lauantai 22. maaliskuuta 2014

Moi

Aika menee niin hurjan nopeesti eteenpäin. Viime postauksesta on kulunu jo aika lailla kolme viikkoa - ihan niinku tostanoin vaan huomaamatta. Siihen kolmeen viikkoon on mahtunu niin paljon kaikkea, uskokaa vaan. Siks mä oon nyt myös tosi väsyny, mut pahin stressi on ehkä toivottavasti jo takanapäin, huh huh. Oon myös ajoittain ollu aikamoinen kiukkupylly, mut onneks Sami on kestäny mua silti ihan kiitettävän hyvin.. Kaks viikkoa kolmesta oli siis aikamoista härdellii koulun ja kamalien kokeiden takia plus siihen päälle viel duunit ja kaikkien pakollisten asioiden hoitamiset. En nyt tällee äkkiseltään muista mitä kaikkee siinä nyt sit tarkalleen oli samaan aikaan meneillään, mut tää mun pikku pääkoppa tuli kyl aika kovaa vastaan huutaen, etten pysty mitenkään suoriutua kaikesta täydellisesti. Joten laskin suosiolla vähän rimaa ja päätin yritin olla murehtimatta mistään ylimääräsistä jutuista.



Sit mun maailman parhaat ystävät tuli mun luo tänne Lappeenrantaan viikko sit viettää meijän tupareita ja voi kuulkaas mulla oli IHANA VIIKONLOPPU. Palaan siihen kyl vielä sit ihan omassa postauksessa, ku mulla on enemmän aikaa. Siihen viikonloppuun 'loppu' myös mun koulu, alko etäviikko (tää viikko) ja nyt ylihuomenna maanantaina alkaa työharjottelu vanhainkodissa. Koulu jatkuu normaalisti vast siellä toukokuun puolella, apua sit on jo melkein kesä(!!ja tän etäviikon arkipäivät olin reissussa Turussa ja pk-seudulla moikkaa mun sukulaisii ja kavereita. Palaan niihinkin meininkeihin sit myöhemmin lisäääää. 

Tää viikonloppu menee/meni taas duunissa. Käytiin samin kaa kattoo äsken stand uppii ja hekotettiin siel ihan täysii kilpaa, hahah. Nyt tulin saunasta ja kömmin koht nukkumaan, et jaksan taas herätä aamuvuoroon. Puran huomenna kassit enkä reissaa enkä juhli enkä tee mitäääään ylimäärästä nyt pitkään aikaan. Mä vaan oon. Ja käyn salilla. Koska siihenkään ei nyt ihan taas oo panostettu kunnolla, ehhehehehe. En oo pahemmin ees himassa ollu tai jos oon, ni oon vaan yrittäny selviytyä. Nää on nyt näitä hermojen koettelemus aikoja. Rahatki on ihan finito. En mä siks ees vois tehä mitään. Nii. Oi voi. Vaik viel mennäänki maaliskuussa, ni voin nyt jo sanoo et pyhitän huhtikuun kokonaan rentoutumiselle. Joo. Se on mun astetta kovempi suunnitelma - olla tekemättä mitään.

ÖITÄ ♥

5 kommenttia:

  1. Välillä pitää vaan levätä, tsemppiä ja jaksamisia sinne :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin pitääkin :) ei mulla vieläkään pahemmin vapaa-aikaa kyl oo, ku on työharjottelu (vuorotyö) ja normiduuni. Mut se pieni vapaa-aika mitä on, niin sen mä kyllä vaan oon.

      Poista
  2. Kauheet ku säikähdin äsken, etten löydä tätä sun blogia enää, ku en heti löytäny!:D tuli oikee paniikki. Selaan blogit meinaa yleensä kirjanmerkkipalkista ja jostai syystä tää oli kadonnu sieltä. Onneks on googlet sun muut!:D

    VastaaPoista
  3. No voi ei miksköhän se oli tehny katoamistempun? :o Kiva kuitenkin ku löysit. Mä joskus kyl laitoin sellaset asetukset, ettei google tätä löytäis, koska huomasin et mun blogiin oli löydetty kaikilla ihme hakusanoilla ja ties kuka tuttu/puolituttu/hullu vahingossa pompannu tänne. Mut nyt näköjään googlen kautta pääsee ilmeisesti blogilistan sivuille, josta mut löytää? nooooo ei voi minkään :)

    VastaaPoista