Sivut

tiistai 31. joulukuuta 2013

Vuosi 2013

 Tänä vuonna olen...

KÄYNYT PALJON SALILLA





SYÖNYT MONESTI ULKONA



JUHLINUT

 VIETTÄNYT IHANIA HETKIÄ PARHAIDEN YSTÄVIENI KANSSA





OLLUT INTTILESKI



NAUTTINUT KESÄSTÄ




KÄYNYT FESTAREILLA



VIETTÄNYT MÖKKIJUHANNUKSEN


KÄYNYT SÄRKÄNNIEMESSÄ






NAUTTINUT KESÄILLOISTA


MÖKKEILLYT


TÄYTTÄNYT 21 VUOTTA



ALOITTANUT OPISKELUT

CHILLAILLUT

 SYÖNYT TERVEELLISESTI

 JA EPÄTERVEELLISESTI



OSTANUT UUDEN ASUNNON




REMONTOINUT SITÄ



JA OLLUT TODELLA ONNELLINEN



Vuosi 2013 on ollut siis todella huikea ja tapahtumarikas! Muun muassa mun kaks isoo haavetta kävi toteen ja vieläpä samaan aikaan syksyllä, kun pääsin opiskelemaan ja ostettiin ensimmäinen ikioma asunto. Samiki pääst kesällä sopivasti intistä pois! Oon tutustunu tänä vuonna tosi moniin uusiin mahtaviin ihmisiin ja saanu paljon ihania kavereita. Alkuvuodesta kesään asti olin tosi innokas käymään salilla ja syömään terveellisesti, mut sit syksyllä aika ei enää riittänyt koulun, työn, rempan ja olemattoman sosiaalisen elämän ohella salille, mikä harmitti mua ihan sikana. Ja koska en käyny enää siellä salilla, niin motivaatio syömiseenki hävis. Nyt loppuvuodesta oon langennu taas samaan vanhaan herkuttelurumbaan ja oon siitä tosi pettynyt itseeni. Nyt ens vuoden alusta kun saadaan normaali arki taas rullaamaan, ni panostan 110% saliin ja syömisiin, jotta voin jatkaa siihen mihin jäin ja vielä enemmän ja kovempaa! Kaikenkaikkiaan koko vuosi on ollu ihan supermahtava ♥

Ens vuodelta odotan kovaa treeniä, ahkeraa opiskelua, oman kodin sisustamista, muutoksia työelämässä, ulkomaanmatkaa, ystäväni häitä, kaasoilua ja tasapainoista elämää. Lupaan itselleni olla parempi ystävä muille (eli siis löytää reilusti enemmän aikaa heille) ja käydä enemmän reissussa äitini luona. Aion myös ehdottomasti hyödyntää vr:n opiskelijaedut ja matkustaa paljon mun ihanien kaukana asuvien ystävien ja sukulaisten luo. Ehkä eniten mä kuitenki haluisin tutustuu kunnolla mun pikkusiskoon, joka asuu aika kaukana. Jonain päivänä meistä ehkä tulee vielä hyvät ystävät, hope so

Ihanaa uutta vuotta 2014!

10 kommenttia:

  1. Kirjotuksen kautta oikeen huokuu miten onnellinen oot:) sulla on kyllä ollu tapahtumarikas vuosi, mut kyllähän 365päivään mahtuu kaikenlaista :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai huokuu? ^_^ joo on kyllä kieltämättä aika paljon kaikkee tapahtunu! :) nyt vois hetki mennä niin, ettei mitään kauheen suuria muutoksia tulis. Näin on hyvä <3

      Poista
  2. Hey tuu checkaa mun blogi & liity lukijaks, jos nappaa :)

    http://beautythroughbrokenglass.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käyn kattomas sit ku koneelle asti kerkeen :)

      Poista
  3. aivan ihana postaus! Oot nii pirtee ja ilonen persoona et itteäki alkaa aina hymyilyttää :) ♥

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus!<3 Upeita kuvia ja vaikutat niin onnelliselta:) Ihanaa uutta vuotta<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Ja oon mä aika onnellinen kyllä, hih ;) <3

      Poista
  5. todella ihania kuvia ja niistä kyllä huokuu onnellisuus :) tykkäsin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos se välittyy sinne ruudun toisellekin puolen! :)

      Poista