Sivut

keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Blogin loppu?

Monet mua seuranneet on huomannukin, ettei musta enää kuulu samalla tavalla ku ennen. En oo enää panostanu blogiin paljon yhtään ja aikaa ei tunnu enää millään riittävän tähän hommaan, ainakaan tarpeeks. Oonki miettiny, et kannattaaks mun enää kirjottaa koko blogia. Ennen ku multa löyty pienikin tyhjä kohta päivästä, aloin ihan innoissani kirjottelemaan - Nyt jos sellanen löytyy, ni blogi ei tuu ekana eikä ees tokanakaan mieleen. Sit tulee niitä taukoja ja kysellään miks en enää kirjota tai mihin oon hävinny. Tän vuoks mul tulee yhä useemmin sellanen fiilis et nyt on pakko kirjottaa jotain, koska viime postauksestaki on jo sata vuotta aikaa. Enkä mä haluu, et tää kiva pikku harrastus on mulle mikään pakkojuttu. Kyl mä tykkään edelleen kuvata kaikkee ruoka-annoksista asukuviin, mut en vaan jotenki saa mistään aikaseks tehtyy mitään juttua. Kuvien muokkailussa, tekstien ulosannissa ja siis ihan kaikessa ennen sitä julkaise-nappia menee niin paljon aikaa ja ajattelen, et se on multa taas jostain muusta jutusta pois. Nytki mul ois tänne miljoona kuvaa, mut en jaksa tehä sen eteen mitään. Joten mä varmaan pidän nyt tosi pitkän tauon tai lopetan kokonaan tän bloggailun :) Oon kyllä saanu tästä kaikenkaikkiaan niin paljon ja tykänny kirjotella, mut koska ne fiilikset on katoamassa, ni on parempi miettii onks tää mun blogi tullu tiensä päähän. Kiitos kaikille ihanille lukijoille ja varsinkin niille, jotka aina jakso kommentoida kaikkee kivaa. Ne piristi mun päiviä aina tosi paljon! Puss 

Ps. Kyl mä silti edelleen muiden blogeja lueskelen, koska oon niin koukussa ;)

12 kommenttia:

  1. Apua! Ei siis nähdäkkään teidän uutta kotia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainii joo! Mun järkkäri unohtu turkuun enkä pääse ottaa kunnon kuvia, mut voin mä viel sen kämppä postauksen tehä vaik puheimen kuvilla täs joku päivä, ni ei jää harmittamaan :)

      Poista
    2. Sepä hyvä! Toivottavasti päätät vielä joku päivä palata takas blogin pariin :) mut tee ihan niinkun itestäsi tuntuu parhaalta.

      Poista
    3. katsotaan :) eiköhän se into joskus taas palaa takaisin, ku tää on ollu kuitenkin tosi kiva harrastus. Sit ku aikaa on enemmän, ni eiköhän kiinnostustakin löydy.

      Poista
  2. Voi tyhmä! Toivottavasti saat lisää virtaa jossain vaiheessa tähänki hommaan :) Ei sen puoleen itekki olin tauolla joku 5kk ku ei vaan juttu luistanu ja ei ees kiinnostanu yhtään mut sit se into tuli takasin :)
    Mut hei murunen kivaa jatkoa ja toivottavasti nyt palailet kuitenki tänne :) ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii katotaan sitä sitten :) nyt vaan tuntuu ettei aika ja kiinnostus riitä. Kyl mä silti täällä edelleen lueskelen ja kommentoin muiden juttuja ;)

      Poista
  3. Euiiiii hani!:( mut tottakai sä teet niiku itsestäs tuntuu, ja onneks blogin voi tehdä aina uudestaan:) oot ihana, muista se!

    VastaaPoista
  4. Voivoii, kaikki parhaat aina lopettaa. :( Kaikkea ihanaa sulle (teille) Jenna, tykkäilen susta vielä jatkossakin Instassa! pusspuss! ♥

    VastaaPoista
  5. Yhyy! Mä kaipaan sun postauksia :((

    http://hennankengissa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. Kirjoittele sillon ku tuntuu siltä :) alä lopeta kokonaan..

    Meikä on vaihtanut blogin osoitetta ja olisin todella onnellinen jos tulisit seuraamaan myös siellä :)
    http://mygorgeousdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista