perjantai 10. tammikuuta 2014

Viikkokatsaus

Moi vaan kaikki ihanat ♥ Tää viikko on ollu ihan mahdottoman kiireinen! Koulun ja rempan lisäks en oo kauheesti kerenny tehä oikeen mitään, ylläri pylläri, mut kiva viikko mulla on silti takana.

Maanantaina loppiaisena tehtiin ekaa kertaa ruokaa kotona meijän uudella induktioliedellä. Koko rempan aikana meil on ollu yleensä jotain pientä evästä, ollaan käyty Samin porukoil syömäs tai tilattu pitsaa. Mut nyt meil on hyvän aikaa jo ollu toiminnas jääkaappi, uuuni ja liesi. Tiskikoneesta en oo ihan varma, lämmintä vettä ei kyl ainakaan tuu.



Tiistaina jatku koulu pitkän kolmen viikon "loman" jälkeen. Ihanaa nähä luokkakavereita. En voi taas liikaa hehkuttaa kuinka paras luokka meil on, vitsit ♥

Keskiviikkona mun työkuviot muuttu, ku me alettiin myymään nyt myös hamppareita ja ranskiksii. Tein siis elämäni ensimmäisen hampurilaisen, iiiik! Mä en kuitenkaan ihan hypi tasajalkaa riemusta tän uudistuksen myötä, koska nyt se roskaruoka on ihan siinä nenän edessä joka kerta ku meen töihin. Mulle olis riittäny ihan hyvin niiden pullien kiusaaminen, ku se on jo tarpeeks vaikeeta.

Kävin myös hakee postista mun nellyn tilauksen. Tilasin siis joululahjaks itelleni alesta joulupäivänä muutaman paidan :)



Torstaina eli eilen oltiin kämpillä remppaamas kolmeen asti yöllä. Siis KOLMEEN ASTI YÖLLÄ. Meijän oli pakko saada nimittäin kylppäri siihen malliin, et putkarit pääs tänä aamuna laittaa vessanpöntön paikoilleen. Toivottavasti se nyt ois siellä ♥

Tänää me ollaan mitä ilmeisemmin ekaa kertaa yötä omassa kodissa ♥ Tätä on venattu jo tiiätteks te niin kauan, ettei meinata edes uskoo sitä. Tosin meil menee tänääki varmaan pitkälle yöhön, ku tehään kylppäri loppuun ja siivotaan se koko kämppä suurimmilta osin kaikist rakennustarvikkeista. Meijän koti on asuinkelvollinen. MEILLÄ ON VESSANPÖNTTÖ. Ihan käsittämätöntä.



Kaiken tän kiireen "syypäänä" on mun mutsi, joka tulee huomenaa meille kaheks yöks. Onneks oltiin sovittu tällänen juttu, koska muuten meijän remppaki olis varmaan venyny ja venyny, ku ei oo mitään tiukkaa aikatauluu eikä kiire mihinkään. En mä nyt hitto vapaaehtosesti viimeyönä siel ois hikoillu, jos olisin saanu valita vaikka sen nukkumisen? Nooo sit ku pääsin sinne nukkumaan puol neljän aikaan, tsekkasin viel tän päivän lukkarin ja ihmeissäni huomasin, et meil alkaaki tänää koulu vast 12:15. Meil ei ikinä ala 12:15, vaan aina 8.00 Luulin ihan oikeesti, et nään unta tai et oon väsymyksestä vaan niin sekasin, mut totta se oli. Jumala on sittenkin olemassa. 

Nyt kello on jo koht puol kakstoista ja mä hengailen tääl peiton alla, enkä oo saanu aikaseks muutaku käydä suihkussa. Nyt nopee pikameikkaus ja juoksujalkaa kouluun! Ihanaa perjantaita, puss ♥

8 kommenttia:

  1. Jeee oon jotenki ihan riemuissaa teiän puolesta et pääsette kotiinne jo yöks jne :D en malttais millää oottaa et nään mimmonen se teiän koti nyt sit on :3

    VastaaPoista
  2. Varmasti ihana tunne päästä kaiken ahkeroinnin jälkeen OMAAN kotiin nukkumaan :) muistakaa laskea ikkunat ennen goisaamista

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oli kyllä ihanaa <3 Vähän mä nauroin tolle ikkunoiden laskemiselle, oli pakko googlettaa se! Mut kyl me ne ikkunat sit laskettiin ;)

      Poista
    2. :DDD Aijaaa, joo no mä oon oppinu ton omalta äidiltä joka aina käskee uudessa kodissa laskea ikkunat ennen kuin menee ensimmäisenä yönä nukkumaan hihi.

      Poista
    3. Mä ku yritin kysellä muilta, nii kukaa ei ollu kuullukaan :D

      Poista
  3. Hihih mun Nellyn tilauksesta löytyi myös tuo college missä on M-kirjain ja sitten tuo Beyond-raitapaita joka on tällä hetkellä päällä!! :---) Hyviä valintoja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijjaaa!! Se M paita on mun lemppari noista. Toi beyond-raitapaita oli kyl aika säkki, en tiiä pidinkö siitä vai en :D en oo viel päättäny.

      Poista