Sivut

keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Typerät silmäpussit

Hei vaan hei pitkästä aikaa. Mulle kuuluu täl hetkellä väsymystä, ahdistusta ja stressiä, mut samaan aikaan oon muka tosi ilonen, pirtee ja hyväntuulinen...? Ihan itteäniki naurattaa, ku multa kuulumisia kysyttäessä vastaan vuoroin "tosi hyvää" ja vuoroin "ahdistaa". Mut niin se menee. Pidemmällä ja syvällisemmällä ajattelulla mua alkaa vaan ärsyttämään, ku tekemättömiä asioita on niiiiiin paljon liittyen ihan kaikkeen, mut sit oon joka päivä esim. koulussa aamukoomailuu lukuunottamatta tosi hyväl tuulella, sellanen perus iloinen ja ehkä välillä ärsyttävänki pirtee normi-Jenna. Sit ku tuun kotiin, ni fiilis on ihan toinen. Nytki mua itseasiassa stressaa, ku tänään(kin) on liian paljon kaikkii asioita mitä pitää hoitaa, enkä osaa tai jaksa laatia mitään tarkkoja suunnitelmia niiden toteuttamiseks.. Se on ihan omaa tyhmyyttä tiedän, mut tän takia musta ei oo nyt kauheesti mitään kuulunu, ku kaikki aika on menny siihen suorittamiseen. Jos oon heittäytyny hurjaks ja vetäytyny peiton kans sohvalle, oon esimerkiks vaan paennu jotain tosi ärsyttävää koulutehtävää, mikä _kuitenkin_ pitää saada sinä kyseisenä päivänä tehtyä, eikä se laiskottelu auta siihen mitään. Se ei anna lisäenergiaa, päinvastoin. Ja näin syntyy käänteinen yhtälö eli mitä enemmän mulla kertyy rästihommia, sitä laiskemmaks mä tuun. En vaan saa alotettua, koska en tiiä mistä alottaa. Sit lykkään ja lykkään niitä, meen loppupeleis aivan liian myöhään nukkumaa ja taas aamulla oon väsyny. Hahaa! Salilta saan kyl energiaa, mut seki aika on sit pois niistä oikeesti pakollisista asioista. Oonpas mä vaikee tai ainaki kuulostan vaikeelta nyt, ku yritän pukee näitä mun ajatuksia sanoiks. Oi voi, en mä haluais olla negatiivinen, mut pikkusen kyllä harmittaa tää jatkuva "kiire". 



MUT MITÄ MULLE SIIS IHAN OIKEESTI KUULUU?

1.  Musta tulee kummitäti ja oon siitä IHAN FIILAREISSA. Siis ihan oikeesti saan oman pikku kummilapsen, jolle aion ostaa niin paljon kaikkii ihanii vaatteita. En kestä!

2. Ollaan päätetty meijän ensimmäinen tuparipäivämäärä näille Lappeenrannan kavereille + Samin sukulaisille. Aiotaan pitää tuparit siis kahessa osassa, koska mul on kavereit niin paljon myös muualta, jotka ei sit taas tunne näitä lpr:n porukoita ja en haluis koko iltaa stressata sitä, et viihtyyks kaikki varmasti, onks kaikille ees istumapaikkoja tai riittääks esim. tarjottavat ja pysyyks fiilis katossa koko illan. En tosiaan haluais tuhlata energiaani juhlakaluna olemiseen ja stressaamiseen vaan nimenomaan siihen hauskanpitoon ja juhlimiseen.

3. Mun kaverilla on lauantaina hurjat teemasynttärit Helsingissä, jonne päästäkseni jouduin tehä NELJÄ viikonloppuu putkeen duunia, et sain just tän kyseisen vklp:n vapaaks. Oon niin irtioton tarpeessa, vitsit miten kivaaaa. Samal reissulla ehin näkee myös mun muitaki kavereita ja sukulaisii, jonka takii oon oikeesti nyt niin onnellinen ♥

4. Oon shoppaillu lähiaikoina aika paljon ja materialismionnellisuus on huipussaan, hihi.

Shoppailu jatkuu, ku nyt kohta lähetään kattoo meille keittiön tuoleja, sohvapöytää ja varmaan kaikkee muutaki tarpeellista. Jeee ♥


16 kommenttia:

  1. Mä en ymmärrä, miks kaikki ajattelee kummiudessa aina sitä lahjojen ostoa yms muiden krääsäjuttujen ostoa. Oikeesti tärkeempää on se, että viettää sen lapsen kanssa aikaa ja on kasvatuksessa tukena. Sitä se todellinen kummius on.

