Sivut

maanantai 29. syyskuuta 2014

22v

Mul oli tosiaan viime viikon keskiviikkona 24.9 synttärit, joita juhlittiin eilen sunnuntaina. Tai en mä niitä varsinaisesti mitenkään juhlinu, pidin vaan kahvitukset Samin lähisukulaisille. Ne on vähän niinku mun toinen perhe, ku omat sukulaiset ei asu täällä. Illalla sit tuli viel jotain Samin kavereit syömää kaikkii jämiä. Mä en jaksanu järkkää mun kavereille mitään erikseen, ku työtkää ei oikee mahdollistanu sitä. 


Mä tarjosin sitruuna-lakritsi kakkuu, kinderpiirakkaa, tuulihattui, valkosipuli- ja yrttipatonkei, kinkku-ananas-paprika piirakkaa ja sit karkkii, piparii ja suolatikkui. En mitään kovin erikoista. Lahjaks en oikeen osannu toivoo mitään, ni sanoin et tarvitaan leikkuulauta ja vessapaperiteline haha. En osannu itelleni toivoo mitään. Sanoin et tykkään kynttilöistä. No mä sain/me saatiin:


Ja rahaa. Niin sanoin vielä, etten haluu mitään turhaa krääsää. Sainkin sit ihanan tarpeellisia ja kivoja lahjoja meille kotiin. Nää muut vähä harmitteli, ku olisivat halunnu ostaa mulle jotain eikä meille, mut sanoin etten oikeestaan tarvi mitään ja mulle on tosi vaikee ostaa vaik jotain vaatteita (mitä tarvii tietty aina) ilman et mä olisin päättämässä. Voin ostaa sit ite jotain sil rahalla mitä sain ja yrittää keksii mitä haluisin Samilta. Outoo et mä en muka tarvitse mitään!

4 kommenttia:

  1. Oi mitä herkkundeeruksia...<3 Kyllä maistus! Niin ja iloiset synttärionnet näin jälkijunassa! :)

    VastaaPoista
  2. siis mä oon varmaan 2 kertaa aiemmin lukenu tän sun postauksen ja aina kun oon ollu kommentoimassa niin helmi saa aikaan täyden tuhon jossain ja sit onki jääny kirjottelut välistä :D
    mutta siis noi sun leipomukset on ihan mahdottoman hienoja! aina kuolaan niitä hulluna täällä...
    Ja paljon paljon onnea näin myöhäsesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaa voi eii! Helmi ei selvästikään haluu et äiti istuu koneella :D Kiitos paljon <3

      Poista