maanantai 24. helmikuuta 2014

Väsynyt reissaaja

Moikka ihanat  Täst on taas vierähtäny puoltoist viikkoo siitä, ku oon viimeks päässy tänne blogiin kirjottelemaan. Manasin viime postauksessa jatkuvaa kiirettä, joka itseasiassa on huipentunu tässä viimisen parin viikon aikana. Oon juossu pää kolmantena jalkana ympäri Helsinkii, Vantaata ja Lappeenrantaa, shoppaillu edelleen ihan holtittomasti sekä juhlinu pariinki otteeseen ihan huolella.

Lähin viime viikon lauantai-aamuna aikasin junalla pääkaupunkiseudulle moikkaa mun kavereita ja sukulaisii, koska mun kaveril oli synttärit, joista viimeks jo mainitsinkin. Ne oli hurjat burlesque bileet ja vaatteet valikoitukin sit sen mukaan eli aikalailla oman mukavuusalueen ulkopuolelta, hahah. En viitti tehä niist juhlista erillistä juttua, koska en kysyny lupaa kuvien julkasemiseen täällä, ku en tätä mun blogia kellekään haluu mainostaa :D Muutaman kuvan voin kuitenki julkasta musta ja ihanasta synttärisankarista, joka tietää tän blogin ja oon saanu siltä luvan kuvien julkasemiseen.




Näiden kemujen jälkeen seuraavana päivänä menin mun toisen kaverin luo yöks ja vietettii rento sunnuntai ja maanantai aamupäivä. Oltii molemmat tosi väsyneitä, ni oli ihanaa vaan lötkötellä sohvalla saman peiton alla, syödä ben&jerry'sii, kattoo telkkuu ja vaihtaa kilometrikuulumisii.


Maanantaina pakkasin taas kimpsut ja kampsut ja suuntasin mun serkkujen ja kummitädin luo Vantaalle kaheks yöks. Sinä aikana näin myös mun kahta tosi ihanaa ystävää, joista toisen häissä tuun toimimaan kaasona ja toisen masuvauvan kummitätinä. Mul on oikeesti niin maailman parhaimpia ystäviä ja sukulaisii, joita nään ihan liian vähän ja joita ikävöin ja ajattelen melkein päivittäin 


Keskiviikkona lähin taas aamujunalla kotiin, viis kertaa enemmän tavaraa mukanani väsyneenä, mut sitäkin onnellisempana. Tää reissu tuli niin hyvään kohtaan kaiken kiireen ja stressin keskelle, et en voi muutakun kiittää ja olla tyytyväinen. Olin jättäny kotiin kaikki ajatukset työ-, kämppä- ja kouluasioihin liittyen, joten voishan tota arjen irtiotokskin kutsua. Nyt oon ollu jo viis päivää kotona, jotka on sisältäny pelkkää leipomista, siivoomista, tupareita ja partylite kutsuja. Mut palaan niihin juttuihin myöhemmin omassa postauksessa. Hyvää yötä ja pusuja  Ps. Vitsit mua ärsyttää, ku jotkut kuvat on tosi huonolaatusii, mut halusin silti laittaa kaikki samankokosiks, ni toivottavast ei nyt ihan jokaista ainakaa kamalasti häirinny? :(

8 kommenttia:

  1. On kyllä tosi kivoja kuvia, vaikuttaa oikein hauskalta reissulta!

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia :) Tuo kampaus aivan täydellinen

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. No eikö vain? Itsehän en tollasia osais ees unissanikaan tehä, mut onneks mun ystävä on niin taitava käsistään ^^.

      Poista
  3. Vaikuttaa kyl tosiaa siltä et oot koko ajan saanu juosta jossain :D mut aivan älyttömän ihanan näköset noi bileet ja noi sun ripset on aikas kuumat ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No aijjaa! Tänään oonki sit vaan himahengaillu pitkästä aikaa ja tehny koko päivän koulutehtävii :D Hih, kiitti. No ne oli aika ö-ve-rit...;p

      Poista
    2. Hohoh no varmaan ihan kivaa välillä vaan pysähtyy :) mun mielest tommoset överit on just hyvät aina välillä! :D siis tietty riippuu et minne ne laittas.. kauppaan en lähtis tommosten räpsyjen kans mit joskus ku lähtee bilettää nii miksei! :p

      Poista
    3. No onnnn ♥ Joo en mäkään todellakaan, mut semmoset normaalit irtoripset on ok. Noi oli semmoset överi-överit, niinku kuvissakin näkyy. Tuntu, et oli joku lippa silmillä :D

      Poista