Sivut

lauantai 4. tammikuuta 2014

Kahet bileet

Tähän viikkoon on mahtunu niin uuden vuoden juhlimiset ku pikkujoulutkin. Meijän vuosi vaihtu kuuden hengen kaveriporukalla syöden hyvin, pelaten ja relaten. Kahentoista aikaa käytii rannas ampumas muutama raketti, juotiin skumppaa ja kateltiin välkkyvää taivasta. Sen jälkeen hipsittiin kipin kapin takas sisälle, ku meil oli niin hyvät lautapelit kesken! Maltettiin lähtee baariinki vast joskus kahen aikaa yöllä ja 'kotiin' päästiin sit aamun pimeinä pikkutunteina. Sen puolentoist tunnin taksitolpilla hengailun jälkeen olin niiiiin happyhappy, ku tajusin, et se oli mun vika kerta pitkiin aikoihin, ku joudun jotain taksia venailla. Sit ku päästää kokonaa muuttaa meille (eli heti ku saadaan vessanpönttö paikoilleen ja sitä ennen laatotukset valmiiks), niin voin aina kävellä himaan baarista. Siis aina silloin hyvin harvoin, ku repäsen ja lähen juhlimaan. Oon edelleen aika huono käymään missään. Tai oon mä ehkä ihan kohtalaisen hyvä. Vähintäänkin ok hyvä. Mut kyl ne koti-illat on vaan enemmän se mun juttu, ku oon tämmönen mamis kotihiiri.



Sit ku koko torstai oltiin toivuttu uudesta vuodesta vuoroin sohvalla makoillen ja vuoroin päikkäreitä nukkuen, niin eikös eilen perjantain ollu sit firman pikkujoulut. Ja taas sitä mentiin. Tosin mul oli seuraavana päivänä aamuvuoro niin sen mukaan oli mentävä eikä haitannu kuulkaas yhtään. Oltiin eka semmosis saunatiloissa, jonka jälkeen jatkettiin Saipa pelin aitioon. Ilmasta ruokaa ja juomaa niin paljo ku napa jakso vetää, hoh hoh ja pam. Söin varmaa taas kahen ihmisen edestä, mut oli kyl tosi hauskaa. Pelin jälkeen poistuin kiltisti nukkumaan, et jaksoin herätä suht pirteenä tänää 5:45. Ja luojan kiitos poistuin hyvään aikaan ja onnistuin välttää ne perus pikkujoulu mokailut ja sekoilut. Ja niitähän muuten oli......


Hitsi, et ottaa voimille tällänen valvominen ja rellestäminen. Voisin vaan hautautuu peiton alle ja pysyy siel ainaki kaks päivää nukkumas, kunnes oon nukkunu kaikki mun velat pois. Viel ois huomenna aikanen aamu ja sit viimiset pinnistykset rempassa + yks koulutehtävä ennenku mutsi tulee ens viikonloppuna. Arvatkaa vaan ketkä lähtee sit vähän viihteelle, hahahah. Mut tää on sovittu jo hyvissä ajoin viime vuoden puolella ja ootanki sitä tosi paljon! Mut tuparit saa sit hetken aikaa odottaa. Mä en oikeesti kestä :D 

Hyvää yötä ♥

6 kommenttia:

  1. Ohoo, teillähän on ollu biletystä ja lisää tulossa :D Ei ainakaa tipattomasta tammikuusta oo tietoa ;-) ja sää oot kyllä niin kaunis!! Onko sulla luonnostaan noin vaaleat hiukset vai värjäätkö ne jollain? Millä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on joo ihan liikaa mulle :D mulla on niitä tipattomia kuukausii pitkin vuotta aikas monta, ku oikee alkaa miettii. Öö no on mulla aika vaaleet hiukset luonnostaan, värjään näitä hyvin hyvin harvoin ja silloinki laitan muutaman raidan vaan. Niin ja siis kampaajalla. Tällä tekniikalla sitä juurikasvuu ei näy lähes ollenkaan :) ja kiitos!

      Poista
  2. noniin teillä on ollut juhlimista ja lisää tuossa, mut täytyyhän nyt joskus hauskaakin pitää! :) Varsinkin ku ootte raatanu niin paljon nyt sen teiän kämpän kans et irtiotto ollu varmaa paikallaan :D oot kyllä niin upee ja kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! Ihan kiva vähän ajatella muutaki :) miten sitä sit tän rempan jälkee osaakaa olla tekemättä ns. mitään! No ainaki sit on iltavuorojen lisäks aikaa ehkä vähän salillekin :)

      Poista