavereita. Eli ihan normaaleit juttui, mut ihan liian vähän. Parin viikon pääst mul on taas viikko vapaata ennen koulun penkille palaamista, ni kelasin lähtee reissuun. Siis ihan vaan näkee mun ystävii Loviisaan, Porvooseen ja pk-seudulle. Mä en tiiä miten pystyn olee VIIKON erossa meijän dogista, mut ehkä mä voin taas Samin kaa ottaa facetimee tai skypee, niin et pääsen näkee Jaden :D <3



Täytin keskiviikkona 22 ja sopivasti mun kosmetologi kaveri teki mulle kasvohoidon ja kampaaja kaveri käsitteli mun hiukset. Ihanan rentouttavaa. Sit käytii eilen leffas kattoo tän kampaaja kaverin kaa se Mielensäpahoittaja, ku sitä on niin paljon kehuttu. Oli se mustki hyvä, mut ei niin hyvä ku odotin. Sai siin nauraa ja oli se vähän surullinenki, mut en menis uudestaan kattomaan.

Mut tällasta mulle kuuluu. Nyt on pakko lähtee Jaden kaa lenkille ennen iltavuoroo mikä alkaa jo tunnin pääst ja mä oon vast yökkäris. Mun eka näyttöpäivä apua. No ei, ei mua oikeesti ees jännitä vaik mun pitäis kai nyt olla niinku yks hoitajista ja takataskus pitäis olla niin hienot suunnitelmat tuleville viidelle päivälle, mut en oo valmis hoitaja eikä mul oo mitään sen suurempii suunnitelmii. Ajattelin silti pärjätä. Moikka!

2 kommenttia:

  1. Sulla kyllä tota virtaa tuntuu aina riittävän! En ymmärrä mistä löydät puhtia tohon kaikkeen :D Hyvää synttäriä ja nautihan viikon lomastas <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3 ku touhuu paljon, ni ei tuu tylsää eikä pahemmin ajateltuu sitä työn määrääkään :)

      Poista