Sivut

perjantai 24. tammikuuta 2014

Tämä viikko

Äää mulla on niiin hyvä fiilis! Aurinko paistaa, ihmiset on ilosia ja viikonloppu alko ♥ Onneks mul on aamuvuorot (la ja su), ni pääsen ehkä jopa ekaa kertaa nauttii näist super-ihanist ilmoista. Kouluuki oli tänää vaan 1h 45min, joten sain nukkuu kymmeneen asti, luksusta. Tänää ajattelin ennen iltavuoroo tehä jotain pientä ja hyödyllistä, vaihtoehtoina ois: siivota, maalata listoja, käydä salilla, käydä kävelyllä, tehä ruokaa tai vähentää loputonta koulutehtävien pinoa. Mul on noin kaks tuntii aikaa ja veikkaan, et tän tekstin julkaistuani mä puen lämpimästi päälle ja meen ulkoilemaan. Sen jälkeen tuun kotiin, teen ruoan, syön ja lähen reippaana ja hyvillä mielin duuniin :)

TÄN VIIKON MAANANTAINA MÄ OTIN ITTEÄNI NISKASTA KIINNI JA LÄHIN SALILLE (TARKEMMIN RYHMÄLIIKUNTAAN) KOLMEN KUUKAUDEN TAUON JÄLKEEN. SIIS KOLMEN KUUKAUDEN! OHHOH. NOLOA EDES MYÖNTÄÄ SE.


Pyysin Samilt joululahjaks sellasen kalenterin (ylläolevat kuvat), mis on normaalin kalenterin lisäks myös treenien kirjaamiselle oma tilansa. Otin sen kalenterinki käyttöön vast maanantaina. Oon oikeesti ehkä maailman epäjärjestelmällisin, huonomuistisin ja hajamielisin ihminen ikinä. Koulus unohdan kirjat kotiin, tehtävät merkitsen aina erinäisten ruutupaperien kulmiin ja sit tietty hävitän ne paperit aina. Töissä unohtuu välil työavaimet kotii, en ikinä muista mikä vuoro mul olikaan tai oliks mul ees töitä. Unohdan aina soittaa kaikki tärkeet puhelut esim. verotoimistoon, postiin, kampaajalle, lääkäriin jne jne. En ikinä muista kenenkään nimppareita tai synttäreitä, vaan äiti ja kaverit tuppaa aina muistuttamaan niistä....tosin myös facebook on aika hyvä siinä. Jokatapauksessa mun pointti oli siis se, et kalenteri on mulle varmasti se paras ratkasu kaikkeen. Toivon mukaan mä nyt muistan sit aina kirjata sinne kaiken ja ennenkaikkee muistan pitää sen viel matkassaki. 


Mut ai että miten paljon lisäenergiaa sielt salilta sain! Asetan nyt alkuun sellasen tavotteen, et käyn vähintään kolmena päivänä viikossa siellä. Kyl se aika löytyy aina jostain, varsinki ku remppaki on jo melkein taputeltu.. Tää tammikuu on menny ihan vaan laiskuuden piikkiin, mut kaks aikasempaa kuukautta on sisältäny pelkkää kouluu, töitä ja remppa. Se vähäinen aika mitä silloin tällöin on jääny ns. ylimääräseks, on menny tiukasti peiton alla silmät kiinni. (niinku oon varmaan sata kertaa jo aikasemminki maininnu :D)

SIT VÄHÄN VIEL REMPPAKUULUMISIA:




Me ollaa asuttu täs uudes kämpäs nyt tasan kaks viikkoo ja voi vitsit miten ihanaa tääkin on. Listattii toissapäivänä kaikki pikkujutut mitä pitää viel tehä, ni sit kaikki olis valmista. Vitsi miten seki tuntu siistiltä, et pystyt vaan listaamaan ne tekemättömät hommat. Niitä ku on niin vähän enää, muutama hassu rivi. Myönnettäköön kuitenki, et noi viimeistelyhommat on vähän jääny, ku ne ei oo ollu "niin kuoleman tärkeitä." VÄÄRIN. Silti, vaik niit ei oo ollu pakko tehä, ne on ollu joka päivä mielessä ja alkanu stressaamaan. Päätettiin, et tän kuun loppuun mennessä ollaan saatu kaikki listan asiat hoidettuu ja kuun vika päivä lähetään IKEAAN. Sit se olis niinku finito.

♥ Ihan loistavaa ♥ Oon niiin onnellinen ♥

6 kommenttia:

  1. Mä oon kans ihan liian hajamielinen persoona.. kotonaki etin aina puhelinta, avaimia, harjaa, helmin tutteja joka paikasta ku en ikinä muista minne oon ne tunkenu :D vau mikä kaunokainen oot! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama juttu, paitsi noiden tuttien osalta ;) tänääki meinasin myöhästyy töistä, ku en löytäny avaimii hahaha. Ihana sinä, Kiitos paljon :)))

      Poista
  2. Ihania kuvia susta =) varmasti kätevä toi kalenteri missä on noit treenijuttujaki itekki oon miettiny ostavani semmosen, mutten vaa oo saanu aikaiseksi =(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä kätevä! :) Ja kiitos :D

      Poista
  3. kiva tää sun blogi :) ja vitsi mä tahtoisin tuommoisen kalenterin mutta mistä noita saa? jos haluat niin käy tsekkaa mun blogi http://part-of-me-sonja.blogspot.fi/ kirjoittelen treenaamisesta ja urheilusta ja laihduttamisesta ja sitten ihan kaikesta mitä mieleen juolahtaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos! :) Mä ainakin löysin ton suomalaisesta kirjakaupasta. Joo mä käyn kurkkimassa :D

      Poista