    En tarkoita siis, ettet olis hyvä kummi, mutta liian moni hehkuttaa siitä kuinka saa ostaa kaikkea kivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun ois pitäny varmaan lisätä tohon teksiin, et asutaan eri paikkakunnilla, ne asuu pääkaupunkiseudulla ja me lappeenrannassa, nii en kauheen usein pääse sinne käymään. Jos ne asuis samalla paikkakunnalla, haluisin sen lapsen vaikka joka toinen päivä hoitoon, mut koska se ei oo mahollista, ni ainaku nähään, ostan sille jotain kivaa. Voin kun ne asuiski samalla paikkakunnalla, olis ehkä parhainta ikinä <3

      Poista
  2. Sun postauksii on niin mukava lukee! Piristyn aina kun huomaan sulta tulleen postauksen :))

    VastaaPoista
  3. Jeeee onnea kummiudesta :)! Nyt otat nainen itteäs niskasta kii ja teet ne kouluhommat nii jää aikaa siihen rentoutumiseen ja sohvalla lokoiluun :) millonmillon kuvia teiän kodista? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii-i!! En vaan taas kerkee, ku mul on töitä ja sit lähen helsinkiin :( :D nooo niit kuvii tulee, kunhan saadaan siivottuu ja kaikki listat paikoilleen :)

      Poista
  4. Moikka! Teit joskus postauksen, kun olit käynyt laitattamassa ripsiin jonkun kestotaivutuksen(?) ja -värin. Et vissiin ole maininnut miten se pysyi ja olitko tyytyväinen..? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! En varmaan ookaan muistanu mainita :) mä tykkäsin siitä kovasti, mut se olis pitäny uusii n. 2-3kk päästä eikä mul ollu varaa kai silloin :) ripsii olis voinu värjätä siin tietty ihan milloin vaan, koska se väri lähti nopeemmin pois, mut mä en tehny sitäkään. Alussa mun ripset oli vähän ylitaittuneet, et ne osu kokoajan luomiin ja kulmiin, mut ainaki oli pitkät! Sit ajan kuluessa ne meni sellaselle nätille kaarelle ja pysy tosi hyvin. Eli tykkäsin ja suosittelen! :) <3

      Poista
  5. Asun itsekin eri paikkakunnilla kummilasteni kanssa, mutta silti olen pystynyt olemaan heille tukena. Ei se tarkoita,että joka päivä täytyy olla hoitamassa ym ym. Vaan silloin tällöin kun itse pystyy ja on aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä. Ja sanoin tälle mun kaverille just, että saavat tulla tänne niin usein kun haluavat. Mullakin on kuitenki etäviikkoja koulusta. Haluun olla avuks, niin paljon ku mahollista.

      Poista
    2. Että onnea vaan kummiudesta :). Se lahjojen ostaminen ei ole pääjuttu, itse ainakin kokisin sen lapsen lahjomiseksi :D.
      Joa ajattelen, millä perusteella itse kummit valitsisin, niin juurikin siksi, että he ovat lapselle tukena aina kun mahdollisuus ja muutenkin välittävät ja ajattelevat lapsen parasta.

      Poista
    3. Kiitos paljon, oon niit otettu :) No ei tietenkään ole. Kyllä mä sen tiedän. Miten musta nyt tuntuu, et ku hehkutin sitä kuinka saan ostaa tälle tulevalle kummilapselle kaikkee ihanaa kivaa, nii jengi ajattelee, etten oo sitten kasvatuksessa mukana tai tukena....Tottakai mä olen! Niin paljon ja täysillä, ku vaan pystyn <3 Mä oon aina ollu tosi lapsirakas ihminen, hoitanu paljon lapsia ja en tietenkään oo lellimässä ketään piloille. Miks olisin? Mut kyllä mä nyt vaatteita voin ostella, en mä kasvatukseen puutu muutakun kunnioittamalla lapsen vanhempien toiveita. Me ollaan tän mun kummilapsen äitin kans tosi hyvii kavereita ja ihan samalla aaltopituudella ja meiningeissä lasten kasvatukseen liittyen, et ei huolta :D

      Poista
    4. Hyvää odotusta kummiuteen :)

      Tässä itse pohditaan kummeja kovin, mutta tuo helpottaa kun on joku todella läheinen ystävä, niin ehdottomasti haluaa sellaisen kummiksi. Kuten itse mainitsit olevasi hyvä kaveri tulevan kummilapsesi äidin kanssa :)

      Poista
    5. Kiitos :) ootko raskaana vai? Ihanaa onnea! Mul on valmiina 4 täydellistä kummia, ollu jo mooonta vuotta. Lapsi vaan puuttuu :DD

      Poista
    6. Joo kyllä oon, toivottavasti ainakin :D. Oireet alkanu vähän hiipuun jonnekkin.

      Poista
    7. Oi paljon onnea! Oot niin paljon halunnukin lasta, ihanaa :) toivotaan parasta, että kasvaa ja kehittyy tasasesti <3

      Poista